Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Offe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Offe

Postet 31-07-19 kl 09:00 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 15

Kommentarer

Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg sitter på hjemmekontor før det er klart for nok en tur opp til Ekebergsletta og b-sluttspill i Norway Cup. Vi avsluttet så godt i går, så jeg håper at dette fortsetter.
Postet 31-07-19 kl 09:18 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Jeg har vært på jobb på mandag og i går, nå er det fri til neste torsdag.

Dagen i dag går med til pakking, ungene skal reise til faren og være i et par uker. I tillegg håper jeg å få med meg størstemann på shopping, han fikk gavekort i bursdagsgave for å kjøpe klær så det hadde vært fint å få det gjort før han dro. Også må vi vel en tur opp til foreldrene mine sånn at ungene får si ha det til dem.
Postet 31-07-19 kl 09:33 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
I dag tok jeg på meg jeans for første gang siden feriestart!

Kjølig sykkeltur, men et ganske deilig avbrekk fra varmen. Og en påminnelse om at vi er på "feil" side av sommeren. Ja,ja.
Postet 31-07-19 kl 09:55 av Eia Eia er aktiv nå
Gammel
Millen sin avatar

Sovet lite og dårlig inatt.
Postet 31-07-19 kl 10:10 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
Onsdag, og snart halvveis i første jobbuke etter ferien. Dog, i morgen har jeg tenkt å avspasere, så uken blir jo ekstra kort av det. Snev av høstfølelse med bare 10 grader på morgenkvisten og regn.
Postet 31-07-19 kl 10:31 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg skal få lunsjbesøk i dag, det blir hyggelig. Det aller særeste med lærerferie er at alle de menneskene du lever oppe i resten av året plutselig er over alle hauger. Godt med noen småtreff inniblant.

Jeg teller på knappene om jeg skal male mer. Det er jo lettere å få ting unna i ferien og da slipper jeg å sture over at ungen ikke er her.
Postet 31-07-19 kl 10:39 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Da synes jeg du skal male etter besøket ditt, Blondie.

Dagens plan er å se på kjoler til gallamiddag. Egentlig burde jeg kikke på finn først, se om jeg ser noe jeg liker der.
Postet 31-07-19 kl 10:41 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Pøblis sin avatar
Jobbejobbejobbejobbe.






jeg er skikkelig bortskjemt etter fire uker ferie og synes det er urettfeigt at jeg må være på kontoret og gjøre ting.
Postet 31-07-19 kl 11:07 av Pøblis Pøblis er ikke aktiv
Gammel
Jeg har enda to uker ferie igjen (startet i går), men har kun hatt to. Det pøsregner, ganske deilig, høstfølelse.
Postet 31-07-19 kl 11:19 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Finværet fortsetter, men ikke så varmt i dag som tidligere dager. Skal være turister i dag og se på nye attraksjoner.
Postet 31-07-19 kl 11:43 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Jeg er frustrert over uklart språk på NAV sine sider. I mitt hode er "til måneden barnet fyller 18" det samme som "til og med måneden før barnet fyller 18" - men jeg ser når jeg googler at mange mener det er det samme som "til og med måneden barnet fyller 18".

Jeg prøver da altså å finne ut om jeg mottar siste barnetrygd og barnebidrag nå i juli eller i august. Ungene blir 18 i september.
Postet 31-07-19 kl 12:00 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Ungen min fylte i juli, vi fikk siste barnetrygd i juni.
Postet 31-07-19 kl 12:01 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Polyanna sin avatar
Jeg gjemmer meg på jobb, med straks ni husgjester denne uken så er det litt fullt hjemme.
Postet 31-07-19 kl 12:07 av Polyanna Polyanna er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Takk, Blondie. Det var det jeg også hadde konkludert med, men greit å vite sikkert. Formuleringene over, som jeg er frustrert over, gjelder barnebidrag. Det betales forskuddsvis, så hvis jeg har rett fikk jeg siste nå, og hvis ikke får jeg en gang til.
Postet 31-07-19 kl 12:10 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Blått og fint, men en smule kjølig. Må vanne blomstene til naboen.
Postet 31-07-19 kl 12:49 av star star er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:07.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no