Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Mandag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Mandag

Postet 24-07-23 kl 06:50 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 16

Kommentarer

Gammel
Nenne sin avatar
Jeg tar en jobbedag midt i ferien. Det er meldt plaskregn og nå er jeg lei av å kaste bort dyrebare feriedager på under middels norsk sommervær. Nå husker jeg plutselig hvorfor jeg ikke pleier å ha hele ferien i Norge. Jeg er i gang med å planlegge neste sommer allerede.
Postet 24-07-23 kl 08:38 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Vi er hjemme en tur for å vaske klær og bytte ungdommer. Jeg har blitt sår i halsen og tett i nesa, ikke helt planen.
Postet 24-07-23 kl 08:42 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Vi skulle fått regn i dag, men foreløpig er det opphold. Sitter på jobb, men det er stille, så jeg planlegger konfirmasjon i august.
Postet 24-07-23 kl 09:10 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Sol på morningen her, så kaffe inntas på terrassen i dag også. Deilig start på dagen, det. Skyene er i ferd med å sige innover, og ur lover regn resten av dagen. Men først sol .
Postet 24-07-23 kl 09:17 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Jeg gikk en tur på 1,5 mil i går, og er overraskende lite støl i korsrygg, lårmuskler og legger.
Postet 24-07-23 kl 09:18 av Shun Shun er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
Hmp. Eg reiser til Palma i kveld. Foreløpig kjennes det som ei lang dags ferd mot natt, men eg håpar inspirasjonen kjem i løpet av dagen. Eg treng sol på ein julikald kropp.
Postet 24-07-23 kl 09:33 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Siste uke på jobb før F. og denne trenger jeg mer enn noen gang kjenner jeg.
Postet 24-07-23 kl 09:49 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
God formiddag fra treningssenteret. Litt kinkig med beintrening etter løpetur OG lang tur i går, men deilig trene.

Nyter fortsatt hjemmeferie i perfekt nordlandssommer.
Postet 24-07-23 kl 11:21 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Siste dagen før 2 reiser hjem. Jeg sitter på bussen om en uke.
Postet 24-07-23 kl 11:39 av star star er ikke aktiv
Gammel
Dali sin avatar
Morn. Vi pakker til en uke i varmen. Ett dyr avlevert til pass, snart leveres hunden også, så da er vi straks klar.
Postet 24-07-23 kl 12:56 av Dali Dali er aktiv nå
Gammel
ingling sin avatar
Rolig dag her, passer fint. Vasker klær, leser, surfer og vasker opp. Nå titter solen frem, så håper å få tatt en liten tur ut også etter hvert.
Postet 24-07-23 kl 12:59 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Syrinx sin avatar
Livet er litt bratt her i Ålesund, men det er berre å halde koken. Torsdag køyrer vi sørover, fredag flyg vi til Malaga.

I dag skal eg ut i lag med ei venninne. I tillegg har vi overnattingsgjestar som blir til onsdag. Kanskje berre bra at det kokar litt rundt meg, så får eg litt meir å tenke på. Eg er nesten ferdig med å pakke til ferie, trur det berre undertøy og bikini som gjenstår. (Den nye bikinien må eg sy litt på, for der er ei spile på avveie. Flaks at eg er så superglad i handarbeid. )
Postet 24-07-23 kl 13:19 av Syrinx Syrinx er aktiv nå
Gammel
celebelen sin avatar
Vi kom hjem i går kveld, etter en drøy uke med mye (fine) folk og sene kvelder. Jeg har vært ute en tur for å fylle opp kjøleskapet og sende ut siste ukes bestillinger i nettbutikken, ellers blir det en rolig dag med mye klesvask.
Postet 24-07-23 kl 14:42 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Pingis sin avatar
Håper det går bra selv om det er bratt, Syrinx.

Jeg har lagt ei litt heftig jobbhelg bak meg. I dag vasker jeg klær og skriver pakkeliste, for i morgen drar jeg og ungene på ferie. Det tror jeg skal bli både slitsomt og fint. Men det blir godt med litt miljøskifte, og jeg gleder meg til å vimse rundt nye steder.
Postet 24-07-23 kl 14:55 av Pingis Pingis er ikke aktiv
Gammel
Syrinx sin avatar
Takk for omtanken, Pingis. Det går bra nok. Det held.
Postet 24-07-23 kl 17:22 av Syrinx Syrinx er aktiv nå
Gammel
Syrinx
Postet 24-07-23 kl 18:13 av millact millact er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:14.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no