Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Tiffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Tiffe

Postet 14-02-17 kl 09:48 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 31

Kommentarer

Gammel
Neket sin avatar
Morn da! Valentines i dag. Jeg skal på date. Litt tilfeldig at det var akkurat i dag, det skal sies, men jeg later som jeg er romantisk, så får mannen litt dårlig samvittighet. Skal sies at han må betale for maten da, jeg har brukt alle pengene mine på IKEA.
Postet 14-02-17 kl 10:19 av Neket Neket er ikke aktiv
Gammel
Frk_Fryd sin avatar
Mannen erklærte at det fikk holde med morsdagsfeiring, så Valentines utgår visst.

Jeg skal sende en litt kjip mail og prokastinerer bittelittegranne....
Postet 14-02-17 kl 10:50 av Frk_Fryd Frk_Fryd er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Morn, morn! Jeg sitter på gjemmekontor og håndterer problemer som ikke er mitt ansvar, men en kollegas. Men der er det full radiostillhet.
Postet 14-02-17 kl 11:44 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Jeg er litt forelsket i Justin Trudeau. Det må være lov å si på en dag som denne.
Postet 14-02-17 kl 12:33 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
En dag fri gir nesten litt følelsen av å drukne dagen etter..
Jau jau.. det var godt med fri, og kjekt med en mini-langhelg på vestlandet. Litt kjipt å komme tilbake til snø og kulde etter nydelig vær i vest.
Postet 14-02-17 kl 13:14 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Hva skjer'a? Er alle på date?
Postet 14-02-17 kl 13:51 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Bobbelur sin avatar
Mave, det er helt lov å være litt forelsket i Justin Trudeau. Jeg er det jeg også.

Kaotisk dag med bare tull alle veier føles det som. Jeg kan ikke henge her da, kan jeg vel? Blir jo ikkeno gjort da.
Postet 14-02-17 kl 13:54 av Bobbelur Bobbelur er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Jeg føler meg syk! :sutre: Guttungen også så han er sendt hjem fra skolen med hodeverk.
Postet 14-02-17 kl 14:00 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Kaprifol sin avatar
Jeg er så definitivt ikke på date. Jeg dasser rundt hjemme med skitten joggebukse, hår med sovesveis og hostekuler. Hadde ikke en gang orka å bli med George Clooney på date.
Postet 14-02-17 kl 14:38 av Kaprifol Kaprifol er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Mannen er på legevakt med mellomste. Han har klemt finger i en dør. Jeg er på fagdoksamling, hvordan føre vitnemål for grunnskolen.
Postet 14-02-17 kl 14:38 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Veldig ikke på date.
Postet 14-02-17 kl 14:44 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Hjertensfryd sin avatar
Definitivt ikkje på date. Sitter og venter på taxi som skal få meg heim. Håpar eg.
Postet 14-02-17 kl 15:05 av Hjertensfryd Hjertensfryd er ikke aktiv
Gammel
Adrienne sin avatar
Jeg er heller ikke på date. Jeg fikk unna noen viktige e-poster i dag tidlig og etter det har jeg sovet på sofaen frem til nå. Innimellom har jeg noen hostekuler av dimensjoner, men jeg merker jeg er bedre i dag enn i går, så nå er jeg forsiktig optimist.
Postet 14-02-17 kl 15:06 av Adrienne Adrienne er ikke aktiv
Gammel
Divine sin avatar
Date? Njet.

Jeg sliter og strever og lurer på hvor alle oversetterne har blitt av. Det er for gode tider for dem, sier jeg bare, for de vil ikke ha oppdragene mine. Hmpf.

