Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Søndag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Søndag

Postet 08-10-23 kl 07:34 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 14

Kommentarer

Gammel
Stompa sin avatar
Morn.

I gang med litt jobbing. Skal gi kort tilbakemelding på noen øvingstekster bare, så det bør gå fort. Greit å få unna.

Lite planer i dag; skal prøve å finne strikke-mojoen. Tur med venninne i ettermiddag.
Postet 08-10-23 kl 08:54 av Stompa Stompa er aktiv nå
Gammel
Stompa sin avatar
I går var vi forøvrig og så Sulis 1907.

Spontan applaus i salen da den var ferdig; det har jeg aldri opplevd før! Var høy snittalder i salen, og det er jo en lokal historie, så det bidro nok. Men filmen anbefales; viktig historie for alle som bryr seg om at vi har (og fortsetter å ha) en sterk fagbevegelse i Norge.
Postet 08-10-23 kl 08:55 av Stompa Stompa er aktiv nå
Gammel
annemede sin avatar
God morgen. Skal snarr ut å kjøre, har derfor lagt om til vinterdekk - våkna til tim på bakken.
Postet 08-10-23 kl 09:02 av annemede annemede er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg har sovet elendig i natt. Men, men. I dag blir bonusbestemoren min 94 år, og jeg er invitert på feiring. Barna hennes har en mistanke om at dette kanskje er den siste bursdagen, for hun er ganske skrøpelig nå.
Postet 08-10-23 kl 09:08 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
Me avslutter ein heilt super høstferie med koldtbord hos meg, for broderen og dei søte ungane er her, og det er alltid kjekt å lage besøk. I morgen er det jobb att, men det er greit.
Postet 08-10-23 kl 09:44 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Oppgavejobbing.
Postet 08-10-23 kl 11:04 av star star er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Ungene nyter starten på høstferien. Som i år som tidligere år blir det staycation siden jeg jobber.
Postet 08-10-23 kl 12:21 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
vixen sin avatar
Første natt i byhytta! Så fornøyd. Og leiligheten ble altså fylt opp med en vennegjeng av mannen som bidro med vin, skruing og godt selskap. Veldig gøy! Skummelt å gjøre et slikt kjøp, men kjennes veldig rett!
Postet 08-10-23 kl 12:24 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
Kaija sin avatar
God dag! Lat morgen, og god frokost med nystekte rundstykker, brie og spekepølse med hjort. Sola skinner, og jeg bør ut en tur. Men så bør jeg også komme i gang med studiejobbinga. Så akkurat nå gjør jeg ingen av delene, og er totalt ikkeproduktiv.
Postet 08-10-23 kl 12:31 av Kaija Kaija er ikke aktiv
Gammel
Syrinx sin avatar
Det vart rangel i går også, så eg er på vrakpantstadiet i dag. Mann og barn skal nordover på haustferie, så eg gler meg til å fyre i ovnen, krype under ullpleddet og nyte stillheit og tomt hus i kveld.
Postet 08-10-23 kl 12:35 av Syrinx Syrinx er ikke aktiv
Gammel
Pelle sin avatar
Sovnet sent, ble vekket 12.30. Ute skinner sola.
Postet 08-10-23 kl 12:54 av Pelle Pelle er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg tøyser med søvn og må hvile på dagtid for å kunne fungere. Nå må jeg virke litt, for vi skal i middag hos svigermor. Det blir hyggelig, hun lager god mat jeg tåler og er veldig fin.
Postet 08-10-23 kl 13:53 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Pøblis sin avatar
Akkurat kommet inn etter mange timer ute med bål og bålmat og hyggelige folk. Litt frossen, men har ullsokker og pulsvanter og sliten hund ved siden av meg.
Postet 08-10-23 kl 17:30 av Pøblis Pøblis er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Jeg ligger på sofaen under pledd og fryser. Jeg har ikke feber eller noe, men føler meg urven.
Postet 08-10-23 kl 19:13 av Nenne Nenne er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:12.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no