Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Toffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Toffe

Postet 04-07-19 kl 09:30 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 24

Kommentarer

Gammel
star sin avatar
Ser ut til at det kan bli vått i dag.
Har sånn på følelsen at jeg skal noe i kveld, men kan ikke fatte hva det skal være.
Postet 04-07-19 kl 09:37 av star star er ikke aktiv
Gammel
Frk_Fryd sin avatar
God morgen!
Minstebarnet er 5 år i dag, så vi har allerede feiret og skal feire videre etter jobb. Tenk at vesle babyen min er fem år!
Postet 04-07-19 kl 09:38 av Frk_Fryd Frk_Fryd er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
Gratulerer med bursdagsbarn Frk Fryd.

Vi er på ferie, jeg har løpt og snart venter hotellfrokost.
Senere idag skal vi utforske nye deler av Danmark.
Postet 04-07-19 kl 09:59 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Gratulerer med minsten, Frk Fryd!

Jeg har levert babyen min i barnehagen for siste gang og felt noen tårer etterpå. Han har hatt verdens fineste barnehage med de fineste voksne og er så heldig at han får følge av en stor gjeng over på skolen til høsten.
Postet 04-07-19 kl 10:00 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Hjertensfryd sin avatar
Her starta dagen med å finne ein kattunge. Ei lita herlig frøken som var vant til mennesker. Har levert ho inn hjå dyreklinikken og delt bilde av ho. Håpar det er nokre eigarar (og kattemor) som saknar den og at den ikkje var dumpa. Me har ein dyrlege som nærmaste nabo og har dessverre opplevd litt forskjellig. Dersom ingen saknar den har eg bedt dyreklinikken om å ta kontakt.
Postet 04-07-19 kl 10:07 av Hjertensfryd Hjertensfryd er ikke aktiv
Gammel
Tangerine sin avatar
Det hagler. Mye.
Postet 04-07-19 kl 10:09 av Tangerine Tangerine er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Vi rakk nattoget til Split, tross forsinkelse! Nå sitter vi på ferga til Hvar og noen dager med sol og bad.
Postet 04-07-19 kl 10:14 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Det er kaldt. Vinden er sur og jeg må være ute i 3 timer til. Cup er gøy.
Postet 04-07-19 kl 10:54 av Blånn Blånn er aktiv nå
Gammel
Stompa sin avatar
Frøkna har stått opp for å steike proteinpannekaker til oss selv om hun har fri, sånn at broren kan ta med i matpakken på jobb.

Så snart han er ute av huset skal jeg pusse ferdig veggen på rommet hans og tapetsere, så jeg får malt i morgen.
Postet 04-07-19 kl 11:05 av Stompa Stompa er aktiv nå
Gammel
Frøy sin avatar
Jeg er så lykkelig for at vi skal ut å reise når F. endelig kommer for dette været det tar knekken på meg.
Postet 04-07-19 kl 11:30 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Gratulerer med bursdagsbarn!

Det er regner. Heldigvis blåser det ikke (foreløpig), så noen lyspunkter er der. Ellers venter jeg på konsentrasjonen min, den ble ikke med på jobb i dag.
Postet 04-07-19 kl 11:34 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
Konsentrasjon meg her og der. Har valgt sein ferie, det er greit med tanke på været som er nå, ettersom vi satser på Norgesferie, men litt mindre greit med tanke på evnen til å konsentrere seg. Heldigvis er det litt annet småplukk å ta seg til i mellomtiden.
Postet 04-07-19 kl 11:44 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Og da sitter vi på ferje igjen. Denne gangen til riktig øy.

Jaja. Alt kan jo ikke være perfekt ...
Postet 04-07-19 kl 11:57 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Milfrid sin avatar
For et forbanna deprimerende vær! Og enda en uke igjen før ferie. Og første uka i ferien skal jeg sitte i en stol og se sønnen fiske laks. Så blir det Danacup. Jadda. Miami i september. Mantra.
Postet 04-07-19 kl 13:06 av Milfrid Milfrid er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Her går det fra svart vegg på himmelen til blå himmel og så svart vegg igjen. Nesten fasinerende å sitte å se på.
Postet 04-07-19 kl 14:01 av star star er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Ojda, Eia!
Jeg har ferie, logget av og satte på autosvar for en drøy time siden.
Postet 04-07-19 kl 14:40 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
Sitat:
Og da sitter vi på ferje igjen. Denne gangen til riktig øy.
Fantastisk, dere fikk jo en ekstra tur da.
Postet 04-07-19 kl 16:53 av annemede annemede er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Jeg har ikke ferie og jobber med grusomt vanskelige ting hele tiden. Hodet mitt går totalt i knas av all denne tankevirksomheten. Sol her nå, regn for 5 minutter siden. Og vind. Ikke sikkert det blir supervær dit vi skal, men blir nok bra likevel.
Postet 04-07-19 kl 17:11 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Palmen sin avatar
Jeg ble tatt av regnet i dag, på vei mellom to møter og det høljet. Håper jeg ikke blir syk, var våt inn til skinnet en times tid der.

En uke til med jobb før F. Jobber også med de vanskelige men skikkelig gøye greiene nå. Elsker det.
Postet 04-07-19 kl 17:44 av Palmen Palmen er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Sol og bading ble avbrutt av en sommerstorm. Lyn og torden og regn som bøtter ned. Vi sitter ute under tak og synes egentlig det er litt deilig at huset kjøles ned. Rare nordmenn.
Postet 04-07-19 kl 18:38 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Pingis sin avatar
Her er huset egentlig tilstrekkelig nedkjølt allerede, og det er ikke særlig behov for å vanne plantene ute. Fine greier, jeg liker jo ikke å vanne planter. Men jeg liker å sykle uten votter, så jeg gleder meg til jeg kan gjøre det en gang. Neste sommer, kanskje.
Postet 04-07-19 kl 19:53 av Pingis Pingis er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Riktig øy og fint sted. Milna lå visst på Brac, og ikke Hvar. Men nå er alt vel.
Postet 04-07-19 kl 20:11 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
God morgen, jeg er litt i stuss om det er torsdag eller fredag i dag, det sier vel det meste om min mentale status.
Postet 05-07-19 kl 08:30 av annemede annemede er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Det er fredag, annemede.
Postet 05-07-19 kl 09:03 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:26.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no