Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Tiffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Tiffe

Postet 07-03-17 kl 07:12 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 22

Kommentarer

Gammel
Anda sin avatar
Oh, som jeg har savnet OSL og SAS-kaffe!
Postet 07-03-17 kl 07:21 av Anda Anda er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
Heldige Anda som får være på OSL en tidlig morgen.

Stille før stormen her, jeg har kaffe, ungene har padda og frokost og to minutter før vi skal gjøre oss klare til å dra videre.
Postet 07-03-17 kl 07:40 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
Heilo sin avatar
Jeg har startet dagen med yoga og føler meg litt flink. Må straks svosje men prøver å bevare roen bittelitt.
Postet 07-03-17 kl 08:03 av Heilo Heilo er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Yoga, ja, det tror jeg at jeg må klare å få til i ettermiddag.

God morgen! Jeg har syklet til jobb i 5 minus og morgengry. Deilig!
Postet 07-03-17 kl 08:16 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Iskald morgen i heimen, en eller annen luring hadde skrudd av oljeovnen og ned varmekablene på kjøkkenet, det var 17 grader. Brrr! Her på jobb er det heller ikke varmt, tror pulsvantene må på i dag. Ute er det en nydelig morgen, men 7 minus og frisk brisk var sure greier! Jaja, lyst og fint og solen skinner, i det minste.
Postet 07-03-17 kl 08:40 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg er syk. I natt hadde jeg kroppstemperatur på 39, og skalv helt ukontrollert. Nå er jeg iskald, og har vondt i hele kroppen. Det var ikke snakk om å klare å komme meg på jobb i dag.
Postet 07-03-17 kl 09:11 av Tjorven Tjorven er aktiv nå
Gammel
Mex sin avatar
Jeg aner et snev av sarkasme i de to første innleggene her..
Ihvertfall ser ikke jeg helt sjarmen med OSL en tidlig morgen - med mindre ferden går til sydlige og varme strøk.

Autsj, 17 grader er kaldt på morgenkvisten, Addison.

Solen skinner, og det merkes godt at det blir lysere og lysere for hver dag nå! Elsker det!
Postet 07-03-17 kl 09:13 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Pingis sin avatar
God bedring, Tjorven!

Jeg har vært ute og kjent litt sol i ansiktet. Det er ikke akkurat vårtemperatur ute, men det er jammen deilig med lys!
Postet 07-03-17 kl 09:27 av Pingis Pingis er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
OSL grytidlig om morgenen er da toppers. Gleder meg til 8.20-flyet i morgen.
Postet 07-03-17 kl 09:27 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Input sin avatar
Høres ut som du burde holde sengen, Tjorven. God bedring!
Postet 07-03-17 kl 09:36 av Input Input er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
På jobb, har fått svart på et par mailer, nå skal jeg lese litt tror jeg.

God bedring, Tjorven.
Postet 07-03-17 kl 09:48 av polarjenta polarjenta er aktiv nå
Gammel
Fersken sin avatar
Hepp hepp! Jeg har egentlig lyst å holde senga i dag, men har slept meg på jobb og nå skal jeg forberede et møte. :svosj:
Postet 07-03-17 kl 09:51 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Skilpadda sin avatar
Morn morn! Jeg har hatt hyggelig skravlekaffepause, og etter tre krus kaffe er jeg noenlunde klar for en ganske møtetung dag (som endog avsluttes med foreldrerådsmøte i kveld).
Postet 07-03-17 kl 09:57 av Skilpadda Skilpadda er ikke aktiv
Gammel
Adrienne sin avatar
God bedring, Tjorven!

Jeg har sovet helt fryktelig dårlig i natt og drømt masse tull, og var helt på siden av meg selv da alarmen ringte. Ble derfor ekstra glad da jeg så at mannan hadde smurt nistepakker og laget frokosten til ungene klar før han dro på jobb lenge før jeg stod opp, sånn at jeg kun trengte å konsentrere meg om å lage kaffe og våkne. En unge sendt på skole og en i alpinbakken i dag, og selv sitter jeg og svarer på eposter i en så høy hastighet at outlook knirker i sammenføyningene.
Postet 07-03-17 kl 10:00 av Adrienne Adrienne er ikke aktiv
Gammel
Dali sin avatar
Morn. Ble helt satt ut av ulykken i Kristiansand i dag. Så brått livet snur.
God bedring Tjorven.
Postet 07-03-17 kl 10:11 av Dali Dali er ikke aktiv
Gammel
Ru sin avatar
Skulle skrive på master. Endt opp med doping-diskusjon på Facebook.
(Jeg mener bu-føkking-hu om Johaug legger opp om hun mister OL. Det er jo å rokke ved sjelen til folk, tydeligvis.)
Postet 07-03-17 kl 12:10 av Ru Ru er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Jeg har trent, og jobbet noen timer. Nå venter jeg på en sjåfør fra PostNord, håper han dukker opp snart slik at jeg kan reise tidlig hjem.
Postet 07-03-17 kl 13:20 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Jeg surrer rundt på kjøpesenter mens gutta trener. Har være på jakt etter treningsbukse med glidelås eller knapper hele veien opp etter ønske fra mannen. Han kommer nok hjem fra sykehuset i morgen. Jeg er så lite klar til å leke sykepleier oppå all logistikk, men, men. This too shall pass...
Postet 07-03-17 kl 17:19 av Blånn Blånn er aktiv nå
Gammel
Blånn sin avatar
Sa noen dårlig kone? Han har visst forøvrig fått nytt kallenavn blant kameratene: Bambi. Jeg holder meg til kløna og holder egentlig litt kjeft etter sykkelulykken min i fjor.
Postet 07-03-17 kl 17:21 av Blånn Blånn er aktiv nå
Gammel
Dali sin avatar
Ru: enig. Hva er greia med all sympatien for en dopingdømt utøver?
Blånn: hva har skjedd med husbonden?
Postet 07-03-17 kl 17:49 av Dali Dali er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Dali: Benbrudd på søndag (sklei på en issvull). Nå er skinnleggen og ankel boltet og skrudd sammen igjen.
Postet 07-03-17 kl 18:44 av Blånn Blånn er aktiv nå
Gammel
Dali sin avatar
Au! Best å passe seg på glatta.
Postet 07-03-17 kl 19:00 av Dali Dali er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:01.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no