Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Maffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Maffe

Postet 15-07-19 kl 08:55 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 18

Kommentarer

Gammel
007 sin avatar
Herrefred, så trøtt jeg er!
Hormonhodepine/migrene på tredje dagen, og 5 timer søvn innabords. Blir sikkert en herlig dag.

Jeje. Lege med min gamle mor og deretter frisør. Opp og hopp.
Postet 15-07-19 kl 09:00 av 007 007 er ikke aktiv
Gammel
Magica sin avatar
Vi er i SAN francisco og her er det kveld. 9 timer etter Norge men ellers har vi det knall!
Postet 15-07-19 kl 09:04 av Magica Magica er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
Mornimorn, nedtelling til ferie. Har ikke helt bestemt meg for om jeg kan ta fri torsdag eller fredag... En dag ekstra krever litt effektiv jobbing tidlig i uka. Det er kanskje verdt det.
Postet 15-07-19 kl 09:13 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Her er det også nedtelling til F. Skal jobbe i dag og i morgen også er det kjerleikstur til Budapest onsdag til søndag, mannen kaller det arbeidsreise da siden han skal jobbe der borte torsdag og fredag, med det bryr ikke jeg meg om.
Postet 15-07-19 kl 09:40 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Jeg har vært på jobb siden 7, førstemann faktisk, måtte låse opp. Det har aldri skjedd før. Lite søvn i natt pga jobben jeg skulle på......
Postet 15-07-19 kl 10:56 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
Hehe, frøy. Eg er heime etter ei veke på "leir" saman med 130 andre på verdens vakreste plass utenfor Sandefjord. Det er maks deilig å vere der, og fint å komme heim til fred og ro. I dag skal eg vaske kle.
Postet 15-07-19 kl 11:18 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
God formiddag! Jeg våknet med vondt i hodet for andre dag på rad. Ingen planer for dagen.
Postet 15-07-19 kl 11:24 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
God morgen fra hyttelivet. Jeg har nylig stått opp og skal innta kaffe nå.
Ute surt og kald vind. Usikker hva vi gjør idag.
Postet 15-07-19 kl 11:40 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Nå går verden under! 14-åringen og venninne stod opp kl 05.30 for å jogge seg en tur før varmen kom (vi er på Kreta). De måtte lade opp til Norway Cup, må vite.

Altså - jeg sa at hvis de gjorde det så kunne de legge seg igjen og ikke bli vekket av oss. De synes nemlig at jeg er helt barbarisk som vekker dem kl 10 hver dag. Nå er kl 12, og de sover fremdeles. Jeg trodde at de skulle stå opp i 8-tida og dermed finne ut at de ikke ville legge seg igjen ... men de var smartere enn meg. Greit nok. Det er ferie.
Postet 15-07-19 kl 11:56 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Haha, Tjorven! Min har lovet seg selv at hun skal opp 0730 hver dag for å jogge. Vel, det holdt to dager, for to uker siden.

Henger i på jobb, forsøker å komme meg gjennom mailer og har så vidt hodet over vann. Om to uker er det ny ferie.
Postet 15-07-19 kl 14:40 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Da har vi bestilt tur til Besseggen. Gode tips mottas!

Ellers nytes livet. Minsten har reist på overnatting til en kompis. Jeg skal ut og gå en tur om litt. Må trene til Besseggen.
Postet 15-07-19 kl 17:12 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Besseggen går brillefint, Blånn! Bare håper du ikke har høydeskrekk.

Det har vært helt uproblematisk å komme meg over de to gangene jeg har forsøkt meg. Men sist gang måtte jeg få hjelp midt på. Jeg gikk på eggens travleste dag, så hjelpen meldte seg helt frivillig. (Jeg lurer fremdeles på hvem han var; han som tok meg i hånda og fulgte meg et par hundre meter i feil retning før han forsvant igjen. )
Postet 15-07-19 kl 18:27 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
-ea- sin avatar
Tenker de jogget før de la seg, Tjorven.
Her er det hjemmeferiedag, evt vaskedag mellom turer.
Postet 15-07-19 kl 19:06 av -ea- -ea- er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Tjorven; Jeg skjønner godt at de synes du er barbarisk om du vekker dem kl 10 hver dag. Jeg lar ungene sove, jeg.
Postet 15-07-19 kl 19:58 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Magica sin avatar
Besseggen er jo en helt overkommerlig fjelltur på 6-7 timer, men det er viktig å vite at det er luftig/høydeskrekk et lite strekke der.
Postet 15-07-19 kl 22:31 av Magica Magica er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Tjorven og Magica: Tror vi er relativt godt forberedt. Jeg gruer litt for den smaleste biten, men tror jeg fikser det. Men med 3xfjellgeitbarn og 1xfjellgeitvestlandsmann så er jeg den treige.
Postet 15-07-19 kl 23:00 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Magica sin avatar
Jeg var ikke klar over hvor smalt det var. Men det var også en stressfaktor at det var sykt mye folk og mye venting og kø der oppe i det luftigste.
Postet 16-07-19 kl 03:04 av Magica Magica er ikke aktiv
Gammel
Milfrid sin avatar
Søren. Feilberegnet dosen med imodium og visiblin og har tidenes mageknip. Takknemlig for at vi ikke er på den hytta som var årsaken til at jeg ville roe mageaktiviteten, men på hytte med innlagt do og vann. Møkk.
Postet 16-07-19 kl 05:11 av Milfrid Milfrid er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:20.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no