Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Løffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Løffe

Postet 21-04-18 kl 08:00 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 28

Kommentarer

Gammel
polarjenta sin avatar
God morgen. Jeg våkna klokka 6, det er i tidligste laget. Har satt på en maskin klær som sikkert er ferdig, så nærmeste plan er å henge den opp

Ellers så har jeg vel ikke store planer. Mulig jeg tar meg en tur for å se på sesongåpningen for fotballaget.
Postet 21-04-18 kl 09:20 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Oppe og ute faktisk. Håper på noen kupp.
Postet 21-04-18 kl 09:32 av star star er ikke aktiv
Gammel
Tallulah sin avatar
God morgen! Dagen i dag står i loppemarkedenes tegn, ført bokmarked, deretter bydelsmarked.
Postet 21-04-18 kl 09:40 av Tallulah Tallulah er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
Oppe, fortsatt veldig tett, men ingen hodepine så fremgang! Mulig det blir en tur på det lokale loppemarkedet, om ikke annet for å levere lopper i ettermiddag.
Postet 21-04-18 kl 09:53 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
God morgen, alle oppe her.
Dagens plan gå gjennom mer sommertøy, og plante ut det jeg kjøpte på Hagemessen igår og å være mest mulig ute i sola.
Lopper vil jeg bli kvitt så oppsøke de gjør jeg ikke.
Postet 21-04-18 kl 09:56 av Millen Millen er aktiv nå
Gammel
Loppemarked høres gøy ut, men som Millen vil jeg også helst kvitte meg med ting.

Vi skal vestover for eldste skal løpe stafett.
Postet 21-04-18 kl 10:00 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Pelen sin avatar
Jer har levert lopper/ting som kan selges til Vestkanttorget. Herremannens klasse selger ting der til Berlin-tur.
Postet 21-04-18 kl 10:08 av Pelen Pelen er ikke aktiv
Gammel
vixen sin avatar
Latte i glasset og skal straks lage frokost. Mannen er i london og jeg er hjemme med småpjuske barn. Den ene ble feberfri igår og da kom den andre hjem fra skolen med feber. Men formen er grei nok så satser på en luftetur til min søster for kaffelag og for å se på lam. Regn,vind og grått her. Har allikevel plan om ryddesjau ute for å pakke bort ski og akebrett.
Postet 21-04-18 kl 10:36 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
Skilpadda sin avatar
God morgen! Jeg var veldig tidlig oppe for å følge Poden til flytoget før 8, og så dro jeg hjem og lagde frokost til en venninne som er i landet for å skrive forskningssøknad for å få et prosjekt på UiO, og så har hun testet prosjektsøknaden sin på meg til hun måtte løpe til neste møte.

Nå skal jeg straks til byen igjen for å kjøpe kakepynt, og så skal vi lage ferdig syvårskake til minstenevøen, som har bursdagsselskap i dag. I år er det ønske om Minecraftkake, visstnok.
Postet 21-04-18 kl 11:03 av Skilpadda Skilpadda er ikke aktiv
Gammel
Pamina sin avatar
Oppe og vært ute og skysset mann og sønn til minicup i håndball, skal straks få datter på synkronsvømming. Så skal leiligheten shines før det blir henting.
Postet 21-04-18 kl 11:15 av Pamina Pamina er ikke aktiv
Gammel
Divine sin avatar
Plan for dagen: trene, kjøpe PT-timer, planlegge ferie, feire bursdag til venninne.

