Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Salmer fra kjøkkenet

Maximum Strength, uke 5, dag 1

En domestisert nerds dølle hverdagsliv. Det mest spennende jeg driver med for tida er trening, så kommer vel til å skrive en del om det.
Rangér dette innlegget

Maximum Strength, uke 5, dag 1

Postet 18-02-10 kl 15:00 av Kjøkkenskriveren

Dagens økt markerer starten på en ny fase med nye øvelser. Tar meg derfor bryet med å poste for hver økt denne uka, med videoeksempler osv.

Fase 2, uke 1, dag 1.

A: Frontbøy, 5x(4x2), 10 sekunders cluster-sett. Tok bare 5x(4x2)@115 kg rett fram. Tungt og slitsomt som bare tykje mot slutten.


(Kilde: youtube.com)


B: Steg opp på kasse, med hantler, 3x8/side. 8@20 kg, 8@25 kg, 8@30 kg. Fortsatt rom for å gå litt tyngre, tror jeg.

Bittelitt høyere kasse enn her:


(Kilde: youtube.com)


C1: Utrulling med stang, 3x10. 3x10@60 kg.


(Kilde: youtube.com)


C2: Glute-Ham Raises, 3x8. 3x8 @ vinterflesket. Har funnet en måte å gjøre disse på. Trengte å skyve fra en del med henda, skal prøve å redusere det etterhvert, men det blir nok ganske subjektivt.


(Kilde: youtube.com)


D: Ett-bens knebøy ("pistol squats"), på kasse, 2x10/side. Aldri prøvd dette før, var nokså klønete men fikk det til på en måte selv om settene etterhvert lignet mer på en samling med enkeltøvelser.

På kasse, så ikke så langt ned som dette her:


(Kilde: youtube.com)


Tid: 1:15.

Magen og baksiden av lårene gjør vondt allerede, ser fram til sannsynlig stølhet i morra.

Kommentarer totalt 1

Kommentarer

Gammel
Heilo sin avatar
Du er tøff, disse øvelsene ser knallharde ut!
Postet 18-02-10 kl 22:42 av Heilo Heilo er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kjøkkenskriveren

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:51.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no