Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Mandag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Mandag

Postet 06-01-20 kl 07:14 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 21

Kommentarer

Gammel
Blondie sin avatar
I forrige uke var det veldig deilig med lang ferie. Utfordringen er at det da i dag er veldig mandag. Nuvel, bare å kjøre på.
Postet 06-01-20 kl 08:17 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Begge ungene er våken, før meg til og med. vel, jeg tipper det er tilbake med vekking i morra.
Postet 06-01-20 kl 08:27 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Dette var mandag, ja.
Postet 06-01-20 kl 08:43 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
På venterommet hos fysio. Må jo jaggu begynne å betale for meg nå.
Postet 06-01-20 kl 09:01 av star star er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg tenker at det var helt greit med noen dager hverdag i forrige uke også. Det blir lang uke med 5 dager nå, men jeg kommer nok snart inn i tralten. Og det er ikke så himla lenge til vinterferien.
Postet 06-01-20 kl 09:05 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Ny uke, og nye muligheter. Denne uka skal jeg visst leke reisende selger igjen. Så helt hverdag blir det ikke enda. Men først litt bidrag inn i produksjonen.
Postet 06-01-20 kl 09:11 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
God morgen!

Og det var vel det jeg hadde å melde. Blir nok ei lang uke.
Postet 06-01-20 kl 09:23 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Hjertensfryd sin avatar
Då var det mandag og kvardagen igjen ja. Starter veka med spørsmål om eg kunne vera lærarvikar i dag. Så då var det berre til å tenke ut noko lurt å gjera i krle.
Postet 06-01-20 kl 09:32 av Hjertensfryd Hjertensfryd er ikke aktiv
Gammel
Pelle sin avatar
Vært flink og var på jobben 08. Har 3,5 jobbedager før jeg og mannen skal 10 dager på barnefri ferie til Thailand, for å feire 15 års bryllupsdag.
Postet 06-01-20 kl 09:32 av Pelle Pelle er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
God morgen. Her har det vært særdeles lite søvn i natt, men jeg er kommet meg på jobb helt uten bruk av båt i dag. Det er helt utrolig faktisk. Tok et par minutter mer enn tidligere til jobb og det skal bli artig å se hvordan det blir hjem igjen. Fastlandsforbindelse altså.
Postet 06-01-20 kl 09:35 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
God morgen! I dag skjønte jeg ingen ting da klokka ringte. Måtte til og med sjekke kalenderen for å se at det var riktig.

Men, har kommet meg på jobb. Var en fyr som kollapset på t-banen. Heldigvis ordnet andre opp, jeg trengte bare å gi fra meg setet. Ekkelt likevel. Jeg mistenker rus, men kan være noe annet også. Men rørende at tre mennesker fikk han av banen og ventet sammen med ham på ambulanse.
Postet 06-01-20 kl 09:37 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar

Hardt med mandags morgen. Minstemann syns livet var blodig urettferdig i dag. Han hadde jo absolutt ingen krefter og kunne ikke skjønne hvorfor han måtte på skolen.

Oi, Blånn. Godt at folk bryr seg. Håper det gikk bra.
Postet 06-01-20 kl 09:40 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
God morgen! Arbeidsdagen er i gang, uka blir pent avbrudt av et dagstur til Oslo i morgen. Noen gode tips til hvor man kan spise frokost?
Postet 06-01-20 kl 09:42 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Postet 06-01-20 kl 09:53 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
God morgen! Jeg våknet for tidlig i dag, men fordelen er jo at jeg var på trening tidligere enn planlagt, og tilsvarende tidligere på jobb.
Postet 06-01-20 kl 10:01 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Bussen var et minutt for tidlig ute i dag og dermed rakk jeg den ikke. Stort sett er den 2 minutter for sen, så jeg skulle egentlig hatt god tid.
Postet 06-01-20 kl 11:05 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg er så SULTEN. Sånn er det alltid når ferier er over. Magen min harblitt vant til at jeg spiser når jeg vil.
Postet 06-01-20 kl 11:22 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Fikk opp ungene uten de store problemene i dag, første skoledag på 16 dager. Syv uker til vinterferie eller noe sånt.
Postet 06-01-20 kl 14:04 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Sulten og skjønner ikke helt hvorfor smoothien ikke holdt lenger.
Hadde en plan etter jobb, men så kom det opp en ting til. Så nå vet jeg ikke helt hvilken rekkefølge som er smartest. Er i hver sin retning i forhold til hjemme.
Postet 06-01-20 kl 14:26 av star star er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
De fire neste dagene skal jeg gjennomføre førti medarbeidersamtaler, et møte på stortinget, et FAU-møte og legge til rette for ferdigstillelse av tre store jobbprosjekter.

... og hjernen min har blitt til vatt!

Jaja. Det hjelper nok med litt mer kaffe.
Postet 06-01-20 kl 14:46 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
oslo78 sin avatar
Første skoledag med elever som verken var våkne eller klare for skole. Bedre i morgen tenker jeg.
Postet 07-01-20 kl 00:17 av oslo78 oslo78 er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:46.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no