Har startet dagen med Too Good to Go-bakst. Nam. Trodde aldri jeg ville kunne bruke den appen, men plutselig var jeg på rett sted til rett tid to dager på rad.
Postet 21-04-18 kl 11:16 av Divine Divine er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Leiligheten vår legges ut for salg i dag. Det blir visninger til uka, og vi er veldig spente på hvor mye boligmarkedet har hentet seg inn igjen. Vi har ikke truffet så altfor godt tidligere.
Postet 21-04-18 kl 11:27 av Tjorven Tjorven er aktiv nå
Gammel
Adrienne sin avatar
Jeg sov til halv ti i dag. Har ikke sovet noe særlig på over en uke, for jeg hoster og hoster og hoster, men i natt erstattet jeg kvalitet med kvantitet, har vært oppe fire ganger i løpet av natten for å hoste opp rusk i lungene, men min gode venn cosylan gjorde at jeg fikk sove innimellom. Plan for dagen: Hvile og prøve å bli frisk(ere).
Postet 21-04-18 kl 11:43 av Adrienne Adrienne er ikke aktiv
Gammel
Så spennende, Tjorven!
Postet 21-04-18 kl 12:11 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Har sovet litt for lenge og er fortsatt groggy. Ingen planer i dag heller. Men må vel få vasket noe klær og rydde litt i vinterklær.
Postet 21-04-18 kl 13:07 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Jeg har vasket hus, sammen med et par motvillige utskremte medarbeidere. Den store klesvaskedagen er også igang. Jeg planlegger en aldri så liten luftetur på fjellet også. Så da tenker jeg at det får holde på en lørdag.
Postet 21-04-18 kl 13:43 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Morn! Vi har spist frokost, og jeg har satt på en klesvask. Nå skal jeg sannelig ha meg litt gjøre-null-og-niks-tid.
Postet 21-04-18 kl 14:31 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Dali sin avatar
Morn! Pause i utvidet husvask. Tomt hus for en gangs skyld, må passe på å nyte.
Postet 21-04-18 kl 14:56 av Dali Dali er ikke aktiv
Gammel
nokon sin avatar
Rolig lørdag her i gården. Eg er heime på permisjon frå sjukehus og vi har slappa av inne og ute. Vi har entra ein ny fase denne våren, og gått frå å vere småbarnsforeldre som må avtale med andre foreldre og følgje overalt til å ha ein førskulegutt som beveger seg relativt fritt og tar kontakt med nabobarn innafor ein 100-metersradius. Det begynte forrige helg og eg er skikkelig imponert over kor mykje roligare helga er.
Postet 21-04-18 kl 16:35 av nokon nokon er ikke aktiv
Gammel
Matilda sin avatar
Stressedag, med ukehandling som skulle vært gjort i går, husvask, rydding, kjøring av unger og orging før vi skal bort på fest. Blir sikkert hyggelig, men gleder meg mest til å pusle i vinterhage og drivhus i morra.

Jeg er nok egentlig en hobbit. Jeg liker best å rote i jorda, pusle rundt og spise sju , gode måltider om dagen (men så er det fint med et og annet eventyr ute i verden nå og da - jeg bare lengter hjem til sysselet).
Postet 21-04-18 kl 16:41 av Matilda Matilda er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Jeg har kjørt minsten på korpsseminar. Etterpå var jeg en tur på Stoff og stil for å kjøpe stoff til duker til konfirmasjonen. Nå har mannen og jeg vært ute for å handle annet stæsj.
Postet 21-04-18 kl 16:41 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
Jeg er i Kristiansand på cup.
Mange kamper og nå litt hvile før det er middag.
Må finne en matbutikk.
Postet 21-04-18 kl 18:29 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Avatar sin avatar
Hvem av dem er det, Tjorven? Lykke til med salg!
Postet 21-04-18 kl 19:13 av Avatar Avatar er ikke aktiv
Gammel
Palmen sin avatar
Vi arrangerer loppemarked i helga så nå er jeg sliiiiteb. Men kun sjarmøretappen i morgen som gjenstår! På ettermiddagen var vi i byen og eldstebarnet og mannen løp sentrumsløpet. Fint med sofa nå.
Postet 21-04-18 kl 22:33 av Palmen Palmen er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Palmen; kan jeg spørre om hvor dere arrangerer loppemarked? Har nemlig en venninne som også gjør det i helga.
Postet 21-04-18 kl 22:38 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Palmen sin avatar
Det er 16 loppemarked bare i Oslo i helga. Men jeg sender deg prikk, er det samme må du si fra!
Postet 21-04-18 kl 23:06 av Palmen Palmen er ikke aktiv
Gammel
Kan tenke meg at slike store loppemarked i Oslo er gøy.
Postet 22-04-18 kl 00:43 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Pøblis sin avatar
Det er supergøy. Masse folk, masse fine/rare/stygge/fantastiske ting.
Postet 22-04-18 kl 01:14 av Pøblis Pøblis er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:57.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no