Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Mandag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Mandag

Postet 20-03-23 kl 07:08 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 9

Kommentarer

Gammel
løve70 sin avatar
God morgen

Våknet med hodeverk i dag - dårlig start på uken. Men kommet igang likevel. Up to date med mail, gått tur med hunden og igang med første møte. Et møte til, så trening. Satser på at hodeverken gir seg etterhvert.
Postet 20-03-23 kl 07:39 av løve70 løve70 er ikke aktiv
Gammel
Sissel sin avatar
God bedring løve70.

I gang på hjemmekontoret jeg også - foreløpig kun i morgenkåpe. Vasket håret rett før jeg la meg i går, så det står til alle kanter, så jeg må bare få resten av familien ut av huset, så skal jeg få fikset meg og få på meg noen klær.
Postet 20-03-23 kl 07:42 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg jobber med studier, litt mer effektivt nå som familien er dyttet ut av døra. Hunden sover, så det blir tur litt senere.
Postet 20-03-23 kl 08:02 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
På hjemmekontor og skal skrive reiseregning. Så gjelder det å huske hvor jeg la den siste taxikvitteringen.
Postet 20-03-23 kl 09:18 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Hjemmekontor i dag med klesvask.

Jeg skulle til naprapaten og gledet meg til det for nakke og skuldre er vonde og så er hun blitt syk. Ikke gøy for henne, men ikke gøy for meg heller.
Postet 20-03-23 kl 09:22 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Nå har det smeltet nok til at jeg har kommet meg ut av huset etter en hel uke med hjemmekontor. Ikke så dumt.
Postet 20-03-23 kl 09:55 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
På kontoret. Halsen begynner å føles som piggtråd når jeg svelger. Spørs om ikke eldste har smitta meg. Han har vært dårlig i over en uke
Postet 20-03-23 kl 11:01 av star star er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
God formiddag! Her har store deler av dagen gått med til å roe en elev som har en vanskelig dag.
Postet 20-03-23 kl 11:49 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Jeg har hatt koordinator i 14 dager snart og klarer snart å venne meg til å bruke han, i stedet for å løse alt selv. Det er en prøvelse skal jeg være helt ærlig.

Ellers så skinner solen og jeg begynner å bli veldig klar for sommer og sol.
Postet 20-03-23 kl 13:03 av Frøy Frøy er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:19.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no