Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Freffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Freffe

Postet 25-11-16 kl 08:22 av Kaffestuggu



Men velkommen inn, vi har satt frem kaffekannen og tekannen og en haug med kopper, forsyn dere selv.

Kommentarer totalt 29

Kommentarer

Gammel
Pappalille sin avatar
Denne uka har vært helt surrealistisk, og nå er det godt det er helg.
Postet 25-11-16 kl 08:34 av Pappalille Pappalille er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Morn! Her har det også vært litt av en uke, men når jeg tenker meg om, har alle ukene mine en tendens til å være litt sånn, heisann-hoppsann!

Litt helg blir det. I hvert fall langsoving om morgenene. Det blir bra.
Postet 25-11-16 kl 08:39 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Det blir godt med helg, satser på en rolig en. Vi skal iallefall innvie et nytt spill, vesterålsspillet, lokal variant av monopol.

Lillebror skal i kirken på tårnagentenopplegg i morgen, så da tenker jeg at jeg og storebror skal dra på landsbyjul i ei bygd i nærheten. Og på søndag skal jeg dra til Bodø og leve hotellliv et par dager.
Postet 25-11-16 kl 08:44 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
Nyfarget hår, rolig dag i dag med bare 2 møter. Skal tusle til skolen med ungene etterpå. Utviklingssamtale på skolen for eldstemann og julebord med jobben i kveld. Dette blir en fin fin dag tenker jeg.
Postet 25-11-16 kl 08:50 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Adrienne sin avatar
Jeg har bestemt meg for å jobbe fra sofaen i dag, har et langt dokument som skal flisespikkes herfra til evigheten og det gjøres best når jeg har fred og ro rundt meg. Skal bare sparke noen unger ut av døren først. Og lage meg en kaffekopp til.
Postet 25-11-16 kl 08:51 av Adrienne Adrienne er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Spiser hotellfrokost før det blir en lang dag med møte.
Postet 25-11-16 kl 09:06 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
God morgen! Fredag! Jeg har jobbe-jobbedag, så spillejobb, ferdig kl. 19. Da er jeg nok helt ferdig også, tipper jeg. Men, helg blir det da, og litt soving må man i alle fall håpe på, innimellom all julegrantenningspilling og -kjøringtilspilling, samt finne fram adventsgreier og pynte litt for skams skyld. Kunne egentlig godt ha gått i hi nå og kommet ut igjen uti januar en gang.
Postet 25-11-16 kl 09:10 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Primrose sin avatar
Mørk morgen med meltdown fra barn og syke bilder fra shopping på nettet. Jeg har kaffe og planer om å ikke handle noe annet enn et brød i dag.
Postet 25-11-16 kl 09:11 av Primrose Primrose er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
Kos deg, polarjenta. Her er førjulskonsert i gang for alvor. Nisseoppdragpå jenta i dag, lys våken i mårra, juleverksted på søndag og syngeoppdrsg på julegrantenning for kenta på søndag. Tida går no med det, som far min av og til sa. Men koselig er det! Pynte til advent!
Postet 25-11-16 kl 09:24 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg blir helt satt ut av black friday-hysteriet og ender opp med å trasse med å hvertfall ikke handle. Jeg har kontroll på julegaver og ville ikke spart noe likevel.
Postet 25-11-16 kl 09:38 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Snart helg, deilig! Foreldresamtale for eldste i ettermiddag, så på utstilling i byen med Kulturskolen. Ingen store planer om black Friday, i alle fall ikke butikk, men mulig jeg kan få gjort ferdig et par gaver på nettet.
Postet 25-11-16 kl 09:42 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Input sin avatar
Sitat:
Jeg blir helt satt ut av black friday-hysteriet og ender opp med å trasse med å hvertfall ikke handle.
Samme her.
Postet 25-11-16 kl 09:44 av Input Input er ikke aktiv
Gammel
Neket sin avatar
Null shoppings her også, om ikke mannen insisterer i kveld da. Men han var på fylla i går, så håper formen er for dårlig.

Jeg har kaffe og to-do-liste, og minimalt med motivasjon. Helg!
Postet 25-11-16 kl 09:49 av Neket Neket er ikke aktiv
Gammel
GeekyGirrrl sin avatar
Jeg har shoppet garn på nett.
Jeg skulle jo ikke shoppe i dag.

Ja ja, kaffe nå og møter resten av dagen.
Postet 25-11-16 kl 09:55 av GeekyGirrrl GeekyGirrrl er ikke aktiv
Gammel
Bobbelur sin avatar
Sitat:
Opprinnelig lagt inn av Polare damen
Det blir godt med helg, satser på en rolig en. Vi skal iallefall innvie et nytt spill, vesterålsspillet, lokal variant av monopol.