Når jeg tenker meg om, skal jeg på en slags date. Jeg skal spise sushi med fjortenåringen min før han skal på konfirmasjonskurs. Ikke mange årene siden jeg fikk valentinskort med hjerter fra han hvor det sto at vi skulle ha "stemmemøte" på kino. Søtingen. Nå bare mumler han noe over sushien og vil vel helst ikke at jeg skal prate med han, for alt jeg sier er så kleint. Akk, ja.
Postet 14-02-17 kl 15:24 av Divine Divine er ikke aktiv
Gammel
Palmen sin avatar
Date?
Postet 14-02-17 kl 15:34 av Palmen Palmen er ikke aktiv
Gammel
Fløyel sin avatar
Jeg blir gal!!
Nå har jeg fått følgende feilmelding i 2 dager:
"Target URL not found for redirect after successful login. Please contact your administrator."
Og sittet med servicedesk på høytaler i snart 2 timer, de skjønner ikke hva som er feil. Kan jeg dra hjem nå?
Postet 14-02-17 kl 15:54 av Fløyel Fløyel er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Tror ikke ledermøte og rutinearbeid kan defineres som date, gitt. Men bra dag, sånn ellers.
Postet 14-02-17 kl 15:58 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Karamell sin avatar
Date? Vært hjemme med spysykt barn og skal på jobb i kveld.
Postet 14-02-17 kl 16:36 av Karamell Karamell er ikke aktiv
Oppdatert 14-02-17 kl 16:49 av Karamell
Gammel
Matilda sin avatar
Har vært på kurs i by'n. Toget hjem nå. Tar tilbake alt jeg har sagt om at jeg er misunnelig på mannen som får en time for seg sjæl to ganger om dagen. :ikkeakkurataleineher:
Postet 14-02-17 kl 16:42 av Matilda Matilda er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Mannen og jeg har vært på ikea i dag, det er nok det nærmeste vi kommer en date - i kveld skal han legge barn og jeg på foreldremøte...
Postet 14-02-17 kl 17:15 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Jeg dro hjem fra jobb med migreneanfall, og er nå litt småflirende support for guttungen som skal på kino med kjæresten og er litt mer enn normalt surrete.
Postet 14-02-17 kl 17:17 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Input sin avatar
God bedring, Mave!
Postet 14-02-17 kl 17:23 av Input Input er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Takk.
Postet 14-02-17 kl 17:26 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Date hva er det?
Postet 14-02-17 kl 17:52 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Matilda sin avatar
Jeg har spist to ferske kanelsnurrer før middag. Mann og halvsjuk unge har bakt i dag. Er vel jeg som lager middagen, da, kanskje...
Postet 14-02-17 kl 18:03 av Matilda Matilda er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Min straks 14-åring skal straks på vinterfest på skolen. Han er pyntet i dressen sin og negativ til alt. Valentinsdag og fest er tull i følge ham. Han håpet i det lengste at den klemte fingeren skulle være nok til å få slippe å gå. Ha!
Postet 14-02-17 kl 18:11 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
DATE? Det er ein rollon i min verden. Neida. Heile kassen sat og skreiv til kvarandre på rosa lapper i dag. Eg sa at eg og ville ha lapp, og fekk denne: "er det noe som heter god karakter ved første blikk, eller må jeg gå forbi flere ganger?"
Då lo eg godt, og resten av klassen også.
Postet 14-02-17 kl 18:51 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
Teofelia sin avatar
Min date i dag: å snakke om likestilling for 40 feminister i 60- og 70-åra.
Postet 14-02-17 kl 22:15 av Teofelia Teofelia er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Tenåringen er hjemme igjen ( ) og har pugget fransk med mor uten å kny.
Postet 14-02-17 kl 22:46 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Polyanna sin avatar
Min 14-åring er IKKE hjemme igjen, han sover sammen med ulvene under åpen himmel!

(Mer nøkternt: på skoletur i Nordmarka. )
Postet 14-02-17 kl 23:49 av Polyanna Polyanna er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Mine tenåringer er begge hentet fra skoleball. 13-åringen kl 21 og 15 åringen nå.
Postet 15-02-17 kl 00:33 av Blå Blå er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:55.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no