Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Freffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Freffe

Postet 29-12-17 kl 08:01 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 18

Kommentarer

Gammel
Frk_Fryd sin avatar
God morgen!

Er innom kontoret for en enslig arbeidsdag nå i romjula. Helt greit, så får man litt helgefølelse med på kjøpet også.
Jeg skal ta det igjen etter nyttår da, med en litt utvidet juleferie.

Og en annen ting...I dag overtar jeg jammen meg familiegården!
Kun på papiret for flyttingen skjer først om et års tid, men allikevel! Vi møter det nye året med skrekkblandet fryd for å si det sånn!
Postet 29-12-17 kl 08:46 av Frk_Fryd Frk_Fryd er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
Jeg er på jobb, etter 3 timers søvn...
Bra det foreløpig er rolig.
Og så er det heldigvis helg.
Postet 29-12-17 kl 09:23 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg sitter også med jobb, men er hjemme i stua. Mannen er på jobb, yngste er på overnatting og ungdommene sover. Skal rusle meg en tur etterpå, må bare planlegge neste uke først.
Postet 29-12-17 kl 09:28 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Så spennende, Frøken Fryd. Gratulerer!

Vi har vært et par dager i winter wonderland og fått lltt feriefølelse. Men det er helt fantastisk hvor mye stæsj som skal slepes med når man skal ha utstyr og passende klær til både alpint og langrenn for fire stykker.

Jobb noen timer nå, og så blir det håndballkamp i Spektrum!
Postet 29-12-17 kl 09:41 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
God morgen.

Vi har vært barnevakt i natt, så her er det en toåring som vekselvis bygger briotog, spiser frokost og ser på Petter Kanins juleeventyr. Ingen sak når de sover om natten og er blide om morgenen.
Postet 29-12-17 kl 10:44 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Divine sin avatar
Jeg føler meg skikkelig "under the weather" som de sier her i England. Jeg skal jobbe halv dag, men tror jeg må stykke det opp litt og sove litt innimellom.Veldig greit med hjemmekontor da. Ellers har jeg ingen planer for dagen. Jeg tror ikke jeg orker noen verdens ting.
Postet 29-12-17 kl 10:47 av Divine Divine er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
God formiddag.
Jeg har sovet hele natten og føler meg uthvilt for en gang skyld.
Er det noen som har oppskriften på hvordan få tre unger til ikke å krangle om alt hele tiden? hilsen mor som gleder seg til hverdager.

Gratulerer frk fryd så spennende!
Postet 29-12-17 kl 10:51 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
God morgen! Vi har inntatt hotellfrokost. Om et par timer er det kamp igjen. Heldigvis får poden greit med spilletid så langt. Det hadde jeg ikke helt trodd før vi reiste. Det har vært svært tydelig kommunisert i forkant av turneringen at dette er en toppet turnering og alle vil ikke få spille like mye. Vi møter tross alt de antatt beste lagene fra Norden.
Postet 29-12-17 kl 10:58 av Blånn Blånn er aktiv nå
Gammel
Pappalille sin avatar
Gratulerer, frk Skrekkblandet Fryd!

Jeg har begynt å grue meg til oppstarten på skoleåret selv om det ikke setter i gang før den åttende januar. Den uken mellom åttende og sekstende ser ut til å bli alt annet enn koselig og etter det er det ut i praksis. Jeg begynner å klekke sommerfugler i magen alt.

I dag er det mer avslapping på programmet, kanskje vi får til et besøk hos venner, muligens skal vi ut og lufte skøytene til ungene, jeg eier jo ikke skøyter engang, vi får se. Romjulen går skrekkelig fort i år.
Postet 29-12-17 kl 11:28 av Pappalille Pappalille er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Rolig formiddag med det ene barnet som er hjemme, snart skal vi hente det andre og gjøre oss klare til familiebesøk. Millen: Mine to krangler også mye mer enn vanlig, riktignok mer med oss enn hverandre. Det ser ut til at å skille dem hjelper, for nå er det ren harmoni. Men ja, hverdag blir egentlig helt greit, kjenner jeg.

Nuvel, litt mer kaffe før jeg fravrister den unge damen nettbrettet.
Postet 29-12-17 kl 11:48 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Så spennende, frk. Fryd!
Ville og jeg har vært på bytur i dag, og fått byttet julegaver, handlet litt og spist lunsj. Koselig med litt tid sammen uten å måtte rekke masse.
Postet 29-12-17 kl 16:05 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Sol sin avatar
Lat morgen, deilig skitur. Går og titter etter Tjorven. Nå gjelder fyring og sjakk på TV. Romjul er nydeli, rett og slett!
Postet 29-12-17 kl 16:31 av Sol Sol er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Vi har hatt en flott dag på skitur. Og da er det ekstra deilig å krype opp i sofaen etterpå.

Er du også på Sjusjøen, Sol?
Postet 29-12-17 kl 16:42 av Tjorven Tjorven er aktiv nå
Gammel
Taien sin avatar
Sitter i stua hjemme hos mamsen etter en laaasngt dag på jobb. Ikke lang som i: mange unger, mye mas og mange konflikter , men som i sørgende kjedelig. Det er bare så mye man kan rydde på jobb før det blir overryddig.
Postet 29-12-17 kl 17:14 av Taien Taien er ikke aktiv
Gammel
Sol sin avatar
Jepp, Tjorven, vi har hytte her, kjæresten og jeg.
Postet 29-12-17 kl 17:45 av Sol Sol er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Snakk om flaks, jeg vant flytur for to til enten Tromsø eller Bodø.
Postet 29-12-17 kl 18:08 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Oi, så gøy, Polarjenta!
Postet 29-12-17 kl 18:14 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Elendig håndballdag i dag. Så i morgen skal vi spille for å ikke bli sist i turneringen. Ja, ja. Poden har det bra og får fortsatt greit med spilletid.
Postet 30-12-17 kl 00:49 av Blånn Blånn er aktiv nå
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:37.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no