Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Løffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Løffe

Postet 07-01-17 kl 08:00 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 24

Kommentarer

Gammel
polarjenta sin avatar
God morgen. Det va utrolig godt å slippe å stå opp kl 7. Bare sløvehelg denne helga. Skal rydde ned jula, det er eneste planen.
Postet 07-01-17 kl 10:09 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Tåtti sin avatar
"Ferb, jeg vet hva vi skal gjøre i dag."



Postet 07-01-17 kl 10:26 av Tåtti Tåtti er ikke aktiv
Gammel
Matilda sin avatar
Åhå, Tåtti!
Postet 07-01-17 kl 10:34 av Matilda Matilda er ikke aktiv
Gammel
vixen sin avatar
Fantastisk deilig med helg! Fikk sove til over ni og har en helg uten store planer. Skal få ryddet og vasket litt hus, men ellers ikke noe. Nyttårsforsett er mer uteliv så vi må planlegge en utflukt selv om været er litt kjipt.
Postet 07-01-17 kl 10:34 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
Polyanna sin avatar
Det finnes ikke nok sjokolade og kaffe i hele verden.

Ble vekket rundt 8, etter ca to timers søvn (syk selv, sykt barn i sengen i tillegg) av en hysterisk mann som stod ved siden av sengen, hadde punktert (big time) og skulle være i Drammen om et kvarter. Jeg blir så SUR av å alltid være den som må fikse og ordne, hvorfor kan ikke folk TENKE SELV!?!

Nå er mann og sønn på plass på cup, jeg venter på Falck, har fått kaffe, fyr i peisen, sjokolade og sitter med verdens deiligste Adrienneteppe over meg. Det ordner seg vel. Sove kan man gjør når man er dau.
Postet 07-01-17 kl 10:37 av Polyanna Polyanna er ikke aktiv
Gammel
God bedring, Polly!

Sov til ni, nydelig. Bare hyggelige planer for dagen. Bibliotek, et barn på spillkveld og på kino med det andre tror jeg. Ja, og så frisør for to av oss.
Postet 07-01-17 kl 11:05 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Christa sin avatar
God morgen!
Her er det sløvedag som er planen. Mannen fikk gavekort i bokhandel til julog det vil han ta i bruk i dag. Jeg og vesla blir nok hjemme å suller rundt i pysjamas.
Postet 07-01-17 kl 11:18 av Christa Christa er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
God morgen.

Og en til Polyanna for den morgenen.

Her er det rolig ennå, bare lillesøster og jeg oppe. Snart skal vi vekke de andre og lage frokost. Planen for dagen er å rydde ut julen.
Postet 07-01-17 kl 11:32 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Pøblis sin avatar
Auda, Poly!

Her er det kaffe og nett i nikkers - jeg skal snart ut på tur med hunden. Ellers ingen planer annet enn å kose meg, finne på noe godt til i kveld, og øveøveøve. :korsanger:
Postet 07-01-17 kl 12:18 av Pøblis Pøblis er ikke aktiv
Gammel
Divine sin avatar
Kjipern, Polyanna. Kan du ikke legge deg litt nedpå og sove nå?

Her er vi alle i pysj. Jeg må på storsenteret og prøve å få byttet noen julegaver. Er sikkert for sent ute, men siden vi feirer jul i England, tar vi ikke med gaver over dit, men venter med å åpne til vi kommer hjem. Derav tregheten. Og så skal mann, sønn og jeg på Elixia. Jeg nektet å dra dit på formiddagen mens saltimene foregår. Det bruker å være kaotisk nok ellers, så jeg tør ikke tenke på hvor fullt det er første lørdagen i januar. Håper det er litt roligere der i ettermiddag.

Mann og sønn skal på kino og se Assassins Creed-filmen. Jeg skal IKKE være med. Ikke ti ville hester, osv. Så jeg skal kjøpe meg litt popcorn og finne en film og kose meg med hjemme i stedet.
Postet 07-01-17 kl 12:37 av Divine Divine er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Sånn, da var jula ute. Hadde kjøpt meg oppbevaringskasser, så nå ble det litt system over det også.
Postet 07-01-17 kl 12:40 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Morn! Lørdagssofavegetering!
Postet 07-01-17 kl 12:49 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Anda sin avatar
I bakken før formell åpningstid, ferdig kjørt når køene ble lange, det var digg. Nå har jeg lovet mannen å bli med i møbelbutikk.
Postet 07-01-17 kl 14:18 av Anda Anda er ikke aktiv
Gammel
Palmen sin avatar
Her feirer vi barnebursdag, huset fullt av 4 og 5 åringer dom nå sitter fint og tegner. hu hei hvor det går!
Postet 07-01-17 kl 14:57 av Palmen Palmen er ikke aktiv
Gammel
Adrienne sin avatar
Jeg har vært på IKEA i dag sammen med resten av Oslo og Akershus. Kø for å få parkeringsplass, kø for å komme inn, kø igjennom hele varehuset og 25 minutter i kø for å få betalt. Kjempestas!
Postet 07-01-17 kl 16:25 av Adrienne Adrienne er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Har foreløpig ikke gjort noe annet enn koseting. Spilt kort med minstemann, drukket kaffe, kost i sofaen med begge ungene.

