Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Onsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Onsdag

Postet 11-10-23 kl 07:34 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 16

Kommentarer

Gammel
Sissel sin avatar
God morgen! Vel installert på kontoret.
Postet 11-10-23 kl 07:47 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
På vei til Ålesund for å besøke avdelingen der, det blir spennende. Jeg tror ikke jeg har vært der før, uten om kanskje en mellomlanding for lenge siden.
Postet 11-10-23 kl 08:19 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
På plass på hjemmekontoret; legger inn prognoser for salg for neste år; krever nøyaktighet og detektivarbeid; passer meg perfekt.
Postet 11-10-23 kl 08:43 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Hjemmekontordag, med planer om å legge inn en treningsøkt før lunsj. Det blåser godt ute, nok til å vekke meg i natt. Heldigvis har det sluttet å regne, synes vi kan få noen tørre dager nå.
Postet 11-10-23 kl 08:54 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Dingler på et venterom. Etterpå har tlf møte.
Postet 11-10-23 kl 08:55 av star star er aktiv nå
Gammel
løve70 sin avatar
Stuck i Dubai. Blir over 12 timer forsinka hjem. Ja,ja bare å stålsette seg for en fæl reise. Må hjem i dag pga legetime i morgen.
Postet 11-10-23 kl 09:07 av løve70 løve70 er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
God morgen! Regn og vind i går kveld, men nå er himmelen blå og ikke noe frost i natt, blir en bra værdag! Kan i alle fall se ut på været! Mye armer og bein på jobb, oppkjøp, fusjon og flytting tar mye plass i hverdagen, men det lander vel en gang. Så er det jo business as usual som skal gjelde hele veien, ikke så lett alltid!
Postet 11-10-23 kl 09:18 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Liter som tyder på bra værdag den neste uken. Bare å stålsette seg med Goretex og surre seg fast. (Alltid lurt på når man skal få brukt fine ullkåper).
Nuvel, har ting å gjøre og bør vel pelle meg ut herfra.
Postet 11-10-23 kl 09:55 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg sitter og småjobber på et hotellrom i Madrid. Heldigvis trenger jeg bare jobbe et par timer, og så skal jeg oppleve mer av byen. Og i kveld skal jeg på fotballkamp. Vi er en svær gjeng som har reist sammen til denne kampen, så jeg gleder meg skikkelig.

I Madrid er det nå 22 grader, så i går gikk jeg i sandaler og kjole. Det var skikkelig digg.
Postet 11-10-23 kl 10:06 av Tjorven Tjorven er aktiv nå
Gammel
him sin avatar
Sitter og venter på at ei som skal hjelpe meg kommer ut av møte. Litt deilig med pause, må innrømme det. Henger litt på div. sosiale medier, mens jeg er i ventemodus
Postet 11-10-23 kl 10:27 av him him er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
På kontoret. Dagen er full av møter, så det går i ett. I morgen tar jeg hjemmekontor og fredag fri.
Postet 11-10-23 kl 11:16 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Syrinx sin avatar
Velkommen til byen, Martis.

I dag kjem mann og barn heim frå Trondheim. Eg har annonsert at eg skulle rydde og vaske mens dei var vekke. Det kan sjå ut for at det ikkje blir noko av. Men eg har møblert om nokre grønne plantar da, så det ser ut som eg har stått på litt.
Postet 11-10-23 kl 11:48 av Syrinx Syrinx er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Er mann og barn som de gjengse mann og barn, så legger de ikke merke til om det er vasket eller ikke.
Postet 11-10-23 kl 12:46 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Syrinx sin avatar
Du har eit poeng, Fintdethei.
Postet 11-10-23 kl 13:36 av Syrinx Syrinx er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg har jobbet litt, ryddet og organisert litt og slappet av ganske mye. Kjenner på at høstferien er for kort.
Postet 11-10-23 kl 15:43 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Første dag i høstferien her; jeg har jobba stort sett hele dagen. Har fått unna 2/3 av en vurderingsbunke, og i tillegg mange småting som tar tid.

Nå skal jeg snart hente Frøkna på flyplassen.
Postet 11-10-23 kl 18:25 av Stompa Stompa er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:04.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no