Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Lørdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Lørdag

Postet 07-11-20 kl 08:20 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 14

Kommentarer

Gammel
Timar sin avatar
God morgen! Jeg vet jo at jeg blir vekket av valpen lenge før jeg har lyst til å stå opp, men klarer jeg å legge meg til fornuftig tid? Nope!

Dagens plan er å lufte unger både i skogen og på kino. Litt rart å skulle på kino i disse tider, men jeg må jo stole på at når de får holde åpent så er det trygt.
Postet 07-11-20 kl 08:30 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
Åååå, jeg håper vi en gang har en liten hvalp. Mannen er endelig med, men det er jo ikke akkurat flust av den rette rasen til salgs.

Her blir det inne dag, gutta vil game og jeg vil rydde litt. Dvs jeg vil ikke rydde, men jeg burde!
Postet 07-11-20 kl 09:17 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Tidlig våken idag, med kaffe går det fint.

Men ennå ingen president. NÅ var jeg helt sikker på at de skulle være ferdige.
Postet 07-11-20 kl 09:35 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
God morgen.
Venter fortsatt på testsvar så en lørdag på vent her.
Skal gå en tur iallefall.
Postet 07-11-20 kl 09:37 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
God formiddag! Rolig dag her. Rydde, vaske og bare gjøre ingenting.
Postet 07-11-20 kl 11:00 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Taien sin avatar
God formiddag. Jeg sov til kl 10! Men åh, så herlig.
Skal sette på en stor gryte risengrynsgrøt på kok snart. D har mast om det i evigheter, og siden vi skal ha forsmak på julemiddag i morgen (ribbe) så passer det med grøtrester til riskrem...
Ellers blir det en rolig dag. Litt husarbeid og i kveld blir det julefilmkos med gutta tenker jeg.
Postet 07-11-20 kl 11:13 av Taien Taien er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Jeg har vært oppe i mange timer, har satt på en vaskemaskin, nå steker bunnen til pavlova. Når den er ferdig skal jeg ut og handle, ellers blir det sløvings. Været er ikke så mye å rope hurra for.
Postet 07-11-20 kl 11:18 av polarjenta polarjenta er aktiv nå
Gammel
løve70 sin avatar
God morgen
Våknet tidlig, men klarte for en gangs skyld å sovne igjen. Sov nesten til 9 Ingen store planer for dagen. Tenker å ta en løpetur i skogen mens arvingen rir.
Postet 07-11-20 kl 11:21 av løve70 løve70 er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Jeg er oppe og lei meg etter en samtale med ene guttungen.
Postet 07-11-20 kl 11:24 av star star er aktiv nå
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg sov også nesten til ni, det har vel nesten aldri skjedd før. Det var nok armkroken til kjæresten som gjorde utslaget. Jeg har ufattelig mye å gjøre og er egentlig stresset, men har funnet ut at jeg må ha en lørdag med lave skuldre. Får heller bli ekstra arbeidssom søndag.
Postet 07-11-20 kl 11:25 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Oppdatert 07-11-20 kl 12:00 av Blondie
Gammel
Matilda sin avatar
Star:
Postet 07-11-20 kl 11:33 av Matilda Matilda er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Jeg jobber litt og tar ellers livet med ro.
Postet 07-11-20 kl 12:00 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Sissel sin avatar
Rolig lørdag. Har handlet, vasket et par maskiner med klær, og laget cookies. Nå holder jeg på å lage pizza.
Postet 07-11-20 kl 16:42 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
Vi er i Rogaland, besøkt eksen. Dro tidlig. Nå drikker jeg rødvin og feirer valget.
Postet 07-11-20 kl 19:17 av millact millact er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:34.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no