Nå er det på tide og planlegge middag og handle den.
Postet 07-01-17 kl 16:36 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Hjertensfryd sin avatar
Gjort innmari lite i dag. Lagt på sofaen, sett på tv, handla og satt pizzadeig. Burde vaska over golvet, men har eit lite håp om å bestikke ein av ungane til å gjere det
Postet 07-01-17 kl 16:54 av Hjertensfryd Hjertensfryd er ikke aktiv
Gammel
Pelle sin avatar
Vært med barna på slalåmkurs. Hyggelig. Så kakao hos svigers og nå sofa i superundertøy . Ah!
Postet 07-01-17 kl 17:45 av Pelle Pelle er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Hopla! Her spilte minstemann årets første seriekamper i håndball med strålende resultat. Han storspilte både ute på banen og som keeper i siste kamps siste omgang. Jeg satt sekretariatsvakt i tre kamper.

Nå venter vi på mamma og pappa som kommer til middag. De reiser tilbake til Afrika igjen i morgen og ville gjerne treffe gutta en siste gang.
Postet 07-01-17 kl 17:56 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Polyanna sin avatar
Sitat:
Kjipern, Polyanna. Kan du ikke legge deg litt nedpå og sove nå?
Dessverre får jeg ikke til å sove på dagtid, i hvert fall ikke med vilje. Jeg kan sove veldig lenge på morgenen hvis jeg ikke blir skikkelig eller brått vekket, men når jeg først er oppe er det gjort.

Jeg er halvsjuk og SÅ UYTROLIG LEI! av det!!!

Og mannen har tatt brorparten her hjemme siden jeg brakk ankelen i høst, og siden stort sett har vært sjuk eller halvsjuk, så bortsett fra elendig praktisk sans så er han stas, altså.
Postet 07-01-17 kl 18:58 av Polyanna Polyanna er ikke aktiv
Gammel
vixen sin avatar
Jeg prøver meg på butter chicken i kveld. Har invitert søsters og svoger på middag. Raitaen står i kjøleskapet og Naan er på vei snart. Det lukter himmelsk, men spent på smaken. Er ekstremt kresen på butter chicken så litt usikker på hvor lurt det er å prøve selv. Dessverre så finnes den aller beste versjonen jeg noensinne har smakt på den andre siden av kloden så da må jeg eksperimentere på egen hånd.....
Postet 07-01-17 kl 19:17 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Her lager mann og svoger finnbiff. Fem unger herjer i ulike deler av huset og skal visst sove litt her og der (noen her og noen hos svoger), og jeg skulle helst ha skrevet litt mer på statusrapporten for et prosjekt jeg leder. Men det får bli i morgen. Den skal jo bare være ferdig til kl 16 i morgen. :deadline junkie:

Jeg har løpt i dag, da. Og ryddet bort jula. Og vasket et par rom. Så så ille er det ikke.
Postet 07-01-17 kl 19:30 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Mannen og jeg har vært på maratonshopping i dag. Tre timer på senteret, uten å bli skilt. Han fikk kjøpt seg opp på klær og sko på salg, og vi bestilte tepper til stuen. Jeg plukket med meg et par bukser. Utmattende affære! Nå er julen ryddet, og mannen lager pai til middag. Litt julerester må brukes opp, røykelaks i en og vossakorv i en annen. Og vin!
Postet 07-01-17 kl 21:01 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Imponerende utholdenhet, Addison.

Jeg og eldste har vært på juletrefest på jobben i dag, stor stas for henne og hyggelig for mammaen også. Middag ute for alle fire etterpå, nå har jeg sittet plantet i sofaen under teppe en god stund og har ikke planer om å gjøre noe annet resten av dagen. Helg!
Postet 07-01-17 kl 22:02 av ingling ingling er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:58.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no