Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Søffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Søffe

Postet 29-12-19 kl 10:12 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 19

Kommentarer

Gammel
annemede sin avatar
Først? Rolig frokost med kaffe.
Postet 29-12-19 kl 10:29 av annemede annemede er ikke aktiv
Gammel
Hjertensfryd sin avatar
Blåser vekk. Roleg frukost med te her. Og ski på tv.
Postet 29-12-19 kl 10:30 av Hjertensfryd Hjertensfryd er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Morn. Trøtt. Lå og spant i senga i timesvis i natt. Fortsatt nedsylta med forkjølelse; hoster så jeg har vondt i ribbeina. Glad ferien er ekstra lang i år, så kanskje jeg får noe ut av den.
Postet 29-12-19 kl 10:47 av Stompa Stompa er aktiv nå
Gammel
Martis sin avatar
Kom hjem i går og del to av juleferien starter. Storinnrykk av folk i løpet av dagen og i morra. Ikke noe juleferie for introverte dette.

Men først kaffe og Love Actually, som jeg ikke rakk å se før jul.
Postet 29-12-19 kl 10:52 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Herlighet for et møkkavær! Resten av familien har utviklet gode søvngener i ferien, og sover lenge. Jeg elsker rolig morgenstund for meg selv. Idag blir det hver mann sin frokost, etter nesten en uke med gode frokoster, altfor mye frokost. Jeg er ferdig med min skål med havregryn. Tok på treningstøy når jeg stod opp. Intensjoner er viktig.

Jeg prøver å kvinde meg opp til å hente ved i uteboden snart...
Postet 29-12-19 kl 10:53 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Hjertensfryd sin avatar
Hadde planer om ein tur ut i dag eg og Fintdethei, men eg er usikker på kor trygt det er akkurat no.
Postet 29-12-19 kl 10:57 av Hjertensfryd Hjertensfryd er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
Hm. Er det på Vestlandet det er storm? Her er alt rolig, eg blir heilt aleine fra i ettermiddag og gleder meg som ein unge.
Postet 29-12-19 kl 11:18 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
Ikke storm i sør. Vi har snudd døgnet, straks frokost.
Postet 29-12-19 kl 11:51 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
Her blåser det 20m/s. Ordentlig innevær.
Postet 29-12-19 kl 11:54 av annemede annemede er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Rolig her. Vi skal forflytte oss igjen i dag, må bare få gjort unna litt diverse først.
Postet 29-12-19 kl 12:06 av star star er ikke aktiv
Gammel
Sissel sin avatar
Her er pinnekjøtt på kok, måtte bare ha det en gang til. I ettermiddag blir det kino med dattera, vi skal se Tunnellen. Her regner det, og mer er det meldt i løpet av dagen har jeg hørt.
Postet 29-12-19 kl 12:32 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg har sofadag, uvisst hvorfor jeg er helt utslitt. Ungen synes det er helt strålende.
Postet 29-12-19 kl 12:35 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Fortsatt storfamilieferie på Hedmarksvidda. Nå har pappa, mann, bror og eldste sønn gått avgårde på skitur. Mamma og jeg er på vei ut på en kortere skitur, mens resten av gjengen skal ut for å bygge snøhest.
Postet 29-12-19 kl 13:19 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
007 sin avatar
Jeg har funnet frem det røde sjalet, kledd med godt og er klar for Liverpoolkamp på Anfield.
Postet 29-12-19 kl 14:55 av 007 007 er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Her er begge ungene på jobb. Jeg utnyttet de to timene med tilnærmet dagslys til å gå en tur, heldigvis var det et kort vindu med oppholdsvær akkurat da. Nå er det sofa og strikketøy som gjelder.
Postet 29-12-19 kl 15:26 av Stompa Stompa er aktiv nå
Gammel
star sin avatar
Da har vi kommet oss trygt tilbake til foreldra mine. Så ingen elg denne gangen heller.
Postet 29-12-19 kl 17:12 av star star er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Jeg skal på jobb i morgen, etterfulgt av trening og sushi. Blir litt som en vanlig fredag. I kveld skal jeg en tur til venninne og skravle litt. Jobbejul er ikke helt som feriejul.
Postet 29-12-19 kl 18:14 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Vi har vært på skøyter i byen med venner. Det var resten av byen også. God stemning.
Postet 29-12-19 kl 18:32 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Rolig søndag her, med diverse matlagingsforberedelser til 60-årslag i morgen, smårydding og trening. Nå venter jeg på pizza. Jobb i morgen, men kort dag og med veldig konkrete oppgaver, så blir nesten bare fint å ta en liten pause fra hjemme.
Postet 29-12-19 kl 18:58 av ingling ingling er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:36.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no