Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Tirsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Tirsdag

Postet 17-10-23 kl 06:00 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 14

Kommentarer

Gammel
løve70 sin avatar
God morgen!

Våknet tidlig i dag og, så rekker en kopp te, samt lese meg opp på nyheter og mail før jeg skal kjøre LøveMannen på jobb. Tirsdagen er nemlig den dagen vi har litt utfordringer med bil, da arvingen må ha bil til universitetet.

Jeg får da med meg morgentrening før jeg setter kursen mot kontoret.

Krysser fingre for opphold i ettermiddag - da skal jeg ta med hesten på tur
Postet 17-10-23 kl 06:26 av løve70 løve70 er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Hjemmekontor i dag, skal ned og ta vaksine etterhvert. Det ser ut til å bli fint vær, så da kan jeg gå ned og få en liten treningsøkt på veien hjem igjen.
Postet 17-10-23 kl 07:12 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Godmorgen

Hjemmekontor mens jeg venter på noen fra brannvesenet som skal kontrollere ildsted og piper. Jeg benytter anledningen til å forberede meg på annengangsintervju på spennende stilling.
Postet 17-10-23 kl 07:39 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg har startet dagen på hjemmekontor før et eksternt møte kl 9. Det er godt å sitte i sofaen med pledd og kaffe. Det gjør jeg normalt ikke på hjemmekontoret, men nå var det bare tre kvarter, så da unnet jeg meg sofakontor i dag.

Jeg har en lang arbeidsdag foran meg, men den avsluttes med en presentasjon for en ekstremt kompetent gjeng. Det blir stas, for der kommer det til å bli en skikkelig god diskusjon i etterkant. Da føler jeg at jobben min er ekstra kul.
Postet 17-10-23 kl 07:45 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Albertine sin avatar
Jobben din høres dødskul ut, Tjorven.

Jeg er oppe og lager frokost til gjester og lufter hund og sender avgårde datter til skolen og sånt, ikke verdens kuleste jobb.
Postet 17-10-23 kl 07:53 av Albertine Albertine er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
På kontoret, plan for dagen er jobb, levere sykkel på verksted, og handle litt stæsj til huset.
Postet 17-10-23 kl 08:15 av annemede annemede er aktiv nå
Gammel
Sissel sin avatar
God morgen! Også på kontoret på en sånn passe kul jobb, som muligens blir litt kulere om en stund, det kan se ut om det blir en kjekk endring om ikke så lenge.
Postet 17-10-23 kl 08:19 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
På hjemmekontoret; nok en dårlig natt med lite søvn, men men.

Styremøte i kveld, en etasje opp bare. Hyggelig å se folk!
Postet 17-10-23 kl 08:22 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
Eg drømte at eg var på verdens kuleste fest med alle frå FP. Men me begynte å bli gamle, var me enige om, så det vart mest prating, og spising av eple. Jaja.
Skal sitje heime og vurdere og forberede i dag, sidan eg ikkje har timar.
Postet 17-10-23 kl 08:44 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
Albertine sin avatar
Eple, faktisk. Men ja, jeg er helt enig i at vi begynner å bli gamle... :knirk:
Postet 17-10-23 kl 09:52 av Albertine Albertine er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Lykke til i dag, Blå! Jeg krysser fingrene for deg.

Jeg er på kontoret og har masse å gjøre. Midt oppi alt har jeg fått ny PC og ingenting virker, så nå bruker jeg den gamle i noen dager til. Det er helt utrolig at IT bare ikke virker. Feil språk, programmer som mangler. Bare surr.
Postet 17-10-23 kl 10:06 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Syrinx sin avatar
Dagen er i gang, eg sit i godstolen og jobbar med å skulle ta beslutninga om å føne håret før eg dreg på butikk eller vente til håret har sjølvtørka og dra på butikk då. (Eigentleg handlar det om at eg ikkje har lyst til å dra ut i det heile, men det er ikkje eit alternativ.)

I kveld skal eg og mannen på foredrag med Thomas Hylland Eriksen.
Postet 17-10-23 kl 10:46 av Syrinx Syrinx er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Takk Nenne. Intervjuet er ikke før på mandag. Men, det var i dag jeg hadde tid til å se på casene. Så nå har jeg i hvert fall en tanke om hva jeg skal snakke om.
Postet 17-10-23 kl 10:55 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
God ettermiddag. I går var det heldagsmøte ute av huset, det var interessant, men ekstra greit med en rolig dag i dag for å samle tankene etter høstferien.
Postet 17-10-23 kl 12:59 av tink tink er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:47.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no