Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Fredag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Fredag

Postet 13-10-23 kl 06:07 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 15

Kommentarer

Gammel
him sin avatar
Fredag! Beste dagen i uka! Skal svømme (inne) i helga. (Jeg har gitt opp alt av utetrening denne uka. Så vannvittig <- pun intended - mye regn. Sånn sett kunne jeg bare gått meg tur og notert det som svømming)
Postet 13-10-23 kl 07:42 av him him er ikke aktiv
Oppdatert 13-10-23 kl 08:07 av him (To n-er i vannvittig, eller blir det ikke mye pun :humre:)
Gammel
Embriksmamma sin avatar
Endelig fredag!
Senvakt på jobb men skal nok komme gjennom.
Postet 13-10-23 kl 07:43 av Embriksmamma Embriksmamma er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
Endelig fredag! Lønningsdag og hyggelige planer i kveld. :fest: Først litt jobb da.
Postet 13-10-23 kl 07:45 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Morn. Siste høstferiedag.

Jeg starter med litt jobbing i dag også. Trening etterpå, og i ettermiddag kjører Frøkna og jeg til nabotettstedet (6 mil) for å være sekretariat på brytestevne. Hun gleder seg til hotellfrokost i morra, jeg vet av erfaring at frokosten på det lokale hotellet er spisende, men ekstremt middelmådig.
Postet 13-10-23 kl 07:50 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Syrinx sin avatar
Har sove maks 3 timar i natt, mogleg null. Det passa jo bra når eg skal til psyk klokka 9 og i 50-årslag klokka 16. Jeje. Får ta ein dupp rundt lunsjtid.
Postet 13-10-23 kl 07:51 av Syrinx Syrinx er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
God morgen.
Fredag er strålende og i dag hadde jeg mulighet til å ta bilen til jobb, som betyr at jeg kan gå fra jobb når det passer meg.

Vurderte et øyeblikk om jeg skulle rote meg innom IKEA på veien, men tror ikke jeg vil meg selv så vondt.
Postet 13-10-23 kl 08:14 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Endelig fredag! Startet kontordagen med kaffe og en sjokoladebit, og planlegger å avslutte den med pizza og en øl. Er det egentlig meningen at jeg skal jobbe mellom spisingen, tro?

I morgen skal jeg være garnlanger på strikketreff, gleder meg til noen timer med fullt fokus på garn og sosialt. Det er for lenge siden sist!
Postet 13-10-23 kl 08:26 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Nå er jeg tilbake på kontoret og kjenner at det er veldig godt at det er helg når denne arbeidsdagen er over.

Jeg har hatt tre fantastiske dager i Madrid. Helt nydelig vær, masse god mat, trivelige folk og tidenes fotballopplevelse! Det var utrolig godt med noen slike dager etter en usedvanlig hektisk oppstart etter sommerferien.

Nå er det ca en million e-poster å forholde seg til, men det skal jeg klare. Jeg blir stolt og glad over juniorressursene "mine" som virkelig har holdt fortet disse tre dagene og ryddet opp i masse rart med bare bittelitt veiledning fra meg underveis. Det er så godt (å se at man ikke er uerstattelig ) .
Postet 13-10-23 kl 08:31 av Tjorven Tjorven er aktiv nå
Gammel
Blå sin avatar
Siste dag på ferie her. I morgen setter vi kursen hjem til ekstremhøst i Bergen. Jeg sitter på takterrassen med en kopp kaffe og kjenner at jeg ikke gleder meg så veldig til det.
Postet 13-10-23 kl 08:46 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Dali sin avatar
Morn! Sykt mye regn her også i høst, hesten sitt uteområde er et stort gjørmehull. Inidlertid blir det en luke med opphold i dag, så planen er en joggetur med venninne. Deretter en tur til stallen og så taco.
Postet 13-10-23 kl 09:23 av Dali Dali er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Fortrenger at jeg er absurd lei av det forb dritaværet, og at høsten bare såvidt har startet.
For det er fredag, og jeg har bestemt at det er en bra ting.
Postet 13-10-23 kl 09:42 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Blå: Jeg ser at dere også har hatt fine dager i varmere strøk. Jeg kjenner at jeg virkelig må notere meg hvor deilig det var med litt sommer etter at høsten var ordentlig i gang. Det var virkelig balsam for sjelen. For min del så skjedde denne turen veldig tilfeldig og på kort varsel, men det var kanskje like greit. Da slapp jeg å tenke så mye på det.
Postet 13-10-23 kl 09:48 av Tjorven Tjorven er aktiv nå
Gammel
star sin avatar
Vi skal på en liten ferietur i helga.
Ellers er det oppgave. Jeg sliter skikkelig og føler ikke jeg svarer på oppgaven. Men skjønner ikke hva ellers jeg skal skrive.
Postet 13-10-23 kl 10:41 av star star er ikke aktiv
Gammel
Appelsin sin avatar
Høstværet er nesten parodisk
I går kveld fikk jeg en lang vandringstur uten vann fra himmelen, og et par stjerner i en krok. Det var deilig

Jeg gleder meg til helg, da, uansett vær. Jeg trenger helgene veldig.
Postet 13-10-23 kl 11:28 av Appelsin Appelsin er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Det gikk opp for meg i formiddag at det ville vært uforsvarlig å kjøre 6 mil innover i landet på sommerdekk. Ikke sjanse til hjelp på dekkhotellet, men nå har jeg bytta bil med nevø. Dessverre betyr det at jeg må kjøre, siden Frøkna er under 23. Og bilen hans er gigantisk!
Postet 13-10-23 kl 13:12 av Stompa Stompa er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:20.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no