Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Mandag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Mandag

Postet 23-12-19 kl 08:39 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 25

Kommentarer

Gammel
vixen sin avatar
På jobb og kaffen er satt på. Lite motivert i dag gitt.... Men har en del som må unna og plutselig er det juleferie!
Postet 23-12-19 kl 09:17 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Lite som minner om en vanlig mandag her, i dag er det fullt juleselskap hos meg. Tradisjonell ribbemiddag er planlagt, det har jeg aldri hatt ansvar for alene før. Gleder meg til ungene kommer ramlende inn døra.
Postet 23-12-19 kl 10:11 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Her ligger vi og surfer i senga. Ingen har stått opp.

I dag står rydding, vasking og pynting på programmet. Vi har god tid. Alt annet er ferdig.
Postet 23-12-19 kl 10:20 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Jeg har gjemmekontor. Husets latsabber ligger enda og sover. Håper jeg kan gi meg tidlig idag. Det blir trening i ettermiddag. Handling av litt mat som mangler, og en liten gave. Kanskje jeg skal hjelpe nissen med å kjøpe en gave til meg selv?
Postet 23-12-19 kl 10:27 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
Mornings! Her er det juleferie og vaske-rydde-svosjedag. Vi har parkert oppsussingsprosjektet og har som mål for dagen å få tatt inn juletreet og pynte det.
Postet 23-12-19 kl 10:35 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
God morgen.

Jeg har juleferie og starter dagen med wienerpølser (rester fra selskap i går) og dagens episode av Snøfall.
Postet 23-12-19 kl 10:54 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Hjertensfryd sin avatar
Må ut å handle litt i dag og så må me ta ei vurdering på om me skal sette opp juletreet eller ikkje. Trur ellers at ting begynner å komme på plass.
Postet 23-12-19 kl 10:55 av Hjertensfryd Hjertensfryd er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Juleferie her også. Vi skal forflytte oss og må dermed pakke.
Postet 23-12-19 kl 11:08 av star star er ikke aktiv
Gammel
007 sin avatar
Før var lille julaften preget av rot, pynting og full dagsplan, men etter at vi begynte å pynte hus og tre noen dager tidligere er lille julaften blitt en rolig kosedag.
Kun meg og mannen hjemme. Eldste feirer jul på fjellet med kjæreste og svigerfamilie, mellomste er på jobb og yngste er på overnatting hos sin kjæreste. Mannen skal til svigers og levere gaver og handle mat, jeg skal bake rundstykker og se på TV.

Ellers har jeg grått litt over jul uten den største ungen min. Fullstendig patetisk, I know.
Postet 23-12-19 kl 11:10 av 007 007 er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Ikke patetisk i det hele tatt, 007, jeg verker av tanken på å ikke tilbringe julaften med mine. (Og da er de her i dag. )
Postet 23-12-19 kl 11:31 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Jeg har trent.
Postet 23-12-19 kl 11:45 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Ellers mener mannen vi er klare for jul... Vel husvask, kakebaking er bare uvesentlige detaljer. #regnermedhanrunderdataspilletidag
Postet 23-12-19 kl 11:46 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Anda sin avatar
Jeg har gjemmekontor mens mannen vasker. Anbefales! Tror vi rekker en skitur før grøt hos familie i kveld. Fine dagen!
Postet 23-12-19 kl 11:53 av Anda Anda er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Halv dag på jobb i dag. Ferdig med det vi kan av regnskap før nyttår, inkludert varetelling.

Nå skal jeg straks ta ferie ut året, og julehandle mat og siste rest av gaver. Måtte roen senke seg i kveld!
Postet 23-12-19 kl 13:18 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Er på jobb, men tror vi snart går. Logger meg på i morgen og sjekker hva som evt er kommet.
Postet 23-12-19 kl 13:58 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Selma sin avatar
Jeg har vært på trening - julespinning og juleyoga Har også sveipet over gulvet med moppen og dermed anser jeg meg ferdig med juleforberedelsene. Resten av dagen skal nytes i julepyntet hus med strikking og te
Postet 23-12-19 kl 14:03 av Selma Selma er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Jeg har sloss med et regneark i hele forb.... dag.
Postet 23-12-19 kl 14:24 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Candy Darling sin avatar
Jeg har også at juletrening i dag, skikkelig har bootcamp. Så nå må jeg være klar for julegrøt snart!
Postet 23-12-19 kl 14:37 av Candy Darling Candy Darling er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Sitter klar og venter på eldste som er og henter noe inne hos faren. Så er det strake vegen hjem. Må bare hente fotoboka på senteret hjemme første.
Postet 23-12-19 kl 15:36 av star star er ikke aktiv
Gammel
Divine sin avatar
Vi har vært 21 stk. på julelunsj hos mamma. Veldig hyggelig, faktisk, selv om jeg blir susen i hodet av alle folka. Nå skal vi være «bare» ti til middag.
Postet 23-12-19 kl 17:02 av Divine Divine er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Nå er vi ferdige, så nå blir det pizza og avslapping resten av dagen. Til neste år skal jeg huske å handle før lillejulaften.
Postet 23-12-19 kl 17:28 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Vi er ferdige, fikk gjort mye i helgen. Pizza og tv snart.
Postet 23-12-19 kl 21:11 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Neeesten ferdig, det var bare de ørti pakkene jeg må pakke inn, da.
Postet 23-12-19 kl 21:51 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Toffskij, du kan få låne min 14-åring til jobben. Hun elsker å pakke inn.
Postet 23-12-19 kl 22:17 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Mine tenåringer tilbød seg også, det er bare at pakkene stort sett er til dem.
Postet 23-12-19 kl 22:22 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:14.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no