Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Mandag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Mandag

Postet 10-02-20 kl 07:21 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 10

Kommentarer

Gammel
Blondie sin avatar
Mårnja. Ungen er syk og skal være hjemme på selvstyr i dag. Jeg har noen møter å effektuere før jeg forsøksvis skal motivere de unge sjelene igjen. Jeg ble lærer for å jobbe med mennesker, arbeidsdagen i dag består av fem møter og to undervisningstimer.
Postet 10-02-20 kl 07:57 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Jeg trenger en søndag til. Trøtt.
Postet 10-02-20 kl 08:05 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
007 sin avatar
Tredje dagen jeg våkner med hodepine/migrene. Jeg burde nok holdt meg hjemme i dag, men jeg har for mye å gjøre på jobb.
Postet 10-02-20 kl 08:17 av 007 007 er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
Morgen.
Heftig helg som toppet det hele med å bli syk.
Så sengen idag.
Postet 10-02-20 kl 08:50 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Mann og sønn kom hjem fryktelig sent i går kveld, men de var fornøyde med å ha vært på tur. Jeg og snuppa hadde en veldig fin og rolig helg hjemme, og jeg tror vi trengte det også.

Denne uka er i overkant travel, men så er det vinterferie i enden. Ikke at jeg egentlig skal ha vinterferie, men det er langt roligere på jobben og på hjemmebane.
Postet 10-02-20 kl 09:15 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
På plass på kontoret. Var oppe veldig tidlig for å få sønnen avgårde med buss kl 6. Glad det ikke skjer så veldig ofte.
Postet 10-02-20 kl 09:43 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Det har vært en fin helg.

Men nå er jeg trett og har en del småubehagelige ting som må gjøres i løpet av uken. Jeg forstår ikke mennesker som gjør sitt beste for å være sure og vanskelige og lage dårlig stemning. Det hjelper litt at jeg vet at det er flere som er enig med meg. Men i situasjonen må jeg likevel stå der med de som er vanskelige.
Postet 10-02-20 kl 09:51 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Frk_Fryd sin avatar
Jeg starter mandagen med å sjekke værutsikter for fredagen. Er klar for helg.
Neida, joda. Jeg er i oppsigelse, 3 uker igjen, og motivasjonen svinner for hver dag som går.
Postet 10-02-20 kl 10:42 av Frk_Fryd Frk_Fryd er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Har vært hos torturisten og er nå på jobb.
Samarbeidsmøte senere i dag.
Fikk opp minne på FB i dag og så det er 20 år siden bestefar døde. Han ville blitt 110 i år.
Postet 10-02-20 kl 11:00 av star star er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Nesten vegg til vegg med møter i dag. PPT, BUP, barnevern, videreutdanning for lærer og nå fagfornyelsen (om t-banen oppfører seg...).
Postet 10-02-20 kl 15:00 av Blånn Blånn er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:38.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no