Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Søffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Søffe

Postet 29-01-17 kl 09:13 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 10

Kommentarer

Gammel
vixen sin avatar
God morgen! Rolig morgen med radio og fyr i ovnen. Mannen sover enda og barna vegeterer foran hver sin skjerm på rommene sine. Snart frokost og kaffe. Tipper vi får to små tantebarn på besøk snart for bror holder på å pusse opp kjøkken og stue. Må komme oss en tur ut, men ellers ingen planer bortsett fra klesvask.
Postet 29-01-17 kl 09:51 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
Vi forbereder frokostbursdag. Straks bake ut rundstykkene. Ute snør det.
Postet 29-01-17 kl 10:12 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
God morgen.

Her blir det nok en dag med håndball, straks avreise. Så er det trening og håndball på tv. Og besøk. Og det var den søndagen tenker jeg.
Postet 29-01-17 kl 10:21 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
Her er det ein spenningens dag. For første gong på ca fem år skal eg ta på meg skia. Men først må eg på gudsteneste. Kanskje dei tar meg med i kirkebønna, men tanke på at eg skal ut på ski. Gudane skal vite at det trengst, i alle fall.
Postet 29-01-17 kl 10:51 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
Albertine sin avatar
Jeg har startet dagen med å bli kalt litt av hvert i et kommentarfelt på FB, der jeg tok meg den frihet å kalle Trump for farlig. Det var nesten litt morsomt å våkne til enkelte amerikaneres vrede over at en utlending kunne få seg til å kritisere deres nye president. Men bare nesten morsomt, for jeg har fysisk vondt i magen etter å ha lest nyheter, og det er ekstra interessant og skummelt å se nyheter på tyske kanaler. Jeg er redd. Ordentlig redd.
Postet 29-01-17 kl 12:34 av Albertine Albertine er ikke aktiv
Gammel
nokon sin avatar
Vi har sett eit uvisst antall episoder med Brannmann Sam, med tilhøyrande nettsurfing og kaffedrikking. Godt med ein rolig start på dagen.

(Eg prøvde å foreslå at vi hadde sett nok Brannmann Sam nå, men svaret frå fireåringen var "Nei takk!" Vel. Han er i det minste høflig).
Postet 29-01-17 kl 13:01 av nokon nokon er ikke aktiv
Gammel
Frokostbursdag slo an!
Postet 29-01-17 kl 15:03 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Rolig morgen her også. En håndballkamp unnagjort. Når er mannen på neste. Vi lader opp til finalen i kveld. I mellomtiden får jeg fortsette å rydde.
Postet 29-01-17 kl 15:16 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Jeg har vært i enda en idrettshall og observert briljerende arving ( ) nuh - en time sofa, og så jobb.
Postet 29-01-17 kl 15:48 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Taien sin avatar
Her tilbringes dagen nesten som 1.juledag.
Gavebonanza ved guttas bursdag i går, gav mye lego og nettbrett, så her bygges og spilles det i skjønn forening.
I ovnen koser oksesteika seg, og senere kommer et vennepar med sønnen, og skal se håndballkamp med oss mens gutta leker.
Idylldag!
Postet 29-01-17 kl 16:18 av Taien Taien er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:35.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no