Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Fredag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Fredag

Postet 27-10-23 kl 06:33 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 13

Kommentarer

Gammel
tink sin avatar
God morgen. Trøtt, men i godt humør etter fint treff med venninne fra hjembyen i går. Sånne påminnelser om at man fortsatt har mye til felles kan man varme seg lenge på.

Går inn mot en helg med passe mye aktivitet håper jeg. Er invitert i familieselskap til mannen sin "tjukkeslekta" på lørdag, det er litt deilig å bare være i kanten av begivenhetene.
Postet 27-10-23 kl 08:45 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Morn! Jeg er på vei for å besøke utenlandsstudenten. Har med masse sjokolade.
Postet 27-10-23 kl 08:52 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Endelig fredag. Denne uka har jeg stadig trodd det var torsdag eller fredag, bare for å finne ut at det var tirsdag og onsdag.
Postet 27-10-23 kl 09:01 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Morn. Fagdag i norsk her. Elevene jobber med tekster fra realismen; skal ende opp med fagartikler.
Postet 27-10-23 kl 09:06 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
God morgen

Veldig trett gjemmekontor. Jeg skal prøve å få orden i saks- og arkivsystemet mitt. Etter en veldig travel periode har mye som burde blitt ryddet bare blitt liggende. Og i dag har jeg faktisk tid til å gjøre det slik at jeg kan komme i gang med nye oppgaver med ett litt ryddigere skrivebord.

Etter det skal jeg simpelthen avspasere deler av dagen og få litt orden på huset før vi reiser på hytten.

Luksus.

Neste uke blir travel, så jeg unner meg litt tid til å ta meg inn og forberede meg.
Postet 27-10-23 kl 09:09 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Jeg var trøtt som ei strømpe i dag, så i stedet for å stå tidlig opp og dra på kontoret, sov jeg litt lenger og ble hjemme. Det er nok å gjøre i dag, så de ekstra tre kvarterene var gode!

Vi får besøk av Storesøster og kjæresten hennes i helga. Vi har møtt ham en gang før, uten Storesøster (sic!) og håper å bli litt bedre kjent nå. De styrer med lang avstand mellom dem, men er begge innstilte på at dette skal de få til.

Det har vært en lang uke og jeg er inne i en veldig travel tid, så nå skal det bli veldig godt med helg.
Postet 27-10-23 kl 09:38 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Det har blitt innført ny hjemmekontorordning på min arbeidsplass. Nå må man søke og så ha en fast ukedag hvor man sitter hjemme. Så jeg har søkt om fredager (og fått det godkjent). Jeg har egentlig vært på kontoret 97 % av tida, men nå ser jeg faktisk ut til å bli hjemme mer enn før. Det var IKKE intensjonen til ledelsen da de lagde de nye reglene. Vel, vel.


Og så sitter jeg og gruffer litt over hvor innmari dyrt det er å gå på teater. Jeg hadde lyst til å ta med familien på "Et dukkehjem - del 2", men jeg innser ta det kommer på nesten 3000 kroner. Jeg skjønner at det koster masse penger å sette opp forestillinger, men det gjør jo at jeg rett og slett ikke drar. (Jeg tror løsningen blir at bare snuppa og jeg drar, for knerten vil egentlig ikke. Snuppa kjenner den ene skuespilleren, så hun har veldig lyst.)
Postet 27-10-23 kl 09:54 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Syrinx sin avatar
I dag dreg eg til Åndalsnes på Midtnorsk humanistkonferanse. Prøve meg på sosialisering og påfyll. Eg har gløymd å vaske klea eg tenkte ta med, så får scanne klesskapet og gå for ein plan b.
Postet 27-10-23 kl 10:09 av Syrinx Syrinx er ikke aktiv
Gammel
Pøblis sin avatar
Jeg har hjemmekontor i dag, og sitter og hører på lyder av at en hyggelig håndverker lager vinoppbevaring under trappen vår.

Jeg er skikkelig dårlig til å ta pauser når jeg er på hjemmekontor, så nå drikker jeg kaffe og skravler litt med dere - så skal jeg brette sammen en haug av pappas klær som jeg har vasket for ham, han er på Ullern helsehus og kan ikke vaske selv.
Det er ikke i nærheten av så god lunsj her på hjemmekontoret som på jobb. Hvor kan jeg klage?
Postet 27-10-23 kl 10:29 av Pøblis Pøblis er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Jeg må seriøst få orden på søvnen. Eneste grunnen til at lite søvn går "greit nok" er fordi jeg ikke må ut døra 7.30.
Må få lagd noen Finn annonser i dag så jeg kan legge bort det som skal selges. Nå ligger det framme i påvente av bilder.
Postet 27-10-23 kl 10:51 av star star er ikke aktiv
Gammel
løve70 sin avatar
I dag er første dag på flere uker hvor jeg kjenner at jeg har litt overskudd. Det er godt å kjenne på. La til og med til noen ekstra styrkeøvelser etter løpeintervall og tabata

Ellers avspaserer jeg stort sett i dag (har et hav av timer å ta fra...)

Vi skal avgårde på sprangstevne, så arvingen og jeg drar snart til stallen for å pakke og ri.
Postet 27-10-23 kl 11:21 av løve70 løve70 er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Haha Pøblis, lunsj er en av årsakene til at hjemmekontor er kjipt! Men i dag laget jeg en omelett, blir så mye bedre uten brødmat. Helgen er i sikte, men blir travel, prepp til stor konkurranse i oljebyen neste helg. I år skal jeg spille to runder i den store salen!
Postet 27-10-23 kl 13:26 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Palmen sin avatar
Jeg har funnet ut at Vennekontor er både hyggeligere og mer effektivt enn Hjemmekontor. I dag betød det både god lunsj og a good cry (vi så en episode Ted Lasso i lunsjen). God fredag!
Postet 27-10-23 kl 16:13 av Palmen Palmen er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:10.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no