Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Toffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Toffe

Postet 18-01-18 kl 07:18 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 25

Kommentarer

Gammel
Albertine sin avatar
God morgen! Ikke mange timer søvn i natt, gitt. Heldigvis har jeg full dag pluss møte pluss ferdigstillelse av en haug dokumenter.
Postet 18-01-18 kl 08:21 av Albertine Albertine er ikke aktiv
Gammel
Frk_Fryd sin avatar
God morgen!
Første dag på kontoret denne uka etter en del reising og sykt barn. Det er en viss fare for at det også blir den siste, ettersom frøken syk hadde feber igjen i morges...ja, ja, får svosje litt mens man kan da!

Og så har vi snø! Masse, masse snø! For en fantastisk avveksling fra regnet!
Postet 18-01-18 kl 08:28 av Frk_Fryd Frk_Fryd er ikke aktiv
Gammel
Vi hae også snø. Det er ganske fint.
Postet 18-01-18 kl 08:34 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
God morgen.
I dag er det alpintrening for gutta, og jeg har lovet at jeg skal bli med opp i bakken. Og kjøre sammen med dem. De trener i en altfor bratt bakke, jeg gruer meg. :/
Postet 18-01-18 kl 09:14 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Dali sin avatar
Vi har is. Masse is.
Postet 18-01-18 kl 09:19 av Dali Dali er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
God morgen.

Vi har masse snø og jeg har kaffe.
Postet 18-01-18 kl 09:31 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Hipp hurra! I går lå jeg hjemme i senga mi hele dagen. I dag er jeg dopet på paracet med koffein, og jeg håper at jeg skal overleve det 6-timersmøtet jeg er innkalt til hos advokatkontoret til kunden min (dette koster kunden min enn helt vill formue, så jeg må bare funke). Papirservietter? Check. Mer Paracet? Check. Antibak? Check. Jeg erså klar som jeg kan få blitt.
Postet 18-01-18 kl 09:47 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Lykke tii, Tjorven! Håper de har masse kaffe og vann til deg også!

Snart på jobb. To trøtte unger på morgenen i dag, men hissigproppen min ble smørblid på vei til barnehagen. Kan det ha noe med at transporten foregikk på kjelke, mon tro?
Postet 18-01-18 kl 09:50 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Polyanna sin avatar
Oh my god, Tjorven, 6 timer hos advokater høres ille nok ut uten feber. Lykke til!

Jeg har kaffe, og så har jeg overbevist valpen om at jeg er allestedsnærværende, ved å snakke strengt til henne gjennom hundemonitorappen da hun begynte å herje med madrassen sin (i går ødela hun en madrass!). Jeg ga henne beskjed om å legge seg ned og slappe av, og etter å ha sett forundret opp i lufta en stund så la hun seg ned og sover som en sten.
Postet 18-01-18 kl 09:53 av Polyanna Polyanna er ikke aktiv
Gammel
Anda sin avatar
Hadde en magisk skitur med hodelykta mi i går kveld. Lever på den enda.

Og så kan jeg bekrefte at Oslo kommune prioriterer å måke kirkegård framfor boligvei. Det er fortsatt ikke måkt hjemme etter tirsdagens "lille" snøfall.
Postet 18-01-18 kl 09:55 av Anda Anda er ikke aktiv
Gammel
Anda sin avatar
Polyanna, da. 6 timer med advokater er da ikke fælt! I jobbsammenheng, i hvertfall.
Postet 18-01-18 kl 09:56 av Anda Anda er ikke aktiv
Gammel
vixen sin avatar
Så trøtt så trøtt. Nettene er kjipe. Er umulig å finne en stilling det går an å sove i. Men gutta er ute av huset, det brenner i ovnen og mannen har fikset kaffemaskina så nå er det lattedrikking og seriebinging.
Postet 18-01-18 kl 10:05 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
Pøblis sin avatar
Ikke for å være motbydelig ekkel eller noe, men jeg sitter ute og drikke kaffe. I pysjen, barbeint og ser på palmene og hører på bølgene.
Postet 18-01-18 kl 10:20 av Pøblis Pøblis er ikke aktiv
Gammel
Neket sin avatar
Så kjipt, Vixen. Håper det gror snart! Jeg har stått i kø i en halv evighet, men sjekket heldigvis reisetider.no før jeg dro, så hadde med kaffe i bilen.

