Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Søffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Søffe

Postet 14-01-18 kl 08:00 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 26

Kommentarer

Gammel
Trixie sin avatar
Jeg er våken. Lang dugnadsvakt i håndballhallen venter.
Postet 14-01-18 kl 08:35 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Lykke til Trixie.

God morgen, jeg er oppe og trakter kaffen nå så den er snart klar.
Ingen planer for dagen idag foreløpig.
Postet 14-01-18 kl 10:33 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
God morgen.

Jeg har siste brett med muffins i ovnen, skal i en bursdag litt senere og har lovt å ta med. Og det er vel planen for i dag.
Postet 14-01-18 kl 10:59 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Våknet tidlig, har allerede vasket dusjen. Få planer. Rydde litt, kanskje, fortsette fra i går.
Postet 14-01-18 kl 11:08 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Lat morgen nå etter å ha beskuet ungenes nylagde dansekoreografi. Til Freddy Kalas, så klart.

I går kveld traff jeg venninner til en llten bursdagsfeiring. Veldig koselig at det går an å få samlet gjengen igjen! Vi har vært veldig i utakt med babylaging, alle sammen.

Få planer for dagen, men jeg tror det blir mitt ansvar å få luftet yngste, så da blir det vel ski av noe slag. Eller aking?
Postet 14-01-18 kl 11:16 av Timar Timar er ikke aktiv
Oppdatert 14-01-18 kl 11:38 av Timar
Gammel
vixen sin avatar
Oppe og går. Fått tent opp og kokt kaffe. Ting tar tid med en hånd, men tid har jeg nok av. Litt serieseing nå og så håper jeg på besøk i løpet av dagen. Blir kjedelig å bare sitte her. Gutta og mannen er i byen så det er stille og rolig.
Postet 14-01-18 kl 11:21 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
Divine sin avatar
Lat søndag her også. Heldigvis er det «guilt-free weather», så jeg klarer å bare sløve. Skal på Elixia senere, det er eneste plan for dagen.
Postet 14-01-18 kl 12:29 av Divine Divine er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Det er virkelig et usedvanlig lite inspirerende vær! Jentungen og jeg sløver med dansefilm. Det vil si, jeg sløver, hun danser rundt på gulvet.
Postet 14-01-18 kl 12:31 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
God morgen! Jeg er oppe og har spist frokost. Nå er jeg klar for nok en håndballkamp. Jeg følger minstemann, mannen mellomste. Eldste søker sommerjobb.

Nå tannpuss.
Postet 14-01-18 kl 13:06 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Pappalille sin avatar
Jeg kjenner at jeg er litt sur i dag. Må prøve å få gjort noe med det. Det er delvis at vi ikke har fått sensur på eksamen på grunn av datatrøbbel, men det kan jo ikke være hele grunnen. Jeg er skikkelig muggen, rett og slett.
Postet 14-01-18 kl 13:20 av Pappalille Pappalille er ikke aktiv
Gammel
Yngste er hos kompis med annen venn. Eldste rydder rom. Jeg rydder i klær og så tror jeg at jeg må ut og gå meg en tur om litt.
Postet 14-01-18 kl 13:49 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Skilpadda sin avatar
God søndag! Vi har vært oppe uvanlig tidlig til søndag å være, og nå står den rosa fireårskaken med ballerina og hjerter på klar til å fraktes i bursdag. Heldigvis har vi tatt vare på esken til en gammel Playmobilborg som er perfekt til å frakte store kaker i.
Postet 14-01-18 kl 14:24 av Skilpadda Skilpadda er ikke aktiv
Gammel
Matilda sin avatar
Jeg slanger meg i sofaen etter en runde Ubongo med mellomste, nå leker de alle sammen med Playmo/Duplo/Lego i et salig kaos, mens de innimellom brøler og river hverandre i håret, som vanlig. Må ut en tur etter hvert, ellers ingen planer. Ahhhh.
Postet 14-01-18 kl 14:28 av Matilda Matilda er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
Stille og rolig søndag her gitt. Jeg vasker klær og slenger i sofan om hverandre. Tror ikke det blir så mye frisk luft altså, utenom når jeg kjører eldstemann på trening senere i dag.
Postet 14-01-18 kl 15:00 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Inne fra skitur i nabolaget! Minsten har stolt delt ut invitasjoner til femårsdagen sin. Nå bygger han lego mens jeg drikker kaffe og surfer. Deilig søndag!!
Postet 14-01-18 kl 15:49 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
him sin avatar
Har rukket både trening, brunch og fått ryddet unna en del e-post. Sitter bare å sløver litt før jeg skal i dusjen.
Postet 14-01-18 kl 16:11 av him him er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Det ble storseier i kampen til minste. Til tross for at de spilte uten innbyttere og med minsten som keeper... Nå krangler vi om hvorvidt han skal dusje etter kampen, for han ble jo ikke svett.
Postet 14-01-18 kl 17:05 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Ru sin avatar
Jeg har dusjet og satt på en klesvask. Så nå er jeg tom for futt.
Postet 14-01-18 kl 17:05 av Ru Ru er ikke aktiv
Gammel
Vi har ryddet, gått en tur for å levere klærne vi ryddet og fikk brunsj der, hyggelig.
Postet 14-01-18 kl 17:21 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Litt skjør i dag etter heisalørdag. Var verdt det.
Postet 14-01-18 kl 19:05 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Divine sin avatar
Gadd ikke Elixia. Trente hjemme i stedet. Så ergo har jeg ikke vært lengre enn til vaskekjelleren i dag. Perfekt søndag for late meg.
Postet 14-01-18 kl 19:17 av Divine Divine er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Familiebursdag, check! Gikk veldig fint, men kjenner st det skal bli greit med sofa i kveld.
Postet 14-01-18 kl 19:20 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Cuyahoga sin avatar
Jeg har kjøpt et brukt Just Dance-spill, og spesielt jentene er überlykkelige og har danset gjennom dagen.
Postet 14-01-18 kl 19:32 av Cuyahoga Cuyahoga er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Just dance, passer det for straks 9 år gamle danseglade jenter? Så sant det er PS4 vi har (og det vet så klart ikke jeg, selv om det var jeg som kjøpte den..), så hørtes det jo ut som noe som var midt i blinken!
Postet 14-01-18 kl 21:24 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Cuyahoga sin avatar
Hun som straks er ti er i alle fall veldig fornøyd.
Postet 14-01-18 kl 21:31 av Cuyahoga Cuyahoga er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Så bra, jeg aner konturene av en bursdagsgave!
Postet 14-01-18 kl 22:08 av Timar Timar er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:44.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no