Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Søffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Søffe

Postet 02-07-17 kl 07:00 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 12

Kommentarer

Gammel
Dali sin avatar
Morn! Oppe og gråter ikke. Men litt gretten fordi mannen ikke pakker selv, men stjeler det jeg har paklet til meg selv, håndkleet. Straks Norges tak.
Postet 02-07-17 kl 08:02 av Dali Dali er ikke aktiv
Gammel
Christa sin avatar
God morgen!
Skal velge mellom strand eller tur til gamlebyen her der vi er på F. Ilandsproblem om noe.
Postet 02-07-17 kl 09:57 av Christa Christa er ikke aktiv
Gammel
Omsider våken, luksus å sove til halv ti.

Sol, men skyer. Meldt regn i ettermiddag. Null planer.
Postet 02-07-17 kl 09:59 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Sov til 1030 idag og det var digg!
Planen idag er å gjøre det jeg ikke fikk gjort igår.
Skrive og sende inn siste innsendingsoppgave.
Kanskje få brettet og ryddet på plass klær også.
Men jeg skal ikke bort idag og det er godt.
Postet 02-07-17 kl 10:44 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Miss Norway sin avatar
Slo seg med 8 minutter, Millact. Helt vidunderlig! Har ikke sovet til jeg våknet av meg selv på det jeg kan huske. Nå er det bare å pakke meg selv å kjøre alene ned til de andre på Sørlandet. Helt overkommelig!
Postet 02-07-17 kl 11:20 av Miss Norway Miss Norway er ikke aktiv
Gammel
Harriet Vane sin avatar
Sove til man våkner! vi har litt besøk. Skal bare underholde dem med Byens AttraksjonerTM før de drar og vi skal få være litt i fred igjen.
Postet 02-07-17 kl 12:28 av Harriet Vane Harriet Vane er ikke aktiv
Gammel
Hjertensfryd sin avatar
Vakna til plaskregn og haustfølelse. Hadde mest lyst til å bli under dyna i dag. Trur berre det blir sløving i dag, med tour de France på tv.
Postet 02-07-17 kl 13:05 av Hjertensfryd Hjertensfryd er ikke aktiv
Gammel
007 sin avatar
Sol i Gdansk i dag etter to dager med regn. Vi sov lenge, har slappet av med bok og surfing, men nå må vi komme oss ut. Vurderer tog til Sopot og tilbringe dagen der.
Postet 02-07-17 kl 13:22 av 007 007 er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Både mannen og jeg har trent. Svigerfar sliper og oljer utemøblene våre. Jeg ser TdF.
Postet 02-07-17 kl 15:15 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Appelsin sin avatar
Jeg har brukt dagen på å gå nærmere to mil på buklete brostein i Portugal. Litt på jakt etter pinjekjerner, litt for å være for meg selv. Pinjekjerner fant jeg på vei hjem, i den aller nærmeste butikken, som pappa påstod han hadde saumfart i går
Postet 02-07-17 kl 18:34 av Appelsin Appelsin er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Jeg har visst brukt dagen på husting, noe oppgaveskriving, være sammen med minstejenta.
Postet 02-07-17 kl 21:14 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Jeg er så trøtt at jeg måtte lese "husting" tre ganger før jeg skjønte hva det var.

Sløv dag her i dag, eldste på venninnebesøk og vi andre tok en bytur før vi sløvet videre hjemme. Fått vasket klær, i det minste. Nå er det nok kake og festivitas for en stund, kjenner jeg!
Postet 02-07-17 kl 21:35 av ingling ingling er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:33.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no