Nå er jeg på kontoret med mer kaffe og lang liste. Trøtt da.
Postet 18-01-18 kl 10:21 av Neket Neket er ikke aktiv
Gammel
nolo sin avatar
Det høres deilig ut, Pøblis, og er deg vel unt. Jeg burde hatt brodder i dag, men jeg kom meg på jobb uten å miste bakkekontakt.
Postet 18-01-18 kl 10:22 av nolo nolo er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
God morgen! Jeg er sylta forkjøla og skal tilbringe dagen på sofaen.
Postet 18-01-18 kl 10:24 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Polyanna sin avatar
Sitat:
Polyanna, da. 6 timer med advokater er da ikke fælt! I jobbsammenheng, i hvertfall.


Det kommer selvsagt an på advokaten!
Postet 18-01-18 kl 10:39 av Polyanna Polyanna er ikke aktiv
Gammel
Polyanna sin avatar
6 timer med en konsulent, derimot, det er jo en FEST!
Postet 18-01-18 kl 10:40 av Polyanna Polyanna er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Det høres helt fantastisk ut pøblis. Vel unt.

6 timers møte med nesten hvem som helst høres tungt ut synes jeg. Uansett hvor ekstrovert jeg er. Lykke til Tjorven.

Jeg er på jobb og er faktisk helt usedvanlig effektiv. Selv om jeg egentlig bare har lyst til å finne frem mobilen og grave meg med i en sofa med en podcast og et tullete spill.
Postet 18-01-18 kl 10:52 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Heilo sin avatar
Halvsjuk men på jobb og skal snart inspirere fremtidas lærere med min entusiasme og vidd. Eller no sånt...
Postet 18-01-18 kl 10:54 av Heilo Heilo er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Oooh, Pøblis! Det høres herlig ut!

Jeg sitter med noe veldig fiklete arbeid som helst skal gå fortere enn svint.
Postet 18-01-18 kl 10:57 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Harriet Vane sin avatar
Jeg gikk til jobb i nydelig snølandskap i dag, det er helt herlig ute nå. Vi skal i femtiårsdag på lørdag, ellers hadde det vært perfekt å låne jobbhytten. Men det blir helt perfekt å sitte hjemme og skrive årsberetning for styret og drikke vin foran peisen også, kanskje få akt litt med ungene og i det hele tatt.
Postet 18-01-18 kl 11:15 av Harriet Vane Harriet Vane er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Vi har både snø og is. :åpplyser:

God bedring til alle som trenger det! Selv har jeg et kledelig og passe vondt/irriterende munnsår og tilhørende tungt hode. Men jeg lever!

Pøblis, det hørtes deilig ut! (Og fikk meg til å huske at vi skal til India i påsken )

Nei, tilbake til arbeid! Skal i et meget viktig møte i morgen - igjen (januar er full av viktige møter i år) :svosj med seg:
Postet 18-01-18 kl 11:49 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Jeg har kastet inn håndkleet etter to dager med hodepine og vondt i kroppen som ikke lar seg dempe med smertestillende. Har sovet masse og gjort veldig lite, så håper jeg at det gjør susen snart.
Postet 18-01-18 kl 13:48 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
God bedring, ingling (og alle andre som trenger det)!

Etter hjemmedag tirsdag (snøkaos) og bortekontor i går (besøk hos en annen avdeling) skulle jeg være skikkelig effektiv på jobb i dag. Det holdt til nesten halv elleve, da ringte skolen og fortalte at Ville var dårlig. Hun er bedre nå, så jeg har hjemmekontor på hemsen mens hun bygger lego i stua.
Postet 18-01-18 kl 15:13 av celebelen celebelen er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:34.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no