Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Offe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Offe

Postet 17-07-19 kl 09:04 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 19

Kommentarer

Gammel
polarjenta sin avatar
God morgen.

Nok en dag uten planer, syns det er veldig deilig.
Postet 17-07-19 kl 09:20 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
På vei til flyplassen, skal til syden med korpset.
Postet 17-07-19 kl 09:34 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Så deilig, Fersken, god tur!

Jeg er på jobb, stadig like tidlig, snart møter.
Postet 17-07-19 kl 09:55 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Har vært oppe siden 0300 i dag. Men er nå på fly nr 2 for dagen og Budapest er ett par timer unna. :Lykkelig:
Postet 17-07-19 kl 10:20 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
God tur Fersken.
Nok en dag hjemme, spinningtime på planen. Middag med venner i kveld.
Begynner å bli en smule rastløs så jaggu bra jeg skal bort neste uke.
Postet 17-07-19 kl 10:21 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Pappalille sin avatar
Super Speed fra Larvik til Hirtshals. *gjesp* God frokost i alle fall. Og godt selskap.
Postet 17-07-19 kl 10:24 av Pappalille Pappalille er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Det regner på Kreta! Og det skal det visst gjøre i hele dag. Jeg er veldig glad for at jeg ikke bare er her for en ukes ferie.

Nå klarer vi oss med en innedag. Planen er å lese masse.

Jentene får bare sove så lenge de vil ... og jeg er skikkelig spent på hvor lenge det blir.
Postet 17-07-19 kl 10:59 av Tjorven Tjorven er aktiv nå
Gammel
Minerva sin avatar
Regn på Kreta, faktisk! Sikkert bra for naturen da! Vi kom hjem i går fra 14 solfylte dager på Kreta, og det var deilig å sove i egen seng igjen. Eldste og jeg fikk hjemlengsel etter 10 dager, mens mannen og yngste kunne sikkert vært der i 14 dager til. Nå har jeg laget meg min egen kaffe , og har en date med vaskemaskinen.
Postet 17-07-19 kl 11:42 av Minerva Minerva er aktiv nå
Gammel
Anda sin avatar
Vi nyter livet på hytta, til tross for at båtmotoren nekter å flytte på seg. Godt den i det minste ligger ved brygga!

@Selma og ref gårsdagens SF-prat; vi satser ikke på bad i sjøen der, nei. Vi har basseng tilgjengelig om været skulle tillate, så skal vi kjøre inn i ørkenvarme, og avslutte ferien i Monterey noen dager om en 14 dagers tid, og da hadde det vært greit om tempen vippet 20 grader der, kjenner jeg.
Postet 17-07-19 kl 11:52 av Anda Anda er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
Siste dag før Ferie.

Må overføre litt kunnskap og oppgaver til de som skal holde skuta gående. Og se om jeg klarer å samle tankene slik at høsten ikke kommer så brått på om 3,5 uker.
Postet 17-07-19 kl 11:56 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
Enda ein dag heime. Ingen andre planer enn å ha bror og familie på grilling og det blir veldig koselig. Har egentlig ikkje vore heime på ein månad så dette blir nokre deilige dagar.
Postet 17-07-19 kl 11:56 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
007 sin avatar
Jeg tror pus er forkjølet, hva gjør man med slikt? Veterinær? Eller ser det an om det går over, som med mennesker? Han er i fin form, men nyser og er tett i nesa. Sikkert blitt smittet av noe etter 18 døgn på kattehotell, men han er vaksinert.

Plan for dagen her i vest er å beise ferdig terrassen og male ferdig en levegg. Vi vurderer å bygge gjennomsiktig tak over den ene terrassekroken, så hittil i dag har jeg surfet etter gode råd og tips.
Postet 17-07-19 kl 12:08 av 007 007 er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Fremdeles hjemmedager på oss, i dag med sol og vind. Ikke mye å melde.
Postet 17-07-19 kl 12:37 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Albertine sin avatar
007, sånn reagerte pusen her da han hadde et gresstrå som satt fast i halsen. Best å sjekke det først, tenker jeg.

Jeg gjør som katta, og maler.
Postet 17-07-19 kl 13:03 av Albertine Albertine er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
God formiddag! Jeg spiser brunsj på terrassen og koser meg maks. Ble litt svidd i i går, så smurt inn med faktor 50 i dag.

Har bestilt billett med Gjendebåten kl. 8.30 på tirsdag, så nå er det ingen vei tilbake. Har lest trådene her inne fra a til å. Er spent på eggen, men etter hva jeg forstår kommer det til å gå greit.
Postet 17-07-19 kl 13:50 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Herlig fred... Poden har kommet inn på studier på NTNU i Trondheim. Han skal flytte hjemmefra om en måned... Da må vi ut på hybeljakt og diverse.
Postet 17-07-19 kl 14:10 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Selma sin avatar
Anda - etter noen dager med ørkenvarme så blir det nok bra å avkjøle seg på kysten

Sola skinner i Trøndelag i dag så jeg sløver ute innimellom ordning og fiksing. Nok å ta tak i når huset har vært utleid ett år
Postet 17-07-19 kl 14:22 av Selma Selma er ikke aktiv
Gammel
Grattis, Blånn, blir nok bra. Håper han får hybel raskt.

Blondie: Overtar du leiligheten snart?
Postet 17-07-19 kl 17:48 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Grattis Blånn. Det gjorde at jeg sjekket status på min søknad og jeg er søren meg kommet inn på ønsker studie jeg også.

Eller så er jeg nå plassert i en hotellseng i Budapest. Det har vært en lang dag, men har sjekket ut kollektiv tilbudet og funnet ut av litt hvor ting er. Ute skinner solen, men tror vi må slappe av noen timer til i sengen.
Postet 17-07-19 kl 18:01 av Frøy Frøy er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:46.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no