Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Freffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Freffe

Postet 22-07-16 kl 08:14 av Kaffestuggu

!

Kommentarer totalt 22

Kommentarer

Gammel
tink sin avatar
God morgen!

Jeg spiser forsinket kontorfrokost. Siste dag på jobb!
Postet 22-07-16 kl 09:21 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Siste dag på jobb her også, også frokost på pulten. Vi sliter med HS koder og utførsel. Tror det kan bli en lang dag.
Postet 22-07-16 kl 09:31 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Morn! Jeg lurer på hvor lenge edderkoppen som har slått seg ned på sykkelen min, vil fortsette å synes sistnevnte er en passende bopæl nå når jeg bruker den daglig til jobben? Den har hengt på 18 km så langt, så den er standhaftig. Og så regner jeg med at det er kjedelig både for den og meg at jeg børster vekk spindelvevet på styret hver morgen.
Postet 22-07-16 kl 09:58 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
God morgen.

BAre meg som er våken her, som vanlig. De der ungene har snudd døgnet, og sover til 11 stort sett hver dag.

Bra vær i dag, så bør vel finne på noe, men vet ikke helt hva.
Postet 22-07-16 kl 10:08 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Skilpadda sin avatar
Ah, vi har våknet opp i et rom i en latterlig idyllisk hage i Parikia på Paros, og fått frokosten servert blant palmer og frukttrær og kaniner i bur og en velpleid gul katt med bjelle rundt halsen. Og så har vi avlevert en bærepose med skittentøy som de tilbød seg å levere til vaskeriet sitt, i stedet for at vi skulle bruke tid på å lete opp og benytte oss av et myntvaskeri, som var den opprinnelige planen. Nå er dagen ledig til sightseeing i den største byen vi har vært i i Kykladene, og så får vi finne ut hva vi skal bruke de siste to dagene til.

Lei av ferie? Tror ikke det, nei!
Postet 22-07-16 kl 11:18 av Skilpadda Skilpadda er ikke aktiv
Gammel
Pingis sin avatar
Jeg har bursdag. Orker ikke feire i virkeligheten, så tar meg et kakestykke i det faste hjørnet mitt i stuggu.
Postet 22-07-16 kl 11:35 av Pingis Pingis er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Knerten mases ut av senga i dette øyeblikk (og vi er i samme tidssone som Norge, ja). Det er helt greit at vi ikke har bestilt hotellfrokost.

I dag er vi i Praha, og her er det virkelig horder av andre turister. Etter tre uker på interrail bør vi kanskje bare være takknemlige for at vi ikke møter dem før nå?
Postet 22-07-16 kl 11:36 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
007 sin avatar
Gratulerer med dagen, Pingis!
Siparegn i dag, så i dag er kanskje dagen å få orden på vaskerommet. Fremdeles to uker igjen av den uendelige lærerferien.
Postet 22-07-16 kl 11:38 av 007 007 er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Pingvinkakedagen! Hurra!

Postet 22-07-16 kl 11:38 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Kanina sin avatar
Hurra, hurra, hurra for Pingis!
Postet 22-07-16 kl 11:55 av Kanina Kanina er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Gratulerer med dagen, Pingis!

Siste hotellfrokost i Danmark. Jeg flyr hjem i dag, skal jobbe neste uke, mens resten blir noen dager til.
Postet 22-07-16 kl 12:02 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
Men pingis, da skal du i hvert fall få rikelig med kake her hos oss.
Postet 22-07-16 kl 12:05 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Den kaka, tink!
Postet 22-07-16 kl 12:14 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
Gratulerer med dagen Pingis.

Jeg er ferdigtrent. I dag har ungene ønsket seg en dag hjemme, så det skal det bli. Vi må bare et par ærend ut av huset.
Sløvedag.
Postet 22-07-16 kl 12:31 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
Ja, sorry, det ble litt dårlig tid ettersom jeg ikke har fått ferie enda.
Postet 22-07-16 kl 12:31 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Gratulerer med dagen, Pingis!

Etter en fantastisk varm dag i går er temperaturen nede på vanlige 19 grader. Planen er å dra til en lokal severdighet.
Postet 22-07-16 kl 12:34 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Jeg har vært på walkietalkie med mamma. Er visst en gjeng damer som samles tre ganger i uka for å gå på tur og skravle. Gikk 5,8 km. Da vi kom tilbake var gutta igang med styrketrening, så da ble det noen styrkeøvelser på meg også.

Nå skal vi straks på treskjærermarkedet.
Postet 22-07-16 kl 12:40 av Blånn Blånn er aktiv nå
Gammel
polarjenta sin avatar
007: Nå måtte jeg telle, for jeg mente nå jeg hadde mer enn 2 uker fri igjen, og det hadde jeg, 3.5 uke til vi starter opp.
Postet 22-07-16 kl 12:42 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
007 sin avatar
Ja, så sannelig! Tre uker her også. Jeg starter litt før lærerne, da deler av stillingen min er noe administrativ.
Postet 22-07-16 kl 12:54 av 007 007 er ikke aktiv
Gammel
Pappalille sin avatar
Vi skal på Tøyenbadet i dag, og det er alle, med unntak av meg, strålende fornøyd med. Jeg skulle helst vært et sted med sol og strand og frokost som Skilpadda beskriver. Da må jeg få meg ny familie, tror jeg, og det er det ikke verdt. Tror jeg.

Gratulerer med dagen, Pingis!
Postet 22-07-16 kl 13:56 av Pappalille Pappalille er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Snuppa skriver kort fra Praha om hvor fint det er her. Vi påpeker at det kanskje ikke har vært avspeilet i humøret hennes. "Åh, mamma. Jeg skriver faktisk at det er fint i Praha. Ikke at vi har hatt det så himla fint." :dueraltsåsåhåpløstgammel: og
Postet 22-07-16 kl 15:48 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Fløyel sin avatar
Pakker og pakker. 1 uke på DanaCup, skal kjøre bil, fatter ikke hvordan vi skal få med alt uten å sette på skiboksen. *Må kjøpe større bil*.
Postet 22-07-16 kl 21:32 av Fløyel Fløyel er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:15.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no