Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Søffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Søffe

Postet 18-08-19 kl 10:00 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 13

Kommentarer

Gammel
Blånn sin avatar
God morgen fra Trysil! Vi skal straks pakke sammen etter en fin vennehelg. I går raftet vi i Trysilelva (veldig familievennlig) og hadde skattekistejakt for ungene. De forlangte skattejakt selv om de er i alderen 14-19. Vi har jo alltid hatt det på disse turene.
Postet 18-08-19 kl 10:07 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
God morgen. Mannen og jeg skal til Oslo på Rammstein konsert i dag, men våknet til kansellert fly så turen blir ikke helt som planlagt. Men vi bør rekke konserten.
Postet 18-08-19 kl 10:15 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Stod opp, så ut av stuevinduet og så sol og blå himmel. 15 min senere går jeg ut utgangsdøra som er på motsatt side og blir møtt av en mørk grå vegg av skyer.
Postet 18-08-19 kl 10:47 av star star er aktiv nå
Gammel
Fintdethei! sin avatar
August 2019 går nok ikke inn i historiebøkene som en utpreget sommermåned her i vest, nei.
Jeg tenker meg en tur på treningssenteret på formiddagen, deretter skal jeg vaske badet som ble neglisjert igår.
Postet 18-08-19 kl 10:49 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Milfrid sin avatar
Omgangssyke. Kastet opp i hele natt.
Postet 18-08-19 kl 12:31 av Milfrid Milfrid er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Det er strålende sol i Oslo. Snuppa ligger fremdeles i senga og gruer seg til skolestart kl 9.00 i morgen. Knerten har dratt til en kompis for første (og siste) gang denne sommerferien. Vi har ingen planer i dag, men mannen min er litt vonbroten over at han ikke har billetter til Rammstein.
Postet 18-08-19 kl 12:44 av Tjorven Tjorven er aktiv nå
Gammel
Frøy sin avatar
Jeg kan gi beskjed hvis vi blir rammet av nok en kansellering Tjorven så kan han få overta våre. #optimist
Postet 18-08-19 kl 12:47 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Våknet tidlig etter fin fest i går. Har nå vasket to bad. Burde snart støvsuge også.
Postet 18-08-19 kl 13:11 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Pøblis sin avatar
Jeg har en voldsom energi for tiden. eller voldsom er kanskje å ta i - men mer enn det som har vært vanlig. Heldigvis. I dag har jeg vasket tre maskiner med sengetøy og diverse, hengt opp all vasken, aget middag i slowcookeren, plantet to store krysantemum i potter ute, surfet på nett, og skal nå straks på tur med hundene. Etterpå skal jeg støvsuge - etter at jeg kjøpte trådløs oppladbar har det plutselig blitt ledig mye enklere enn før.
Postet 18-08-19 kl 13:36 av Pøblis Pøblis er ikke aktiv
Gammel
løve70 sin avatar
God timing i dag - rakk akkurat å jogge langtur før regnet satte inn for alvor. Nå skal det vaskes bad
Postet 18-08-19 kl 13:41 av løve70 løve70 er ikke aktiv
Gammel
Pappalille sin avatar
Rammstein i dag. Været bør oppføre seg!
Postet 18-08-19 kl 16:23 av Pappalille Pappalille er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
Jeg har malt to av kjøkkenveggene i dag. Den ene har faktisk fått to strøk, den andre får få sitt andre i morgen. Hatt meg en liten joggetur også, og mannen har pusset og oljet kjøkkenbordet vårt. En produktiv dag.
Ungene grugleder seg til skolestart i morgen og vil gjøre minst mulig.
Postet 18-08-19 kl 18:28 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Dagen derpå, det er rart hvor fort dagen går når man står opp til lunsj. Jeg er vanligvis oppe halv seks hver dag, så i dag er alt på skjeive.

Snart kveldstur med hunden, selv om jeg synes jeg bare har fått jobbet bittelitt siden jeg sto opp.
Postet 18-08-19 kl 18:30 av Blondie Blondie er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:07.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no