Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Løffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Løffe

Postet 22-07-17 kl 08:00 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 16

Kommentarer

Gammel
Mex sin avatar
Siste dag i sydenland, i morgen vender vi nesa hjem igjen. På en måte litt godt, på en annen; jeg gleder meg ikke til matlaging, kalde kvelder og jobb.
Postet 22-07-17 kl 08:27 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Det regner her. Akkurat startet ny ferie, men får gjøre litt inneting da.
Postet 22-07-17 kl 10:02 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Våken her og. Overskyet her.
Ikke lager de god kaffe heller her vi er. Får kjøpe en god kaffe da.
Postet 22-07-17 kl 10:23 av Millen Millen er aktiv nå
Gammel
Tjorven sin avatar
Vi er tilbake i Norge. I går spiste vi laks til middag, og i dag har jeg virkelig nydt brødskivene jeg spiste til frokost. Borte bra, men ganske bra hjemme også.
Postet 22-07-17 kl 11:08 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
14-dagers i sydenlandet akkurat startet. Dette blir rolig, gitt.
Postet 22-07-17 kl 11:09 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Ferien er over her også, har hatt noen dager i fjellet nå og drar hjem i dag. Eldste har dimmet og kom hjem sent i går kveld, gleder meg veldig til å se ham!! Mellomste henter vi fra musikkurs i morgen. Til uken drar jeg til Vestlandet og jobber derfra en ukes tid. Litt myk start!
Postet 22-07-17 kl 11:27 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
Her er eg på husmordag nr to. I går rørte eg jordbær for heile vinteren, (eg har ein verdens beste rørte jordbær-tråd her inne fra 2014 trur eg), og i dag bakar eg brød. Har vore så fint ver etter me kom heim fra ferie at eg ikkje fått gjort noko før no, så det var på tide.
Ellers så venter eg på svar frå nyedaten om han vil vere med meg å gå trappene og bade i Tyrifjorden etterpå i morgen. I så fall stiller eg med kaffi og jordbær. Eg har funne ut at ein skal ikkje skue hunden på hårene. Har er litt for pen og glatt i anstiktet, men det er vel eit ilandsproblem.
Postet 22-07-17 kl 11:47 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
Jeg rydder og får litt mer orden på sengetøy og klær.
Postet 22-07-17 kl 16:44 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Taien sin avatar
Her males, males og males det. Jeg kjenner jeg har skuldre og rygg, gitt.
Men nå er vi snart ferdig med spisestuen også. Da er det bare kjøkken og bad igjen...men det kommer senere. Først skal vi ha oss noen velfortjente dager i Hordaland. Det gleder vi oss vilt til.
Postet 22-07-17 kl 17:28 av Taien Taien er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Fjortenåringen er på vei ut "for å sykle i marka, mamma".
Postet 22-07-17 kl 18:04 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Maverick:

Vi er hjemom for å vaske tøy. Mandag reiser begge gutta på feriekoloni, og vi har 4 netter uten barn! Det har vi ikke hatt siden vi ble tobarnsforeldre! Vi skal visstnok la været bestemme om det blir båttur med lånt båt eller fjelltur fra hytte til hytte. Det heller foreløpig mot det første alternativet. Uansett blir det stas.
Postet 22-07-17 kl 18:15 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Skilpadda sin avatar
Hallo! Vi er i Praha, som er siste ferieby for denne gang. Begynner å få nok av både sol, brostein og turistmengder, selv om byen er like vakker som før, og nå har vi lest og sløvet på rommet en stund. Snart skal vi på kino.
Postet 22-07-17 kl 18:19 av Skilpadda Skilpadda er ikke aktiv
Gammel
007 sin avatar
Vi har rømt fra ungdommene hjemme og tilbringer helgen i hyttecampen i fjellheimen. I dag har vi malt spikerteltet, perfekt malevær.
Yngste sender snap fra sommerjobben, hun får 150 kr for å vaske alle kjøkkenskap innvendig og utvendig. Hun er pirkete og nøye, og har visst brukt nesten tre timer på jobben. Noe underbetalt altså, men hun er strålende fornøyd. Og det er jeg også, nå slipper jeg den drittjobben. Vinn vinn for oss begge.
Postet 22-07-17 kl 18:32 av 007 007 er ikke aktiv
Gammel
Divine sin avatar
Mannen og jeg har vært ute og løpt 18 km. Pga. varmen tok det oss en liten evighet. Ble helt tappet for energi, så nå sitter vi inne og orker i alle fall ikke tanken på å gå ut i varmen. Blir nok middag og GOT på et eller annet tidspunkt, men ikke helt ennå, kjenner jeg.
Postet 22-07-17 kl 18:56 av Divine Divine er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
Det er vanvittig varmt og fuktig her i dag, så det der var ei bragd, divine.
Postet 22-07-17 kl 19:23 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
Skytte sin avatar
Mex: Rhodos? Kolymbia?
Postet 22-07-17 kl 19:59 av Skytte Skytte er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:38.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no