Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Lørdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Lørdag

Postet 28-12-19 kl 10:24 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 12

Kommentarer

Gammel
Pappalille sin avatar
I dag er jeg relativt tidlig oppe for å få datteren ut på shopping. Hun fikk gavekort på klesbutikk til jul og orker ikke vente lenger med å få handle klær bare hun skal bestemme! =) Det blir hyggelig.
Postet 28-12-19 kl 10:30 av Pappalille Pappalille er ikke aktiv
Gammel
Kos dere, Pappalille.

Bytur her også, med eldste. Bytte et par gaver.
Postet 28-12-19 kl 10:36 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
God morgen.

Bare jeg oppe, skal en tur på apoteket, som var stengt på julaften når jeg egentlig skulle, ellers så har jeg ikke store planer for dagen.
Postet 28-12-19 kl 11:05 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Pamina sin avatar
Relativt tidlig oppe vi også, yngstemann skal til frisør. Svigerfar døde rett før jul, så det blir begravelse på fredag. Og med en haug gammeltanter og onkler må håret klippes, veldig. Ungen som hater børster og styr har selvfølgelig det tykkeste og fortest voksende håret i familien. Heldigvis fikk vi en time hos en lærling som ble litt satt ut av hårmanken, men som har flinke folk rundt seg som hjelper henne i havn.

Kos deg på shopping, pappalille

God romjulslørdag!
Postet 28-12-19 kl 11:28 av Pamina Pamina er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
God morgen. Tidlig morgen for å vekke og sende avgårde guttene. Nå har jeg prøvd å sove igjen (etter begrenset med søvn i natt), men no luck. Så, kaffe, da!
Postet 28-12-19 kl 11:34 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Jeg skulle kjøre Frøkna på jobb og tuslet opp i god tid - trodde jeg. Så begynte hun 10.15, ikke 10.45! Brå start på dagen. Nå skal jeg handle litt, men måtte få meg litt frokost på en kafé først, for det rakk jeg ikke.
Postet 28-12-19 kl 11:37 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Migrene ødela kvelden i går og mesteparten av natta. Nå er jeg slakt på sofaen, ganske lei av å ikke virke. Fest i kveld utgår.
Postet 28-12-19 kl 12:39 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Jeg har rydda bort jula, dvs advent. Etterpå er det kamp. Så får jeg fortsette litt rydding ettet det.
Postet 28-12-19 kl 15:41 av star star er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Her har storfamilien vært på skitur. Besteforeldre, min familie ig broren min sin familie. Totalt 11 personer som skal gjøre seg klare og komme seg ut. Barna i alderen 8-20. Men vi kom oss fram i tåkeheimen.
Postet 28-12-19 kl 15:52 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Vi hoster, nyser og er tette i hals og bronkier, så vi tilbringer romjulen på sofaene under pledd.
Postet 28-12-19 kl 16:06 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Star: Du er ikke den eneste. Tok vekk den broderte kalenderen og adventsstaken nå. Resten forsvinner 1. Nyttårsdag. Det eneste som kan være fremme litt lenger er utelysene.
Postet 28-12-19 kl 16:33 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Jeg har bare advent oppe. Rakk aldri få opp resten.
Postet 28-12-19 kl 17:14 av star star er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:21.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no