Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Bobbelur

Emne 1

Sponsede koblinger:

...veien tilbake etter å ha truffet en vegg.
Rangér dette innlegget

Emne 1

Postet 13-12-17 kl 13:29 av Bobbelur

Hurra! Jeg er ferdig med emne 1! Jeg regner med at jeg står, og jeg håper jeg får en C. Men det er ikke så viktig, det viktigste er at jeg står.

Og uka før eksamen hadde vi samling i Harstad. Noen av oss bodde på hotell, noen på Airbnb og noen på hytte. Jeg var blant dem på campinghytte - og det var greit nok om vi ser bort fra at hun i køya under meg våkna grøsselig tidlig hver morgen. En gang var klokka fire, men da la hun seg ned til å sove igje. En annen gang var klokka fem... da stod hun opp kvart over fem, og fikk jeg til å sove igjen etterpå? Nei.
Men alt i alt gikk det greit å være fem mennesker på ei lita hytte ment for fire. Litt kreative løsninger for å få plass til en gjesteseng i stua, og litt liste-seg-på-tå av og til, litt bekymringsmeldinger når klokka var halv elleve på kvelden og ikke alle var i hytta... Det var en intens uke, så det var kanskje ikke så rart at jeg måtte sove litt etter jobb i går da jeg kom hjem fra jobb? I tillegg hadde jeg fått gullgutten min hjem, og det å sove under et pledd med en god og varm hund i fanget er helt fantastisk. HELT fantastisk!

Neste eksamen er i mai. Vi har MASSE pensum til da, men nå vet vi hvordan det blir og vi takler det sikkert bedre. Jeg stortrives fremdeles og vi (jeg og en medstudent) har begynt å tenke litt på bachelor. Vi ser ikke for oss å være så mange som vi er i basisgruppa (syv stykker) og vi vil skrive om noe vinklet mot fysisk aktivitet og hund som terapi.

Kommentarer totalt 8

Kommentarer

Gammel
-ea- sin avatar
Grattis med overstått eksamen! Høres ut som en god plan å inkludere hund i oppgaven din, når det er hund du lever og ånder for sånn ganske generelt (har jeg inntrykk av). Der har du en god del kunnskaper å spille på, tenker jeg.

Jeg har jo sett deg på samling, dvs utenom samling, og pleier å fortelle folk at livet som deltidsstudent ser ut for å være hardt arbeid under samlingene ihvertfall.

For de uinnvidde: Bobbe bodde hos meg under forrige samling, men jeg så henne knapt. På universitetet fra morra til seinkvelds, så det var ikke spesielt plagsom gjest å ha.
Postet 13-12-17 kl 14:45 av -ea- -ea- er aktiv nå
Gammel
Magica sin avatar
Gratulerer med å være ferdig! Kjekt å høre at du stortrives.
Postet 13-12-17 kl 20:31 av Magica Magica er ikke aktiv
Gammel
Bergensis sin avatar
Høyres bra ut!
Postet 13-12-17 kl 22:41 av Bergensis Bergensis er ikke aktiv
Gammel
Bobbelur sin avatar
Det er jo 75 % av et heltidsstudium, så det er vel egentlig ikke så rart at vi føler det er mye jobb samtidig som vi er i ordinær jobb. Og heller ikke så rart at jeg føler meg en smule dausliten akkurat nå...
Postet 14-12-17 kl 08:00 av Bobbelur Bobbelur er ikke aktiv
Gammel
gnuri sin avatar
Gratulerer såå masse med vel overstått
Jeg synes du er beintøff!
Postet 14-12-17 kl 14:11 av gnuri gnuri er ikke aktiv
Gammel
Palmen sin avatar
Gratulerer med vel overstått!
Postet 14-12-17 kl 14:17 av Palmen Palmen er ikke aktiv
Gammel
Inagh sin avatar
Grattis med vel overstått!
Postet 14-12-17 kl 19:11 av Inagh Inagh er ikke aktiv
Gammel
Pelle sin avatar
Grattis!!
Postet 15-12-17 kl 15:48 av Pelle Pelle er ikke aktiv

Nylige blogginnlegg av Bobbelur

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:49.