Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Freffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Freffe

Postet 16-08-19 kl 09:49 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 24

Kommentarer

Gammel
Timar sin avatar
Her var det stille. Er folk allerede i helgemodus?

Jeg henger på et hotellrom med ungene og venter på å få nok tiltak til å gå og spise frokost. Tøft liv!
Postet 16-08-19 kl 09:55 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Hjertensfryd sin avatar
Prøver å få unna ting på heimefronten, før eg skal på jobb. Må få unna ei mathandling blant anna.
Postet 16-08-19 kl 09:58 av Hjertensfryd Hjertensfryd er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
Starter dagen med hjemmekontor, og forflytter meg inn til kontoret straks nå tenker jeg. Ikke de helt store planene for helgen annet enn å fortsette på prosjektet "pusse opp kjøkkenet."
Postet 16-08-19 kl 10:09 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Frk_Fryd sin avatar
Fredag! Vi skal feire stor dag, og tilbringe helgen på en forblåst øy i havgapet sammen med storfamilien. Det er meldt stiv kuling og øspøs. Jeg må pakke med litt vin kjenner jeg.
Postet 16-08-19 kl 10:14 av Frk_Fryd Frk_Fryd er ikke aktiv
Gammel
Heilo sin avatar
Ikke helg enda men kjenner at jeg kunne trengt det.
Postet 16-08-19 kl 10:15 av Heilo Heilo er ikke aktiv
Gammel
Jeg skal på fest både i kveld og i morgen, gleder meg!

Men først jobbe litt.
Postet 16-08-19 kl 10:25 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Jeg er fortsatt i ferielavgir og har bare akkurat satt meg ned på jobben. Jeg synes jeg fortjener å stå opp halv åtte om morgenen så lenge det er mulig, og etter skolestart blir det sikkert mer sånn i sekstida.
Postet 16-08-19 kl 10:32 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
God morgen. Jeg er på kontoret, skal ikke være her så lenge for ungene kommer hjem etter 14 dager hos faren så jeg har innvilget meg hjemmekontor resten av dagen.
Postet 16-08-19 kl 10:35 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
På jobb, superklar for helg! Den første uken er alltid tøff.
Postet 16-08-19 kl 10:42 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Den første uka er tøff ja. Det er så lett å snu døgnet i ferien og akk så vanskelig å snu det tilbake til jobbmodus.
Postet 16-08-19 kl 10:45 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Trikset er å ikke ha ferie.
Postet 16-08-19 kl 10:51 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Magica sin avatar
Jeg har vært syk i en uke med halsbetennelse og syns bare synd på meg selv egentlig. I den mest travle jobbuka mi egentlig, så jeg har løst noen små kriser å mail på mobilen. Er det mulig... så nå håper jeg halsvondt har tenkt å gi seg snart. Å spise mat er en ny opplevelse til refleksjon når mat smaker INGENTING. Hva er det sunneste, mest mettende man kan spise egentlig?
Postet 16-08-19 kl 10:55 av Magica Magica er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Maverick

Jeg startet litt sent i dag, tok siste tog hjem etter fantastisk utekonsert med Ofo og skravling og vin med venninne jeg veldig sjelden ser etter det. Det var verdt en veldig seig og trøtt start i dag. Glad for helg nå, men i morgen blir en lang og heftig dag med spilling. Øvelse i mange timer først, og så veldedighetskonsert med et sammensatt korps i byen. Blir sikkert moro da, alltid gøy å spille med flinke folk!
Postet 16-08-19 kl 11:02 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Forsov meg i dag, men heldigvis kom jeg bare et kvarter for sent. Men har hodepine.
Postet 16-08-19 kl 11:11 av star star er ikke aktiv
Gammel
Pelle sin avatar
I helgen skal vi på lokale hytte-til-hytte-tur i nærområdet vårt, gleder meg. Det er meldt skikkelig regn, men vi drar uansett.

Har jobbet hele uken, men stått opp 9 hver dag. Hater å være B-menneske, blir hardt til uka.
Postet 16-08-19 kl 11:13 av Pelle Pelle er ikke aktiv
Gammel
Milfrid sin avatar
Hjemme med 14-åringen som fikk en knallhard ball i hodet i går og hjernerystelse. Han kastet opp seks ganger i går, siste gangen halv ett - over halve gangen og hele badet. Har måttet vekke ham gjennom natten, og ikle akkurat sovet godt selv
Postet 16-08-19 kl 11:30 av Milfrid Milfrid er ikke aktiv
Gammel
Heilo sin avatar
Det høres skummelt ut Milfrid! Masse god bedring til 14-åringen og så håper jeg at ting stabiliserer seg i løpet av dagen så du kan sove i natt.
Postet 16-08-19 kl 11:42 av Heilo Heilo er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Forhåpentligvis har du litt ferie å se frem til, Mave?

Her startet dagen med privat avtale hjemme. Nå er det strategisk salgsjobbing og litt innkjøp resten av dagen. Og så er det visst jammen meg helg.
Postet 16-08-19 kl 11:48 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
På jobben startet vi fredagen med frokostseminar, og hos oss tuller man ikke med frokost, så jeg er skikkelig stappmett nå.

Jeg kjeder meg egentlig litt på jobb, men jeg håper og tror at det går over relativt fort i neste uke.

I ettermiddag skal knerten og jeg ha kosedag i byen. Han kommer til meg etter sommerskolen, så skal han klippes og deretter kjøpe litt nye klær før skolestart (han har VOKST i sommer og alle bukser er for korte) og deretter skal vi spise burger på skikkelig burgerrestaurant. Snuppa skal spille fotballkamp med mannen min som trener, så det blir bare meg og knerten.

Dette er en rolig helg uten planer, så jeg gleder meg litt før hverdagen sparkes skikkelig i gang med skolestart på mandag. Jeg gleder meg IKKE til å mase om lekser.
Postet 16-08-19 kl 11:54 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Jeg gruer meg også litt til skolestart nettopp av den grunn, Tjorven. Sommeren har vært så velsignet masefri.
Postet 16-08-19 kl 12:18 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Takk, Toffskji. Det er litt godt å høre at det ikke bare er jeg som strever med akkurat det. Jeg har jo egentlig ganske så skoleflinke unger, men jeg bruker enormt med tid og ressurser på å følge opp skolearbeidet deres.
Postet 16-08-19 kl 12:20 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Frk_Fryd sin avatar
Melder seg inn i klubben til de som gleder seg til skolestart men ikke til lekser. Bill.mrk. mor som gråt av lykke da det viste seg at ungene hadde to uker leksefri før sommeren.
Postet 16-08-19 kl 13:42 av Frk_Fryd Frk_Fryd er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Jeg er litt spent på å ha to som skal gjøre lekser, plutselig. Vi trenger nok bittelitt mer struktur på det området, gitt.

Første uke i ny jobb går mot slutten, og hodet er sånn passe kokt, men jeg koser meg! Alt tyder på at jobbskifte var helt riktig. Nå skal det likevel bli veldig deilig med helg, og i morgen har vi attpåtil barnevakt og skal på fest og overnatte på hotell. Hurra!
Postet 16-08-19 kl 15:27 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Anda sin avatar
Flere som gruer seg til skolestart med den begrunnelsen melder seg.

Riktignok sier den som trenger mest mas og oppfølging at h*n skal ta seg sammen selv, men jeg er dessverre ikke overbevist.
Postet 16-08-19 kl 16:05 av Anda Anda er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:31.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no