Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Onsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Onsdag

Postet 08-09-21 kl 07:54 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 18

Kommentarer

Gammel
Fintdethei! sin avatar
Mornings! Rise and shine, and Get ready to dress for success! :skål:
Postet 08-09-21 kl 08:07 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Onsdag! Sol og snart helg.
Postet 08-09-21 kl 08:40 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Onsdag! Både dag og kveld fylt opp, som vanlig.

Jaja, bare å brette opp ermene.
Postet 08-09-21 kl 08:47 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Klar på hjemmekontoret. All motivasjon er fullstendig borte, så dette blir tøft.

Jeg stemte i går. Vi bestemte oss for å dra til et valglokale, men jeg hadde ikke egentlig klart for meg hvilket parti jeg skulle stemme på. Mannen og jeg hadde en liten diskusjon ombord på t-banen og konkluderte i fellesskap. Vi stemte på forskjellige partier, men vi peker i samme retning. Det var litt rart å ikke vite hva jeg skulle stemme før noen minutter i forveien.
Postet 08-09-21 kl 08:58 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Hjemmekontor her også i dag. Regner med at det kan bli en rolig dag siden jeg hadde rapportering i går, så da kan jeg gjøre litt annet innimellom.
Postet 08-09-21 kl 09:00 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Kontorkontor for første gang på et år og jeg har nytt kontor. Da tok det nesten 30 minutter å koble seg opp og få PC oppdatere seg i fred og ro.
Postet 08-09-21 kl 09:19 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Jeg hjemmekontorerer også, men skal inn og jobbe litt i kveld. Har kanskje vært i overkant mye hjemme når det er litt stas å slippe ut av huset for å jobbe?

Nuvel, mer kaffe og så skal jeg skrive innstilling!
Postet 08-09-21 kl 09:20 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
På venterommet hos fysio. Skal innom legen vegg i vegg og levere prøve etterpå.
Postet 08-09-21 kl 09:24 av star star er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Hjemmekontor og håp om lunsj ute i dag. Minstemann er syk i dag, men det er nok ikke korona, så da passer det jo greit å kunne holde et lite øye med ham også. Mest for å pjuske på litt da, han er ikke SÅ dårlig.
Postet 08-09-21 kl 10:04 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
*nynner* Eg har mine nyeste kler på ... *nynner*
Det regner i Bergen! Men jeg har nye regnklær.
Postet 08-09-21 kl 10:21 av annemede annemede er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Vi forhåndsstemte også i går, veldig hyggelig å gjøre det med kjæresten. Vi stemte på hvert vårt parti, men er ideologisk enige. Det sjekket jeg ut på første deit.
Postet 08-09-21 kl 11:02 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Da sitter jeg i kontorstolen. Usikker på hvor lurt det var å takke nei til øhjelpstimen i sted da. Men prøven var negativ. Så håper kroppen holder sammen en uke til for da har jeg time.
Postet 08-09-21 kl 11:13 av star star er ikke aktiv
Gammel
Agent Scully sin avatar
God morgen. Jeg har meldt meg på 5km løp i dag, men jeg vil ikke. Kan jeg få slippe?
Postet 08-09-21 kl 11:28 av Agent Scully Agent Scully er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Vurderer om i dag er dagen å sette i gang prosjektet mitt om å få frisk luft hver dag? Jeg har dessverre kommet inn i en vond sirkel hvor jeg har problemer med å komme meg ut døren for noe annet enn gå på butikken. Det må gjøres noe med, har en plan om å sette stoppeklokken på å gå i 15 min en retning hver dag før jeg snur å går tilbake, bør jo etterhvert se en bedring på hvor langt jeg kommer på de 15 minuttene tenker jeg. Så starte i dag kanskje?
Postet 08-09-21 kl 11:38 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Start i dag, Frøy!
Postet 08-09-21 kl 11:45 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Serafin sin avatar
Lillesøster har virkelig gått i nope-modus denne uka, så hun er hjemme i dag også.
Det er så innmari frusterende!

Valpen er crazy-bananas, kattungen ikke stort bedre, og jeg prøver å skrive naturfag-oppgave.

Får kaffebesøk om en times tid da.
Postet 08-09-21 kl 12:10 av Serafin Serafin er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Jeg kom meg ut og jeg kom meg mye lengre enn hva jeg hadde sett for meg på 15 min, da er det bare å fortsette da.
Postet 08-09-21 kl 12:25 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Jeg skjønner hva du mener annemede. En virkelig fin og behagelig regnkåpe er et av de beste kjøpene jeg har gjort. Det blir så mye regntøy på høsten her at det er godt å ha noe man føler seg vel i.
Postet 08-09-21 kl 12:32 av Blå Blå er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:37.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no