Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Løffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Løffe

Postet 08-10-16 kl 08:00 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 24

Kommentarer

Gammel
Trixie sin avatar
Nesten våken.
Skal snart avgårde for å gå i fjellet, søsteren og jeg, så da er det vel bare å komme seg opp da. Håper på en fin tur med litt sol. ��
Postet 08-10-16 kl 08:46 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Våken.

Jeg måtte stå opp for å skrive et notat som jeg gjerne ville få unna før jeg reiste på ferie. Nå er det skrevet og sendt og jeg skal dekke frokostbord. Kl. 11.30 går vi hjemmefra for å reise på høstferie. Berlin, here we come.
Postet 08-10-16 kl 09:36 av Blå Blå er aktiv nå
Gammel
Blånn sin avatar
Siste kveld på Berkeley. Jeg er straks på vei til sengs. I morgen skal jeg surre rundt. Innholdsrik uke med tettpakket program. Skolebesøk og forelesninger fra morgen til kveld. Gøy, men nå skal det bli godt å komme hjem igjen!
Postet 08-10-16 kl 09:42 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Da er det kun minutter før vi setter kursen mot Gardermoen og etter hvert Malaga! Det skal bli veldig fint.
Postet 08-10-16 kl 09:50 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
God høstferie til de som drar. Her blåser det, på tide å stå opp.
Postet 08-10-16 kl 10:02 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
God tur alle dere som starter høstferie nå!

Vi skal hjem i dag, prøve å få sett mest mulig fin natur på veien. Norge er så flott, altså!

Det var fryktelig mye vind oppover på Gaustadtoppen i går. Minsten hadde ikke sansen for det, men selve turen var lettgått og fin. Og artig å kunne ta banen med igjen og hive en kald skrott i boblebadet på hotellet
Postet 08-10-16 kl 10:11 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Vi drar på høstferie i morgen, mye ordnings i dag. Skal bli deilig å slippe ned skuldrene litt.
Postet 08-10-16 kl 10:15 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Klar melding ut til hele familien ved frokostbordet: Vi kjører presis kokka ni.

Eldste sønn kl. 08.53: Jeg finner ikke toalettmappa mi!

Postet 08-10-16 kl 10:17 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
007 sin avatar
Jeg vil også til Malaga!
Men jeg skal til London på tirsdag, så jeg bør vel ikke sutre.

Jeg har kuttet kveldsrøyken og er sur tvers gjennom. I går gadd jeg ikke drikke vin heller, halve kosen er jo borte uten røyk. Så jeg la meg før elleve.
Postet 08-10-16 kl 11:01 av 007 007 er ikke aktiv
Gammel
Pappalille sin avatar
Jeg er sørpe forkjøla og ganske sur. Hæppi lørdag. =p
Postet 08-10-16 kl 11:24 av Pappalille Pappalille er ikke aktiv
Gammel
Adrienne sin avatar
Jeg er på vei hjem fra Malaga og kan melde om strålende vær og akkurat passe varmt. Men for vår del er høstferien nå over og det er på tide å komme seg hjem til arbeid og skole. Men jeg vil ikke.
Postet 08-10-16 kl 11:28 av Adrienne Adrienne er ikke aktiv
Gammel
Palmen sin avatar
Jeg vil tilbake til Malaga, jeg vil ha mere høstferie!
Postet 08-10-16 kl 12:22 av Palmen Palmen er ikke aktiv
Gammel
007 sin avatar
Billetter til sommeren 17 ligger ute, og vi kan gjøre et Malaga-kupp om vi bestiller nå. Men vi har lovet mellomste å reise et nytt sted. Og så har vi egentlig planlagt Santorini og 25 års bryllupsdag, kun oss to. Men...
Postet 08-10-16 kl 12:39 av 007 007 er ikke aktiv
Gammel
Pingis sin avatar
Malaga-schmalaga. Vi skal kanskje en harrytur til Storlien en dag i høstferien, vi.

Som vanlig iskaldt i turnhallen, men jeg har lært og har både ulltøy og te her jeg sitter og venter. Etterpå venter helgehandel og denslags spennende greier.
Postet 08-10-16 kl 12:54 av Pingis Pingis er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
På vei hjem fra en fin, utmattende og begivenhetsrik tur i Polen og Berlin med to tiendeklasser. Vi hadde mye bølger på fergen i natt, og ikke mye søvn. Jeg er dønn utslitt, men også beriket med fine opplevelser sammen med en superfin gjeng. Selvsagt har jeg også fått oppfrisket hva alfahunnene bedriver av triks for å stenge andre ute, men heldigvis er de i mindretall.
Postet 08-10-16 kl 12:54 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Sol sin avatar
Herlige hyttelivet! Litt lykkelig over en god natts søvn i oppgradert seng er oppvasken tatt med fantastisk utsikt. Nå skal det pusles, kanskje males litt - og skiftes ytterdør!
Postet 08-10-16 kl 13:19 av Sol Sol er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Jeg har fått morfin og er lykkeligere enn i går.
Postet 08-10-16 kl 13:50 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
007 sin avatar
Hvorfor får du morfin, Mave? Er du operert?
Postet 08-10-16 kl 14:23 av 007 007 er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Nei, det var en overdrivelse, altså. Pinex Forte, bare. (Det sto noe i pakningsvedlegget om kodein+enzymer=morfin.) Og det tok edgen av Hodepinen fra Helvete som har slått meg helt ut i noen dager, nå er det bare normalt vondt og levelig og mulig å ikke bare ligge stille på mørkt rom.
Postet 08-10-16 kl 14:38 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
007 sin avatar
Hodepine fra helvete er virkelig et helvete.
God bedring.
Postet 08-10-16 kl 14:45 av 007 007 er ikke aktiv
Gammel
Inagh sin avatar
Mave -
Postet 08-10-16 kl 14:47 av Inagh Inagh er ikke aktiv
Gammel
God bedring, Mave!

Jeg er utslitt langt inn i margen etter at pappa døde, sover så dårlig. Men har tatt meg sammen, levert en skolesekk og tøy til noen flyktninger, handlet mat og har nå kake på benken som jeg skal ned til pappas kone med sånn bare fordi så har hun noe å servere når det kommer venninner fremover. Mulig jeg skal ta meg en gåtur også og sende et par brev i stedet for å ta bilen.
Postet 08-10-16 kl 15:49 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Éowyn sin avatar
Millact:

Jeg har vært på jobb i dag og. Er der så mye for tiden at jeg snart kan ta med tannbørste og klesskift.
Postet 08-10-16 kl 17:39 av Éowyn Éowyn er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Jeg er på vei ut for å nyte de siste timene i Berkeley. Buksene er brettet opp, sola skinner. Det er fantastisk deilig. Og jeg får plass i kofferten (og baggen jeg kjøpte) til alt jeg skal ha med meg hjem igjen.
Postet 08-10-16 kl 19:36 av Blånn Blånn er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:19.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no