Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Maffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Maffe

Postet 01-05-17 kl 09:26 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 18

Kommentarer

Gammel
Trixie sin avatar
God morgen.

3 dagers flyttemaraton er over, i dag skal det hviles. Men vi skal ha familieselskap for de to minste så helt rolig blir det ikke hehe.
Men jeg er i hus.
Og det blir så bra. Og i morgen kommer oppvaskmaskinen.

Nå skal jeg ut å skru opp flaggfeste og henge opp flagget.
Postet 01-05-17 kl 09:33 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Oppdatert 01-05-17 kl 09:39 av Trixie
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg fikk jo ikke sove noe lengre selv om jeg har fri.

Planen for dagen er at familien skal sykle seg en tur. Vi er ikke så gode på sykling, så det blir mer skummelt enn det høres ut til.
Postet 01-05-17 kl 10:03 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Ungene mine sov til åtte, begge to! Det har aldri skjedd før.

Jeg begynner å bli forkjølet, det er sånn ca. den verste timingen i verden. Håper det går over! Flagget er hengt ut, og hvis formen er tilstede skal vi i tog og på familiearrangement om noen timer.
Postet 01-05-17 kl 11:01 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Vekkerklokken ringte til vanlig tid, hadde glemt å slå den av. Jaja. Sol og nydelig vær. Null planer.
Postet 01-05-17 kl 11:45 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Pappalille sin avatar
I dag er det latskap frem til i ettermiddag så er det fotballkamp for frøkna. Det er virkelig gøy å se på for hun er jo så god! Det eneste som er litt trist er at mange av jentene er fra samme skole og det er ikke datterens skole. Hun opplever, og det så vi på cup forrige helg, at hun rekker opp hånda for en high five, men blir forbigått til fordel for jentene fra den andre skolen ...

Det spørs hvor lenge hun vil spille på et sånt lag.
Postet 01-05-17 kl 12:52 av Pappalille Pappalille er ikke aktiv
Gammel
Hjertensfryd sin avatar
På Haukeland for sårkontroll. Endelig har det grodd nok til at dei lar det være.
Postet 01-05-17 kl 12:52 av Hjertensfryd Hjertensfryd er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Godt å høre, Hjertensfryd!


Jeg har fått sove lenge, og fikk gladbeskjed om at gutta mine kommer hjem en dag tidligere enn planlagt. Pur idyll på arbeidernes dag altså.
Postet 01-05-17 kl 13:14 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Pøblis sin avatar
Jeg har skaffet meg valp som synes hun vi opp og ut mellom 5 og 6 hver morgen. Hun sovner igjen, da - men ikke før vi har vært opp en stund.
Postet 01-05-17 kl 13:28 av Pøblis Pøblis er ikke aktiv
Gammel
Pelen sin avatar
Så godt Hjertensfryd!
Postet 01-05-17 kl 13:49 av Pelen Pelen er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
God morgen og gratulerer med dagen!

Jeg er alene hjemme (), men før Prima rakk å gå ut, rakk jeg å dynge henne ned med dagdrømmer om May Day Morning i Oxford.


(Kilde: youtube.com)
Postet 01-05-17 kl 14:23 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
vixen sin avatar
Gratulerer med dagen! Her er det strålende vær og vi er en hel gjeng på slåball og kaffelag ute. Senere idag skal jeg på første mai arrangement for taler og kake.
Postet 01-05-17 kl 14:39 av vixen vixen er aktiv nå
Gammel
polarjenta sin avatar
God formiddag, her er det strålende været ferdig for nå. Jeg føler meg bedre etter å ha sovet hele går, mye feber og hoste. Vi har fått rydda ferdig rommet til lillebror så nå sier han at han skal begynne å sove der, vi får nå se. Hehe.

Snart skal vi til foreldrene mine og spise middag, og etter det skal jeg steike opp kjøttdeig til taco i morgen, barnebursdag på gang.
Postet 01-05-17 kl 15:17 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
Setter kursen fra vest til øst. Kunne egentlig tenkt meg et par dager til med fri med det nydelige været som er nå.
Postet 01-05-17 kl 15:23 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Rydding og vasking i dag. Skulle heller vært på fellesfrokost og i tog, men slik gikk det ikke i år.
Postet 01-05-17 kl 16:49 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Så godt å høre, Hjertensfryd, endelig!

Luket i bed, hatt en haug gutter på middag, satt i stand noen telefoner og ryddet her og der.
Postet 01-05-17 kl 17:42 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Sitter i stua og furter, jeg. Skulle nemlig ha sittet på flyet til Berlin nå, men jeg hadde 60 minutter på Gardermoen, og da flyet fra Bodø plutselig var 50 minutter forsinket (som ble 70 minutter før de faktisk var avgårde) var det bare å hive seg på telefonen til Norwegian. De booket meg om til i morgen, så jeg kommer meg jo til Tyskland, men det er så irriterende med masse ekstra styr. Alle jeg har avtaler med må varsles, og i tillegg må jeg gjøre arbeid for å få refundert både hotell og forhåndskjøpt togbillett.
Postet 01-05-17 kl 19:31 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Kjedelig Stompa!

Jeg har fikset og ordnet i hagen i dag. Siden vi var sløve med å klippe gresset i høst er det en større jobb nå i vår. Og med en en-beint mann faller det selvsagt på meg. Samtidig holder jeg på å vaske klær. Og måtte bite det i meg da hagearbeidet ble avbrutt av at mannen absolutt måtte dusje. Jeg hadde sortert klær også i dusjen og måtte jo hjelpe til.
Postet 01-05-17 kl 20:14 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Jeg holder på med å forberede presentasjon til intervju i morgen. Jeg blir gal av meg selv, alt blir bare svada og klisjéer når jeg ser det på skrift.
Postet 01-05-17 kl 21:01 av Addison Addison er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:58.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no