Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Søndag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Søndag

Postet 22-10-23 kl 08:12 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 8

Kommentarer

Gammel
Blånn sin avatar
God morgen! Siste dag i Frankrike. Planen er å gå tur til Italia etter at vi har sjekket ut fra hotellet. Men først frokost og pakking.
Postet 22-10-23 kl 09:20 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Så deilig eksotisk, Blånn!

Jeg ligger apatisk i sofaen. Konsert på fredag og teater i går er en litt for hektisk helg for meg. Det var veldig hyggelig, da, gode opplevelser.
Postet 22-10-23 kl 09:26 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Hvis jeg glemmer timen min på sykehuset i morgen så er det min skyld. 4 sms med påminnelse.
Rolig søndag, men må vel gjøre litt obligatoriske oppgaver.
Postet 22-10-23 kl 10:57 av star star er aktiv nå
Gammel
Stille søndag, forsøker å rydde litt med krykkene på slep. I dag er det syv uker siden akillessenen røk. Godt jeg er tålmodig.

Kanskje bake muffins etterpå?
Postet 22-10-23 kl 12:10 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Jeg har pyntet ferdig et par kaker, støvsugd og vasket badet. Startet dagen med å vinne en konkurranse i radioen, stas.
Postet 22-10-23 kl 12:47 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Syrinx sin avatar
Inn i bygda på fårikål hos foreldrene mine. Lillebror er hjemmom, så hele storfamilien blir der. Jeg er litt stressa for å møte alle grunnet noe som jeg har fortalt dem, men det går nok sikkert bra. Bare mitt hode som kødder det til.

Har laget to kaker som jeg skal ta med innover, så feirer vi plutten vår som hadde bursdag i sommer. Litt forsinka, men la gå.
Postet 22-10-23 kl 13:02 av Syrinx Syrinx er aktiv nå
Gammel
Albertine sin avatar
Det går sikkert mye bedre enn du frykter, S.

Vi har langåpent i dag også, og jeg kjenner at trettentimers arbeidsdager ikke er noe særlig for en aldrende kropp. Men folk er fornøyde da, og ekstra hyggelig når FP-ere stikker innom.
Postet 22-10-23 kl 14:20 av Albertine Albertine er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Jeg har fått meg en herlig fjelltur i solskinn. Solen forsvant på veien hjem igjen, men det gjør ikke noe. Jeg heiv meg rundt og stekte kjøttkaker da jeg kom hjem, da er det fort gjort å gjøre middagen ferdig litt seinere. Må sitte og gjøre ikkenoe først. .
Postet 22-10-23 kl 15:41 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:53.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no