Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Søndag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Søndag

Postet 28-05-23 kl 07:01 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 8

Kommentarer

Gammel
Kanina sin avatar
God morgen! Jeg og hunden skal ta morgenturen i skogen, men så glemte jeg termosen med kaffe! Åneriii! Men den er sikkert varm fortsatt når jeg kommer hjem.
Postet 28-05-23 kl 10:02 av Kanina Kanina er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Morn. Jeg utnytter drittværet og er i gang med dagens runde med sensur. Det var tungt i går - er alltid det i starten, før man er skikkelig kjent med oppgavene. Nå kjenner jeg at det begynner å flyte.

Håper å klare mer enn dagens minimumsantall i dag så jeg kan gå meg en tur i morra. Da er det meldt litt bedre vær.
Postet 28-05-23 kl 11:40 av Stompa Stompa er aktiv nå
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg sitter på stranda med ullgenseren på, mens ungdommen bader.
Postet 28-05-23 kl 12:10 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Skal senere på dugnad der oppgaven er å passe på at ingen går i veien for syklistene i Tour of Norway når de suser forbi.

Men først kaffe og ryggøvelser.
Postet 28-05-23 kl 12:20 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Selma sin avatar
6 grader, vind og regn i Trondheim…. jaja, kjelleren er i det minste litt ryddigere. Der nede ser jeg ikke regnet
Postet 28-05-23 kl 13:22 av Selma Selma er ikke aktiv
Gammel
Syrinx sin avatar
Dritvér ute og grått i kroppen, så eg har foreløpig ikkje stått opp. Stort meir er det ikkje å melde om.
Postet 28-05-23 kl 13:43 av Syrinx Syrinx er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Vi har 25 års bryllupsdag i dag og skal ut i kveld. Men før det har vi sittet ute i sola i finværet. Fin dag!
Postet 28-05-23 kl 16:31 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Gratulerer, Nenne
Postet 28-05-23 kl 19:59 av millact millact er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:06.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no