Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Tiffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Tiffe

Postet 09-04-19 kl 09:04 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 15

Kommentarer

Gammel
Hondacrv sin avatar
Først? Hm. God morgen! Her er det berre kvardag med jobb og syk unge. Teller med til påske no altså.
Postet 09-04-19 kl 09:14 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Det er nydelig vårvær i Oslo, så jeg gikk av t-banen hele to stopp før jeg egentlig skulle og fikk 20 minutters vandring i sola. Det er riktignok ikke varmt, men det er utvilsomt vår.

Jeg har vært flink til å trene gjennom hele dette året, men nå har fotballsesongen begynt og jeg kjenner at jeg sliter litt med å finne tid. Det er jo så altfor morsomt å se dem spille.
Postet 09-04-19 kl 09:14 av Tjorven Tjorven er aktiv nå
Gammel
star sin avatar
Nydelig vær, men en smule kaldt. Henger i bilen i påvente av at NAV kontoret skal åpne.
Postet 09-04-19 kl 09:40 av star star er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg løp intervaller i går og er mistenkelig lite støl i dag. Enten tok jeg ikke for hardt i eller så har jeg tidenes nedtur i morgen.

Kaffe, altfor mye å huske på, men sol.
Postet 09-04-19 kl 09:43 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Oppdatert 09-04-19 kl 10:05 av Blondie
Gammel
Milfrid sin avatar
Jeg skal begynne å trene skikkelig i dag. Jeg har zero energi og føler meg elendig, men nå er det no mercy.
Postet 09-04-19 kl 09:45 av Milfrid Milfrid er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Nå har jeg meldt meg på Holmenkollstafetten, så nå MÅ jeg løpetrene litt. Jeg har ikke vært helt håpløs i år og vært på en del joggetreninger på Sats, men å si at jeg er i løpeform vil være en sterk overdrivelse.
Postet 09-04-19 kl 09:52 av Tjorven Tjorven er aktiv nå
Gammel
Blå sin avatar
Det er nydelig, men kaldt i Bergen også.

Jeg er shallow nok til å være veldig fornøyd med at jeg er på jobb i en ny og fin dongeribukse som jeg føler virkelig kler meg. Det er så deilig å finne et hverdagsplagg som jeg trives i.

Forrige uke var jeg syk og hadde en treningspause, og det er rart hvor tungt det er å begynne igjen, selv om jeg faktisk har vært ganske flink til å holde ett jevnt treningstempo. Men jeg vet at om jeg bare kommer i gang, så trives jeg med det. Dørstokkmilen er bare litt tung akkurat nå.
Postet 09-04-19 kl 09:55 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Hjertensfryd sin avatar
I går satt eg ute i sola til utpå kvelden. Utrulig deilig. Litt kaldare i dag, så det spørst om me kan det i dag.
Skulle gjerne trent, men eg må nok vente nokre veker enno. Ellers så begynner eg å kjede meg. Lei av å vera sjuk og sjukmeldt.
Postet 09-04-19 kl 10:15 av Hjertensfryd Hjertensfryd er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
Brannalarm som går er ikke feil i solskinnet, men du så lite effektivt når man kommer tilbake.
Postet 09-04-19 kl 10:29 av annemede annemede er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Det er meldt sol, men ingen sol har dukket opp enda. Like greit, jeg skal være inne store deler av dagen.

Skal gå tidlig fra jobb i dag, utviklingssamtale for yngstemann.
Postet 09-04-19 kl 10:37 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Input sin avatar
Det er vår i Oslo ja, men vanvittig kaldt. Og det blåser her hvor jeg jobber. Kontoret mitt er som vanlig tusen minusgrader, så jeg går hjemmefra med sekken stappet med ulltøy som jeg kler på meg når jeg kommer på jobb.
Postet 09-04-19 kl 10:47 av Input Input er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Det er kaldt, ja, men det er så deilig med flommer av sol til langt på kveld!

Jeg har masse å gjøre.
Postet 09-04-19 kl 10:55 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Anda sin avatar
Kaldt, ja. Jeg har startet sykle-til-jobben sesongen min. Og hadde ski balaklavaen under sykkelhjelmen i dag. Det var lurt. .

Ellers er det på jobb. Men siden jeg er litt «sir», så blir det jo gjort, da.
Postet 09-04-19 kl 11:24 av Anda Anda er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
God dag! Jeg sykler fortsatt til jobb i utebukse og dunjakke, men fra jobb er det litt mindre behov for denslags.
Postet 09-04-19 kl 12:22 av Eia Eia er aktiv nå
Gammel
Maverick sin avatar
Woop! Jeg er hjemme med sykt barn. Nå har vi vært og fanget syketrøst (puslespill, bok og sjokoladekjeks), så nå kan jeg kanskje snart få jobbet litt mer.
Postet 09-04-19 kl 12:32 av Maverick Maverick er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:57.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no