Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Mandag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Mandag

Postet 13-02-23 kl 06:23 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 11

Kommentarer

Gammel
Blånn sin avatar
God morgen fra Nairobi. Jeg nyter en sen frokost (vi er to timer foran i tid). Litt usikker på hva jeg skal gjøre i dag. Har tendenser til litt reisemage på morgenen. Så ser an om frokosten trigger. Hvis ikke skal jeg ta taxi/uber til kjøpesenteret rett i nærheten av der foreldrene mine bodde sist gang de var her og også kanskje videre til Village market. Og så skal jeg nok oppdatere reisebloggen i løpet av dagen.
Postet 13-02-23 kl 07:36 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
God morgen. Første permitteringsdag i dag, så er hjemme og ser ungdommene av gårde til skole. Snart frokost, og så en gåtur i morgensola, tenker jeg.
Postet 13-02-23 kl 07:45 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Så utrolig kjedelig, Eia. Ikke noe hyggelig å måtte permittere/bli permittert.
Postet 13-02-23 kl 07:50 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
God morgen.
Og håper det blir en kortvarig permittering Eia.
Postet 13-02-23 kl 07:57 av annemede annemede er ikke aktiv
Gammel
Heilo sin avatar
God morgen til både Blånn og Eia. To veldig forskjellige sådan. Håper det blir kortvarig Eia!

Jeg har gått ruskevær-morgentur med hunden der vi nesten blåste bort, og nå skal jeg jobbe noen timer på hjemmekontor før kort (i alle fall for min del) bursdagsbrunsj for eldstemann og samboeren hans og deretter kontorkontor for et møte jeg gruer meg til.
Postet 13-02-23 kl 07:57 av Heilo Heilo er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar


Jeg har vært SUPEREFFEKTIV på morgenkvisten og fått ferdig en presentasjon som jeg trodde jeg skulle slite med i hele dag. Logget meg på virkelig grytidlig og produserte som bare det. Akkurat nå var hjemmekontor en fornuftig beslutning.

Jeg skal til tannlegen i dag. Det gleder jeg meg ikke egentlig til, men den verste tannlegeskrekken har gitt seg. Jeg har gått til den samme tannlegen i over 20 år nå, og hun vet akkurat hvordan hun skal håndtere meg.
Postet 13-02-23 kl 08:01 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Jeg fryser. Har 3 lag ull. Ullsinglet, høyhalsa ullgenser og cardigan i ull. Håndleddsvarmere hvor bare tuppene av fingrene synes og ullsjal. Ullsokker og stort ullskjerf over beina.

På kontoret.
Postet 13-02-23 kl 09:25 av star star er ikke aktiv
Oppdatert 13-02-23 kl 10:05 av star
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg har ikke vært effektiv, faktisk har jeg fremdeles ikke kommet i gang. Litt for mye program i helga.
Postet 13-02-23 kl 09:48 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Jeg har vært kjempeeffektiv, men kjemper nå mot trangen til å hvile på mine laurbær, noe jeg absolutt ikke burde!
Postet 13-02-23 kl 10:32 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Syrinx sin avatar
Lite søvn i natt, spørs om eg tar meg ein time på auget før eg skal på BUP med ungdommen.

I skrivande stund er hunden furt på meg fordi eg ga maten hans i ei teit skål (eg tar sjølvkritikk på det) og eg er også snurt på meg sjølv sidan eg gløymde å ta opp brød frå frysaren i går.

I kveld er det årsmøte i HEF. Eg går ut av lokallagsstyret etter mange år, har vel hatt alle roller utanom økonomiansvarleg trur eg.
Postet 13-02-23 kl 10:53 av Syrinx Syrinx er aktiv nå
Gammel
Albertine sin avatar
Jeg har fri i dag etter en hektisk arbeidshelg og sitter og sløver i sofaen. Føler veldig på at jeg burde gjøre noe, men innser at det jeg burde gjøre aller mest er å hvile litt. Får se hvor lenge det varer.
Postet 13-02-23 kl 11:26 av Albertine Albertine er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:00.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no