Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Tiffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Tiffe

Postet 22-01-19 kl 07:00 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 13

Kommentarer

Gammel
Fintdethei! sin avatar
God morgen. Direkte inne fra kollektivtrafikken. Dårlig med kaffeservering her. Men jeg har frokost i sekken, og lyse utsikter for kaffe ved ankomst.
Postet 22-01-19 kl 07:56 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Mårn. Våkne med intense smerter er ikke gøy. Kaffen er på gang og så for jeg bare vente på bedre tider.
Postet 22-01-19 kl 07:58 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
God bedring, Millen!

Jeg våknet halv fem. Har fått utrettet litt, da.
Postet 22-01-19 kl 08:05 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Frk_Fryd sin avatar
God bedring, Millen!

Jeg har litt flashback til småbarnstiden og våkenetter om dagen. Men feberen til mellomste var lavere nå i morges, så jeg krysser fingrene for at han er på bedringens vei.
Postet 22-01-19 kl 08:36 av Frk_Fryd Frk_Fryd er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
Huff, god bedring til alle syke. :dakar:

Hjemmekontor i dag, vennegruppe besøk til yngstemann etter skolen og yoga for meg selv i kveld.
Postet 22-01-19 kl 08:44 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
God bedring til alle som trenger det!

Bil til jobb i dag, pga. møte direkte etter jobb. Kult når det betyr at jeg får en tur i vår nye (brukte) elbil.
Postet 22-01-19 kl 09:03 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
007 sin avatar
Det er altså mulig å ha gangsperr i hele kroppen, om noen lurte. Mulig det er fantomsmerter, jeg eier jo ikke muskler... Fy fasan, for et forfall jeg er.
Postet 22-01-19 kl 09:03 av 007 007 er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Det var hardt å stå opp i dag. Kom sent hjem etter 16 timer på reisefot. Angrer litt på at jeg ikke tok fri i dag også.
Postet 22-01-19 kl 09:11 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
007. Det kommer til å gå raskt fremover.
Postet 22-01-19 kl 09:14 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Skilpadda sin avatar
God morgen! Jeg er støl i alle ryggmuskler etter trening i går, men det går vel over etter hvert. Ellers er jeg fornøyd med at det (så langt) ikke er minus 15 i Oslo, som det ble truet med; 5 er i grunnen nok.
Postet 22-01-19 kl 09:21 av Skilpadda Skilpadda er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
Jeg er misførnøyd med de nye saltebilene, saltekassene fungerer som en resonanskasse, og jeg omtrent står i sengen når de passerer.
Postet 22-01-19 kl 09:33 av annemede annemede er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
Har fått kaffe og vann, og skremt kollegaene mine med noe greier vi må gjøre.
Postet 22-01-19 kl 10:45 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Jeg har sovet 6 timer i strekk i natt! Uten å våkne og måtte på toalettet. Det er ny rekord siden i sommer, tror jeg. Sover for så vidt da ikke mer etter det siden alarmen ringer, men sammenhengende søvn er luksus! Frøken snart-18 år ligger hjemme med feber og hodepine, krysser fingrene for at det ikke er influensa på henne. Typisk etter en knallhektisk periode med skolerevy etc, så roer ting seg og da slår det til.
Postet 22-01-19 kl 10:58 av Addison Addison er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:52.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no