Lillebror skal i kirken på tårnagentenopplegg i morgen, så da tenker jeg at jeg og storebror skal dra på landsbyjul i ei bygd i nærheten. Og på søndag skal jeg dra til Bodø og leve hotellliv et par dager.
Jeg må få høre hvordan dere liker spillet.

Og så skal jeg til Bodø på mandag og leve hotelliv til neste dag. Så jeg er litt spent på hvilket hotell du skal på - kanskje vi sees til en frokost eller noe?
Postet 25-11-16 kl 10:00 av Bobbelur Bobbelur er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
Åh, jeg er plutselig grepet av akademiske ambisjoner. Det kjennes litt uvant og for stort, så i dag skal jeg bruke tid på å tenke meg om. Det er definitivt uvant.

Startet dagen med å drikke kaffe og samkjøre med kollega, så nå ligger alt til rette for en effektiv dag.
Postet 25-11-16 kl 10:32 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Divine sin avatar
Jeg skal til Amsterdam på kjærestetur med mannen. Reiser i kveld. Det MÅ vel bli bra?

Ellers blir jeg litt matt:

http://www.budstikka.no/bildeserier/.../g/5-55-401844
Postet 25-11-16 kl 10:41 av Divine Divine er ikke aktiv
Gammel
Neket sin avatar
For ikke å snakke om det her, Divine:

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/f...ud/a/23856206/

At de orker.

Sitat:
Einar Sørland er daglig leder på senteret og sier til VG at omsetningen på Black Friday tilsvarer om lag en månedsomsetning for et gjennomsnittlig kjøpesenter.
Det er jo galskap.
Postet 25-11-16 kl 11:00 av Neket Neket er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Snuppa (snart 12 år) og jeg har visst litt alenetid i ettermiddag og vurderer å gå på kino. Er det noen som har noe å anbefale? Hun går ikke av veien for klissete kjærlighetsdramaer og heller ikke rå humor, men vil ikke at det skal være altfor skummelt.
Postet 25-11-16 kl 11:45 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Divine sin avatar
Tjorven: Hva med Min nabo Totoro? Den er jo bare best.

Jeg synes Arrival var veldig bra, men den blir kanskje for skummel?
Postet 25-11-16 kl 11:51 av Divine Divine er ikke aktiv
Gammel
vixen sin avatar
Jeg så fabeldyr- filmen igår. Den må passe bra for en på tolv!
Postet 25-11-16 kl 12:03 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Fabeldyrfilmen har jeg sett med tiåringen, den var helt super. Litt mørk, da.
Postet 25-11-16 kl 12:05 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
Fabeldyr filmen er helt super. Hele familien likte den veldig godt!

Jeg hadde tenkt å driste meg på julegaveshopping i kveld, det er bl.a tilbud på mummikopper til 99,- og jeg har noen venninner som får slike hvert år, men når jeg ser bildene over her, så vet jeg ikke om det er verdt det. /
Postet 25-11-16 kl 13:14 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Jeg spiller WF med guttene mine, den ene nevøen min og klassekompisene til nevøen min. Det er ganske gøy.
Postet 25-11-16 kl 16:10 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Det blir ingen kino. Jeg sitter på jobb, og det skal jeg gjøre lenge til.
Postet 25-11-16 kl 16:46 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Candy Darling sin avatar
Den følelsen når man sitter med hodet fullt av bomull og nesa full av snørr og datteren kommer hjem med venninne og kan hun overnattemammakanhunkanhun og kan vi ha pannekakermammakanvikanvi. Også sitter det jo langt inne å si nei når vi faktisk er hjemme uten planer for én gangs skyld.

Pannekaker it is. Og pizza. Og noen må handle. Mer kaffe. Og Paralen.
Postet 25-11-16 kl 17:13 av Candy Darling Candy Darling er ikke aktiv
Gammel
Matilda sin avatar
Ingen handling her. Har vært på fagdag for samfunnsfaglærere og rakk så vidt å hente ungene i barnehagen. Pizzabaking og bursdagsfeiring på programmet, ukehandel leveres på døra og så skal jeg besvime i sofaen!
Postet 25-11-16 kl 18:44 av Matilda Matilda er ikke aktiv
Gammel
Akkurat spist middag, ikke rukket før. Rakk så vidt foreldrekonferansen 1650, håpløst travelt på jobb. Håper å å handlet et par julegaver på nettet nå snart før jeg skal ha meg et glass vin.
Postet 25-11-16 kl 22:24 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
Vi var og handlet julegaver og bilen ble rygget på. Skulle ha blitt hjemme...
Postet 25-11-16 kl 22:53 av Martis Martis er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:20.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no