Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Mandag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Mandag

Postet 11-03-24 kl 05:54 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 7

Kommentarer

Gammel
løve70 sin avatar
God morgen

Så var det mandag igjen. Litt ekstra trøtt i dag pga forrige ukes Mexico tur. Det har allikevel gått over all forventning mtp hvor mye jeg pleier å slite med jetlag.

Snart igang med nytt møtemaraton. Det blir to heftige uker inn mot påske ser jeg.
Postet 11-03-24 kl 07:14 av løve70 løve70 er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Jeg er helt klar på at vi trenger en dag mellom lørdag og søndag.
Postet 11-03-24 kl 07:30 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
God morgen! Jeg har trent styrke før jobb. Deilig å være ferdig. Nå venter jeg på t-banen.
Postet 11-03-24 kl 07:47 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
I dag skal vi ha seksjonssamling. Egentlig skulle vi vært i Bergen, og da hadde jeg sovet på nettogevinst i natt. Men det ble flyttet til Oslo, og det gjorde logistikken litt lettere.

I dag skal min far legge flis over kjøkkenbenken vår. Pappa er pensjonert murer/murerlærer, og dette er hans 50-årspresang til mannen lin. Jeg tror det kommer til å bli kjempefint. Og enda et lite skritt i retning av å gjøre leiligheten klar for salg.
Postet 11-03-24 kl 07:59 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg ligger på sofaen, er sykmeldt og det trengs. Spiste frokost med familien, nå leser jeg før jeg skal til spesialist litt senere. Spennende liv.
Postet 11-03-24 kl 08:24 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Da har jeg søkt nye såler og har fysio om halvannen time. Skal prøve å få gjort et par ting før det.
Postet 11-03-24 kl 08:56 av star star er ikke aktiv
Oppdatert 11-03-24 kl 12:53 av star
Gammel
Nenne sin avatar
På kontoret, men sliten. Det ble dårlig søvn i natt på grunn av en veldig bråkete mann. Det er skikkelig dårlig start på uka.

Det blir travel uke, men jeg legger inn hjemmekontor på fredag for å få det litt roligere der. Helga blir travel også, så det trenger jeg.
Postet 11-03-24 kl 10:55 av Nenne Nenne er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:46.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no