Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Freffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Freffe

Postet 15-02-19 kl 07:00 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 17

Kommentarer

Gammel
007 sin avatar
Fredag!
Jeg våknet en time før klokka ringte, så nå har leg lest alt av nettaviser. Og stekt egg og drukket kaffe.
Skihelg i vente, kun meg og mannen. Jeg elsker å ha store barn.
Postet 15-02-19 kl 07:47 av 007 007 er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Straks på vei ut døra.
Postet 15-02-19 kl 08:53 av star star er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Mårn. Trøtt, men har kaffe i koppen. Legebesøk på lillesøster og meg idag.
Postet 15-02-19 kl 09:00 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
Fredag er alltid velkommen.
Mye på planen idag og en fin helg i vente, mer kan man vel ikke forlange tenker jeg.
Over halvveis i februar er vi å
Postet 15-02-19 kl 09:04 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Fredag.

Jeg drikker kaffe og lader opp til langt og sannsynligvis ganske anstrengende møte.

Og så må jeg finne ut hva jeg skal skrive ut for å ta med meg hjem og jobbe med i helgen. For om jeg skal jobbe, så skal det i hvert fall være i sofakroken.

Helg med veldig lite planer. Heldigvis.
Postet 15-02-19 kl 09:05 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Frk_Fryd sin avatar
Fredag!

Skal "bare" levere et gigastort anbud, så er det helg!
Postet 15-02-19 kl 09:07 av Frk_Fryd Frk_Fryd er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Fredag!

Vi merker at det er mildvær, gitt. Stor aktivitet på jobben til å være vinterferietider, så ut i produksjonen med seg! :svosj:
Postet 15-02-19 kl 09:09 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Ute i går, litt redusert i dag. Var verdt det, men usikker på om jeg skal fortsette på fest i dag som var planen. Vanskelig møte straks, etter det skal jeg bare kruse inn mot vinterferien. (bare jug, jeg skal veilede elever i seks samfulle timer).
Postet 15-02-19 kl 09:17 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Kursdag igjen, siste for denne gang. Nå er det bare å sette i gang med nytt system, planen er å få det opp å stå før årsslutt i god tid før årsslutt i mars.
Postet 15-02-19 kl 09:53 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Trøtt i trynet her, etter (forsåvidt selvvalgt) tidlig start på dagen. Ikke supermotivert på jobb om dagen, så fint at det er fredag! Til alt overmål skal jeg treffe en av mine beste venninner, skravle, drikke vin, spise ute og sove på hotell! Det blir et utrolig velkomment hvileskjær i en ellers slitsom hverdag.
Postet 15-02-19 kl 10:34 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg startet dagen med utviklingssamtale med snuppa på ungdomsskolen. 14-åringen var omtrent i sovende tilstand kl 08.00, så jeg vet ikke hvor vellykket det var. I ettermiddag skal jeg være med henne til legen, så det blir definitivt en kort arbeidsdag.

Det er greit nok. Jeg er ny i jobben min og har ikke akkurat blitt nedlesset med arbeidsoppgaver. Men jeg er i gang med prosjekter nå, så jeg ser retningen det går i. Og som jeg tenkte: det er veldig annerledes å jobbe i staten. Prosessene går sakte, men selve arbeidsoppgavene virker helt utrolig spennende.
Postet 15-02-19 kl 10:53 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
Mornmorn!

Jeg Venter på dagens inntog av skoleklasser.
Postet 15-02-19 kl 11:03 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Ru sin avatar
Jeg sovnet aaalt for sent i går. Min egen feil. Jeg har fått en guilty pleasure på HBO og endte opp midt i en sesongavslutningsfelle ...
Fikk en fin tur til skolen med yngste, da. Det er jo ikke noe problem å gå til skolen i dette været.
Postet 15-02-19 kl 11:29 av Ru Ru er ikke aktiv
Gammel
Ru sin avatar
Vil dere høre noe skikkelig, skikkelig fint?

Postet 15-02-19 kl 11:40 av Ru Ru er ikke aktiv
Gammel
Pebbles sin avatar
Jeg drikker kaffe, utsetter rydding av hus og gleder meg til fredagskveld med venninner og bobler. Det har vært hektisk på hjemmebane og mindre sosialt samvær enn vanlig det siste året, men det har heldigvis blitt gradvis mer og, denne uka blir det tredje kveld med venner i dag!
Postet 15-02-19 kl 11:49 av Pebbles Pebbles er ikke aktiv
Oppdatert 15-02-19 kl 12:20 av Pebbles
Gammel
Dali sin avatar
Morn fra hospitalets venteareal. Spist yoghurtis. Rart å ikke være på jobb, bare å ha lagt alt i armene på sjefen. Men sånn får det bli noen dager til.
Postet 15-02-19 kl 12:03 av Dali Dali er aktiv nå
Gammel
Blånn sin avatar
Puh! Et par heftige møter overlevd. Nå venter noen dager avspasering.
Postet 15-02-19 kl 19:34 av Blånn Blånn er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:41.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no