Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Torsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Torsdag

Postet 04-02-21 kl 06:13 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 19

Kommentarer

Gammel
Trixie sin avatar
God morgen.
Torsdag, snart helg
Travle dager først, men det skal vel gå. Prøve å få opp og klare tenåringene, det er ikke så lett... heldigvis skal de på skolen begge to.
Postet 04-02-21 kl 07:00 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
God morgen

Døren til stuen har stått halvåpen mot den kalde gangen i natt, så her er det kaldt. Men jeg har laget meg mer kaffe og skrudd opp varmen og skal nok overleve.

Halve dagen hjemme og halve dagen på møte. Møtet er riktignok digitalt, men jeg skal sitte på et møterom med en annen person så det blir en avveksling.
Postet 04-02-21 kl 07:24 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
God morgen.

Begynner å kjenne at jeg er klar for helg denne uken også. Har vært en del vanskelige møter og har et par møter igjen før det er helt over.
Postet 04-02-21 kl 07:35 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Flere som er klar for helg. Kaldt ute og vind, dårlig kombinasjon.
Postet 04-02-21 kl 07:38 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg er egentlig klar for sommerferie, kjenner jeg. I det minste litt påskeferie. Det blir vel helg denne uka også.
Postet 04-02-21 kl 07:43 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Trodde et øyeblikk det var fredag.
Jaja. Straks på vei ut døra.
Postet 04-02-21 kl 07:44 av star star er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Vi skal ha sosialiseringstiltak på seksjonen min i dag. Initiert av meg. Alle vi som bor i Oslo skal treffes og gå en tur sammen - i mitt nabolag. Jeg gleder meg noe helt vanvittig til å se noen kolleger igjen.

Snuppa er ute av karantene og skal få gå på skole med gult nivå.

Dette er en bra dag midt i all dritten.
Postet 04-02-21 kl 07:59 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg jubler ikke over gult nivå, selv om det er fint å ha ungdommene sosialisert og mer i opplæringsmodus. I veldig mange situasjoner er det helt umulig å overholde godt smittevern på gult nivå.
Postet 04-02-21 kl 08:37 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Blir noen timer med sofa kontor i dag kjenner jeg, greit å bytte litt arbeidsstilling og ikke minst komme nærmere varmen fra vedovnen.
Postet 04-02-21 kl 09:00 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Dali sin avatar
Morn! Har flyttet opp i stua fra kjelleren i dag, for å få litt dagslys. Kjenner det er helt greit.
Postet 04-02-21 kl 09:18 av Dali Dali er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Jeg har kjørt mannen til jobb, han skal utenlands (!) i to uker. Samtidig skal jeg være sykemeldt kanskje like lenge for å få orden på skulderen. Jeg trenger en plan, ellers går dagene med til ingenting.
Postet 04-02-21 kl 09:33 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
GeekyGirrrl sin avatar
Torsdag og jeg sprudler fra kontor-kontoret.

Det er to andre her, så jeg har folk og se på og snakke med som ikke er mannen eller barna. :lykke:

I går var jeg og de to minste på en skøytebane som Røde Kors har laget til denne uka. Det var stas, håper denne kulda varer, selv om -15 er litt uvant.
Postet 04-02-21 kl 09:48 av GeekyGirrrl GeekyGirrrl er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
Siste dag før helg! Å ha fri fredager er konge. I dag er det mer språkhistorie og prøve i religion. Så det.
Så herlig med tur, tjorven!
Postet 04-02-21 kl 09:52 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
Jeg lengter etter våren. Er lei av kulde nå.
Så godt å skulle gå en tur med kolleger da, Tjorven.
Jeg skal ha lunsj med ei tidligere kollega i neste uke. Gleder meg.
Postet 04-02-21 kl 10:10 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Det var kaldt å komme i gang i dag også. Våkner av sykkelturen til jobb.
Postet 04-02-21 kl 10:34 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Vi hadde virkelig en fantastisk tur. Det var så uendelig godt å se dem igjen.

Det er ordentlig kaldt ute, men det er nydelig solskinn, så da gjelder det bare å kle på seg skikkelig. Og det hadde vi gjort alle sammen. Vi la på en liten ekstrasløyfe og gikk i halvannen time.
Postet 04-02-21 kl 12:56 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Dagens møte overstått og jeg tror jeg kunne gå ut av dette også med hevet hode.
Postet 04-02-21 kl 14:27 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Hjertensfryd sin avatar
Uteskule med vind og - 12 grader, overskya og snø var ein artig opplevelse i dag. Eg begynner å tine no og er glad for at eg kan ta helg. Ingen planer for morgondagen eller helga så eg kan berre slappe av og nyte freden.
Postet 04-02-21 kl 14:28 av Hjertensfryd Hjertensfryd er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
Innerst i et skap fant jeg masse god te.
Postet 04-02-21 kl 15:01 av annemede annemede er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:01.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no