Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Tiffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Tiffe

Postet 29-11-16 kl 07:10 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 21

Kommentarer

Gammel
polarjenta sin avatar
Akkurat vært nede og spist frokost, jeg er ikke så imponert over frokosten her. Jaja, jeg ble nå mett iallefall.

Nå slappe av før det blir kurs igjen. Skal få pakket kofferten før vi starter også.
Postet 29-11-16 kl 07:34 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg hadde en syk datter i går, og ga beskjed om at jeg trolig tok hjemmekontor i dag. Datteren virker mye bedre og vil gjerne gå på skolen, men jeg tror jaggu at jeg slår til på det hjemmekontoret allikevel. Jeg føler meg ikke helt i toppform selv heller, så en full dag i ulltøy høres behagelig ut.

Jeg har masse lesejobb å gjøre, og det kan jeg egentlig like gjerne gjøre hjemme.
Postet 29-11-16 kl 07:42 av Tjorven Tjorven er aktiv nå
Gammel
Trixie sin avatar
Hjemme og fremdeles syk.
Jeg skal sove, og kanskje lese litt mer pensum.
Postet 29-11-16 kl 07:45 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Matilda sin avatar
Mellomste og jeg har hjemmekontor i formiddag, vi er litt tufse begge to. Det vil si - han har feber, men er i overkant sprudleblid, mens jeg har hodepine, vond hals, seks filmanalyser og en time utpå dagen som jeg helst ikke bør trenge vikar til, siden jeg egentlig er vikaren. Godt vi har en bestefar i backup (hvis han kunne tatt filmanalysene også, så hadde mye vært gjort)!
Postet 29-11-16 kl 08:35 av Matilda Matilda er ikke aktiv
Gammel
Anda sin avatar
Nydelig novembermorgen til fots på vei til jobb. Deilig.

Det som ikke er så deilig, er at jeg nok en gang hørte en fin sang på radioen og begynte å grine. Jeg savner å snakke med Pappaen min.
Postet 29-11-16 kl 08:44 av Anda Anda er ikke aktiv
Gammel
Anda, akkurat det savner jeg også, og jeg merker savnet blir enda større nå som advent er begynt. Det er så trist å ha det slik.
Postet 29-11-16 kl 08:47 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
på Anda og millact. Førjulstid er ekstra tøft, særlig første året. Jeg sliter fortsatt innimellom, særlig med en del sanger.

Litt kjip start på dagen her, men det kan forhåpentligvis bare bli bedre. Kosekveld med jentene mine og tjuvstart på Pandurokalender i dag.
Postet 29-11-16 kl 08:55 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
God bedring og klemmer til syke og pjuske!!

Jeg er litt stressa med tanke på dobbel bursdagsfeiring for strakstiåringen i helgen, når skal jeg få handlet og bakt, liksom?? Vi får syv personer på overnatting fra fredag, alle sengeplasser må organiseres, kl. ett på lørdag er det storinnrykk av småjenter. Energien er ikke på topp, og jeg skal bli av med litt mer i kveld på blodbanken. Jeje, vi overlever vel i år også.
Postet 29-11-16 kl 09:02 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
millact og Anda.

Tror ikke jeg får gjort mye fornuftig i dag. Ble satt ut av telefon fra x'en. Hjertestopp på "inngift" familiemedlem så han måtte avgårde. Men fikk akkurat beskjed om at de fikk liv i personen og h*n er fløyet til sykehus i hovedstaden.
Postet 29-11-16 kl 09:07 av star star er ikke aktiv
Gammel
Adrienne sin avatar
Jeg har omtrent ikke sovet i natt og våknet med kjempehodepine, og hadde det ikke vært for at jeg hadde et veldig viktig møte på agendaen i dag hadde jeg blitt hjemme. Derfor var det jo ekstra fint å finne ut da jeg kom på jobb at møtet er avlyst på grunn av sykdom. Kan være det blir en kort dag i dag, for å si det sånn.
Postet 29-11-16 kl 09:25 av Adrienne Adrienne er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
millact, anda og ingeling.
Jeg har startet dagen med en GU time .. yey!

Testing, dokumentasjon, masing, purring .. plan for the day.
Postet 29-11-16 kl 09:32 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Så trist, Star! Håper det går bra! En tidligere kollega av meg fikk alvorlig hjerteinfarkt forrige uke, men er på bedringens vei.
Postet 29-11-16 kl 09:33 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
I går var jeg på toppen av verden fordi jeg endelig var ferdig med eksamen = rolige tider. I dag møtte jeg på jobb. Får inn bunke på bunke med rettinger i dag, må ha fjorten elevsamtaler iløpet av uka og rigge til julemarked. Huhei!
Postet 29-11-16 kl 10:15 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Éowyn sin avatar
på de som trenger det.

Jeg våknet opp med bomullshode og sår hals. Passer kjempebra siden jeg akkurat har fått utdelt hjemmeeksamen.
Postet 29-11-16 kl 10:18 av Éowyn Éowyn er ikke aktiv
Gammel
Pøblis sin avatar
Hjemmekontor her også - passer på den nyopererte. Heftig rekonvalesens etter en heftig operasjon, men det går sakte fremover. I dag tror jeg hun kanskje kan komme seg ut av huset litt.
Postet 29-11-16 kl 10:19 av Pøblis Pøblis er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
God formiddag, her er det snart lunsj og jeg har akkurat fått servert en haug med ekstra jobb i ukene før jul. Hurra. Heldigvis er alle rundt meg friske og raske.
Postet 29-11-16 kl 11:29 av tink tink er aktiv nå
Gammel
Hjertensfryd sin avatar
Å sitte i ro ha så lyst til å ordne og pynte, men ikkje ha energi og krefter til noko som helst er fryktelig frustrerande. Ja ja. Er sjukemeldt ut veka og håpar den ikkje skal bli slik som dette heile tida. Det er vel meininga at eg skal bli betre snart?
Postet 29-11-16 kl 13:07 av Hjertensfryd Hjertensfryd er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Høres voldsomt ut, Pøbel! God bedring til rekonvalesenten!
Postet 29-11-16 kl 13:11 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Pelle sin avatar
Venter på ankelkonsultasjon hos ortopedisk. Litt spent på om sene har grodd, for det føles annerledes enn i august da jeg tok mr.
Postet 29-11-16 kl 13:56 av Pelle Pelle er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
*pjusker på både her og der*

5 pakker glutenfri pepperkakedeig og 5 pakker pølser er på plass i kjøleskapet og en dobbel porsjon brownies er i ovnen - barnebursdag med pepperkakebaking i morgen, ja. Mangler fortsatt litt, men med Kiwi to minutter unna, og innleid lokale i boks regner jeg med at vi klarer oss i år også.
Postet 29-11-16 kl 14:07 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Hallo fra hei-hvor-det-går-land! Nå har jeg vært i møte/seminar på ymse språk siden kl. 9 i morges, og er egentlig temmelig oppbrukt. Jeg skulle gitt en hel del for å snike meg unna en jobbsosialiseringsgreie i kveld, men det var visst frowned upon, skjønte jeg. Nå: finne på forelesning til i morgen og deretter forberede trettenåring til mattetentamen via facetime.
Postet 29-11-16 kl 15:09 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:25.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no