Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Søffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Søffe

Postet 23-10-16 kl 07:00 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 15

Kommentarer

Gammel
Blånn sin avatar
God morgen! Minsten og jeg skal straks på håndballkamp. Ha en fin dag!
Postet 23-10-16 kl 09:02 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Det blåser ute fremdeles. To av tre er i pysj. Tror vi skal på bowling.
Postet 23-10-16 kl 09:51 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
Eg trosser vind og regn og skal gå Trappene i dag. Men først skal eg sjå på at jentungen danser og syng i kirka.
Postet 23-10-16 kl 10:17 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Jeg skal flytte på og rydde i klær i dag. Er møkklei allerede.
Postet 23-10-16 kl 11:28 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Har ryddet bort 4 bæreposer med klær som skal til Fretex. Tror jeg må ut og lufte vettet mitt etterpå. Nok en nydelig høstdag på Vestlandet.
Postet 23-10-16 kl 11:55 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
God dag. Her er det grått og vått. Jeg holder på å psyke meg opp til å gå en times omvei til skolen (TV-aksjon-dugnad) for å få litt bevegelse i kroppen. Vi får se hvem av meg-ene som vinner kampen.
Postet 23-10-16 kl 13:34 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Jeg er i pysj fortsatt, mannen rydder og styrer ute, pakker inn hagemøblene og skal skifte dekk. Jeg vasker klær og skal straks i gang med å pakke til arbeidsuke i Milano. Gruer meg litt, men blir nok bra når jeg er kommet meg på flyet.
Postet 23-10-16 kl 14:22 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Milano høres ikke akkurat fælt ut, sånn i utgangspunktet! Her pøser det ned og er veldig høst, men det har jo sin sjarm det også. Mann og barn dro til svigers for noen timer siden og blir der visst en stund, så jeg tusler rundt hjemme og fikser praktiske ting og leser litt til sertifiseringseksamen som er om alt for kort tid. Stille og fredelig her, passer fint siden jeg såvidt begynner å bli frisk etter nesten tre uker.
Postet 23-10-16 kl 16:07 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Jeg har fått meg en lang og fin fjelltur muttputt alene i nydelig høstfarger. Nå står middag i ovnen, og etterpå må vel jeg også pakke til ny 4-dagers jobbreise. Hater dypt og inderlig å pakke. Og limiten er cabinkoffert med mikroskopisk toalettveske. Jaja, har klart mange ganger før, skal vel komme gjennom det i dag også.
Postet 23-10-16 kl 17:05 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
God søndag! Her er vi tre sofapoteter og én friskus som er i klatrepark med håndballaget. Jeg har gjort forskjellige nyttige ting i sofaen, da – øvd på fransk med Prima og panikkjobbet litt.

Milano blir bra, Addison! Jeg skal til Roma på onsdag, stakkars meg! Det er meldt sol og 20 grader og slikt.
Postet 23-10-16 kl 17:29 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Palmen sin avatar
Uggent høstvær her og, ja! Vi har tilbrakt størstedelen av dagen på fotballcup, nå leker ungene forholdsvis idyllisk mens jeg bare ligger og drar meg. Kunne vært verre.
Postet 23-10-16 kl 17:37 av Palmen Palmen er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Da er man oppe i 2 søppelsekker med klær til Fretex, ikke helt i mål enda.
Postet 23-10-16 kl 18:05 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Jeg har sendt guttene for å kjøpe takeawaymiddag på Burger King. Det må være å skrape bunnlinja, ass.
Postet 23-10-16 kl 18:20 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Tjohei! Jeg vant! En times gåtur og dugnad på skolen. Nå blir det lammemiddag, og deretter sofa med god samvittighet.
Postet 23-10-16 kl 18:54 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Polyanna sin avatar
Har tråkket over. Det er vondt.
Postet 23-10-16 kl 19:17 av Polyanna Polyanna er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:49.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no