Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Søndag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Søndag

Postet 10-10-21 kl 09:19 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 10

Kommentarer

Gammel
Stompa sin avatar
God formiddag.

Jeg har sett Symesterskapet og kost med katta. Nå jobber kaffemaskinen, og så skal jeg vurdere flere norsktekster. Har delt de jeg har igjen i to, og når jeg er halvveis, skal jeg ta ny pause og se Hodet i klemme.

Har håp om å bli ferdig med tekstbunken i dag, siden det ikke er noen norske som skal bryte i VM og distrahere meg (surt at begge medaljehåpene som brøyt innledende runder i går røyk ut). Men jeg svever fortsatt etter bronsemedaljen til Oskar Marvik i går kveld!
Postet 10-10-21 kl 10:24 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
16-åringen skal lese geografi, jeg skal vaske og rydde litt. Håper å få kjørt litt også med henne.
Postet 10-10-21 kl 10:27 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
god morgen! Kaffe innabords. SKal legge opp et nytt strikkeprosjekt snart. Håper også at det avtar med regn noe etterhvert, en solid luftetur trengs.
Postet 10-10-21 kl 10:28 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Sissel sin avatar
God morgen! Startet dagen med å lage lasagne. Senere blir det endel husarbeid og klesvask, og så blir det sikkert tid til å se litt serie senere i regnværet.
Postet 10-10-21 kl 10:45 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Jeg har et strikkeprosjekt jeg bør gjøre ferdig i dag. Jeg har bare igjen å feste tråder på ermene og sy dem i bolen (som er helt ferdig) - men jeg utsetter og utsetter fordi hele greia er strikket på pinne 12, og jeg hater så tjukt garn. Er redd det ikke blir fint når jeg syr i ermene, og da kommer jeg til å bli så sur. Så i mellomtiden prokrastinerer jeg med å strikke videre på kofta mi i Finull.
Postet 10-10-21 kl 10:59 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Skal plutselig ha privatvisning i kveld. Vanlig visning torsdag. Måtte bare ha en kort pause.
Postet 10-10-21 kl 13:18 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Appelsin sin avatar
Haloi!
Jeg er på høstferie med guttene. Prøver å sjonglere mellom ønsker (sage i hagen! sti eller grus? kjeks eller boller?), noen med en brukket fot, og ymse messinginstrumenter
Aner meg at det blir lite strikking.
Postet 10-10-21 kl 13:35 av Appelsin Appelsin er ikke aktiv
Gammel
Det høres litt utfordrende ut, Appelsin!
Postet 10-10-21 kl 13:53 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Blir ikke dugnad i dag heller. Topper formen med feber. Da tror jeg ikke tung jobbing i regnet er tingen.
Postet 10-10-21 kl 14:15 av star star er ikke aktiv
Gammel
God bedring, Star!

Solgt et par ting på finn og hentet speidergutten som har seilt hele helgen.
Postet 10-10-21 kl 16:13 av millact millact er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:35.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no