Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Torsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Torsdag

Postet 21-07-22 kl 10:00 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 10

Kommentarer

Gammel
Blondie sin avatar
Ungen og jeg skal pakke oss hjem fra Sørlandet i dag, det har vært veldig fint med en avkobling fra alt. Det varme været fortsetter, så jeg tror det blir lett sommerkjole i dag også. Flaks at jeg har et arsenal av sådanne.
Postet 21-07-22 kl 10:17 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Appelsin sin avatar
Jeg er på jobb uten strømpebukse og angrer

Har en litt fredelig dag på jobb, dvs. ingen prøver som har deadline når pasienten kommer på poliklinikken. I går var høydepunktet å krabbe rundt på gulvet på urologisk møterom og sortere kabler sammen med en kirurg og en røntgenlege
Postet 21-07-22 kl 10:23 av Appelsin Appelsin er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
God morgen. Jeg har vært våken og på jobb siden 04.30. Nå svikta ryggen så jeg har funnet meg en sofa for en liten krykkepause.
Postet 21-07-22 kl 10:23 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
På jobb, men har planlagt lang utelunsj sammen med sjefen og en kollega, og så skal jeg møte mannen på Ikea for å handle garderrobeskap til hytta.

Deilig med litt roligere dager på jobb.
Maverick; Når skal du få fikset den ryggen din da? Det høres jo helt forjæ... å gå sånn som du gjør nå.
Postet 21-07-22 kl 10:27 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
vixen sin avatar
Her regner det selvfølgelig. Men gutta og mannen er i Oslo og fikk fine meldinger fra gutta igår. Gutta surra rundt i byen på egen hånd ganske lenge og storkoste seg. Artig å se at de begynner å bli ganske kjent og ikke minst forstår seg både på bane og trikk. De var på Oslo Street food i bjørvika , hoppet på trikken til Outland og tok banen hjem til onkel på Godlia etterhvert. Mestringsfølelse! Mannen var også i sentrum da så han kunne fort ha hooket opp med dem, men de ville gjøre byen selv. De hadde spist seg stappings på oslo street food forstod jeg Bra de får en fin ferie selv om mor stakkars må være hjemme i dritværet. I morgen etter jobb drar det seg til med festivaljobbing her så da blir det full spiker en stor uke.
Postet 21-07-22 kl 11:04 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Vått her også. Ser ikke over fjorden, men åsen rett ut vinduet ser vi nå toppen av. Den er ikke høy.
Blir vel en enda sløver i dag da tenker jeg.
Postet 21-07-22 kl 11:14 av star star er ikke aktiv
Gammel
Fremdeles fint i sør, men hakket mindre varmt. Besøke min bror på hytta er planen.
Postet 21-07-22 kl 12:32 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Foreløpig oppholdsvær her ute på kysten. I dag tar vi en bytur, noe må vi finne på.
Postet 21-07-22 kl 13:02 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Mannen og jeg kom oss på båttur i går!

Hjem igjen for å pleie syk eldstemann i dag, da.
Postet 21-07-22 kl 13:25 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Nå ser vi jo blå flekker på himmelen.
Ikke ille temperatur heller.
Postet 21-07-22 kl 15:26 av star star er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:18.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no