Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Sen søndag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Sen søndag

Postet 06-01-19 kl 10:45 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 15

Kommentarer

Gammel
Trixie sin avatar
God morgen.
Frokost på gang og snart en håndballkamp med mellomste.
Bursdag for yngste, trening og skolearbeid, denne søndagen blir nok fort borte den også.
Postet 06-01-19 kl 10:49 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Det som er så inderlig deilig i desember, at vi har karakteroppgjør i januar, suger på denne tiden. Jeg har vært oppe i flere timer, ser snart enden på sidemålsnovellene. Maaaange elever som skal ha karakter.

Jeg blir snart avbrutt av barnebursdag for minsta, det blir nok en heftig affære.
Postet 06-01-19 kl 11:03 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
vixen sin avatar
Stille hus og frokost i sofaen. Idag skal jeg gå igjennom alle klærne nede i gangen. Tror det er mye der som kan gis bort/ kastes. Skokaoset likeså.
Postet 06-01-19 kl 11:14 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
Jeg gikk gjennom yngste sine klær forleden, Vixen. To poser gitt bort til vennens lillebror. Plutselig var det mye som var for smått, så han har vokst i høst.

Han er på overnatting hos nevnte kompis, så kun jeg som er oppe. Tenåringen er våken, men drøyer. Hun skal øve på både spansk og geografi.
Postet 06-01-19 kl 11:18 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Jeg er på jobb, plutselig noe som hastet.
Postet 06-01-19 kl 11:43 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Her halter jeg videre med egen norskoppgave. Ser at jeg sliter med å finne og ikke minst holde meg til en rød tråd.
Postet 06-01-19 kl 12:14 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
God dag. Jeg er fortsatt syk, nå med halsvondt, bomullshode og svimmelhet som hovedingredienser. Første dag siden torsdag uten Ibux, vi får se hvordan det går. Nå må det vel snart bli bedre. :utålmodig:
Postet 06-01-19 kl 13:07 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
Det er heilt nydelig vær, og eg må ut å gå tur. Så savner eg daten (eller han er jo ikkje det lenger, men eg veit ikkje kva eg skal kalle han) som reiste på vakt i dag tidlig. Jaja. Det går nok over

Blondie, eg har ikkje SÅ mange karakterer som skal setjast, men eg mø blir ferdig med desse hersens særemnedagen løpet av to dagar. Så eg må ta to i dag i alle fall, sjølv om det er søndag.
Postet 06-01-19 kl 13:31 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
God ettermiddag. Her har mellomste spilt håndballkamp og det endte med overtråkk... Så han sitter med foten høyt og iser ned. Kompresjon osv.
Postet 06-01-19 kl 17:00 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Candy Darling sin avatar
Jeg har fått (heldigvis en svak versjon av) det forbaskede mageviruset som går. Konstant kvalm og vondt i magen, og helt slapp - men ikke oppkast eller feber, så man må liksom out and about. Velvel, vi kom oss ut på skøytebanen, i det minste! #krampepositiv
Postet 06-01-19 kl 17:19 av Candy Darling Candy Darling er ikke aktiv
Gammel
Pamina sin avatar
Vi er booket om fra en flyplass til en annen nord i landet. Skulle landet i Oslo om en halvtime men sitter i buss på vei til Evenes. Skikkelig trivelig, alle er sultne og lei allerede. Det har vært bekmørkt hele dagen. Blir godt å omsider komme hjem. Avreise 18.00, håper jeg.
Postet 06-01-19 kl 17:30 av Pamina Pamina er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
God tur hjem, Pamina, håper det går relativt smertefritt.
Postet 06-01-19 kl 19:09 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Minerva sin avatar
Lykke til Pamina!
Jeg var syk før vi dro på juleferie. I ferien har jeg ikke vært syk én dag. Kroppen har elsket varmen, 28-30 grader hver dag, ryggen og hælen har ikke gjort vondt, magen har fungert supert med all slags mat. Hud og negler har elsket å bade i saltvann hver dag. Så kommer vi hjem. Bihuler tette igjen. Magevirus og hodepine, sittet på do store deler av dagen, når jeg ikke har vært på jobb og forberedt morgendagen...Hæl og rygg verker i kulda. Hvorfor var det vi bor her igjen...?
Postet 06-01-19 kl 20:25 av Minerva Minerva er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Det ble en 10-timers dag på jobb. Jaja, overtiden kommer godt med på en eller annen fremtidig lønning.
Postet 06-01-19 kl 22:08 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Pamina sin avatar
Vi er hjemme, yngste lagt med feber... håper han er klar for skole i morgen. Han har vært mye småsjuk den siste tiden, ikke ideelt med tanke på skolen.

Blir godt å sovne i egen seng i alle fall.
Postet 06-01-19 kl 23:48 av Pamina Pamina er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:49.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no