Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Mandag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Mandag

Postet 22-04-24 kl 05:36 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 11

Kommentarer

Gammel
Millen sin avatar
Jeg er aldri klar for mandag.
Postet 22-04-24 kl 07:31 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Sissel sin avatar
Jeg er faktisk klar for mandag denne uka. Har sovet godt, og det er sol ute.
Postet 22-04-24 kl 07:42 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Fysio straks. Fint, men kaldt ute.
Postet 22-04-24 kl 07:58 av star star er aktiv nå
Gammel
Sissel sin avatar
På kontoret i dag. Tenkte å unnagjøre de to kontordagene i dag og i morgen.
Postet 22-04-24 kl 08:14 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
God morgen


Jeg er full av pepp etter en fin helg. Bare litt trist for at det ikke kommer flere sesonger av World on Fire, som jeg har binget den siste uken.



Det er fint vær. Jeg har pent skjørt og småsko. Og mange hyggelige ting som skjer i uken.
Postet 22-04-24 kl 08:17 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
God mandag. Mer enn trøtt etter ei travel helg, men nå er jeg klar på jobb.
Postet 22-04-24 kl 08:19 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
God morgen! Da er uka i gang, og den blir preget av kalkulering og mye tankevirksomhet rundt nye muligheter for den lille virksomheten jeg driver. Noen vil leke med oss (igjen), og vi veksler mellom optimisme (mulig vekst) og realisme (risiko og mye jobb i startfasen). Men muligheten bør i hvert fall ikke være uutforsket, tenker jeg.
Postet 22-04-24 kl 08:31 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
God morgen

Jeg har sendt minstemann av gårde på leirskole langt ute i havgapet. Jeg har vært en tur innom legekontoret og levert en urinprøve (gryende uvi), legetime senere i dag og nå er jeg strakt klar for online kurs.
Postet 22-04-24 kl 08:45 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Skilpadda sin avatar
Jeg har hatt en veldig fin helg, i dag er det strålende sol, og jeg har masse morsomme ting å gjøre på jobb. Absolutt en god mandag!
Postet 22-04-24 kl 13:10 av Skilpadda Skilpadda er ikke aktiv
Gammel
løve70 sin avatar
God dag

Strålende sol her også i dag. Kaos dag med endrede møter, prøve å fikse forsikring/verksted for kræsjet bil, samt kjøpe ny hest. Blir en spennende uke....
Postet 22-04-24 kl 13:40 av løve70 løve70 er ikke aktiv
Gammel
Syrinx sin avatar
Eg har hatt ein fin dag i lag med pappa. Sofa, kaffi, god prat, latter og tårer. Det er ikkje så lett å finne kvardagen utan mamma, men det blir.

I tillegg så vart det eit spontant kaffitreff med ei barndomsvenninne. Dagens bonus.

No sit eg på ferga heim, det blir vel rett til kjøkkenbenken for å sørge for mat til mann og barn. Og meg sjølv, da. Eg er svolta eg og.
Postet 22-04-24 kl 15:39 av Syrinx Syrinx er aktiv nå
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:10.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no